Vand compresor
Postat 26 February 2013 - 07:21 PM
viopa, la 19 February 2013 - 05:12 AM, a spus:
-Presiunea maxima=6 bar;
-Presiunea de recuplare=2,4 bar;
-Putere motor 142w;
-Capacitate butelie=6 litri;
-Inaltime=50 cm;
-Pret 430 lei.
Oferta este valabila! Poza este la postarea precedenta.
Postat 27 May 2013 - 04:01 PM
Sunt incepator si cu ajutorul celor de aici mi-am comandat un aerograf si m-ar interesa si un compresor.
Important este sa fie cat mai silentios, si sa ocupe cat mai putin spatiu !
Se poate rezolva ceva ?
Multumesc !
Postat 28 May 2013 - 07:42 PM
Explicatii/lamuriri;
-comanda ferma inseamna un avans de 250-300 lei in cont bancar ; ATENTIE , daca in decurs de 48 de ore [in zile lucratoare] nu s-a facut plata, voi considera ca nu se mai doreste compresorul si onorez alta comanda;
-in decurs de doua saptamani execut compresorul [ acest termen poate fi si mai mic dupa cum sosesc piesele componente si/sau se afla pe stoc, dar se poate si sa fie depasit datorita greutatii in a procura motorul de frigider] . ATENTIE !! Pana acum nu am atins acest termen de doua saptamani !!;
-la terminarea construirii compresorului se face plata finala;
-expediez coletul cu curierat rapid sau daca se poate prin autocar si/sau prin cunostinte ale beneficiarului;TRANSPORTUL SE PLATESTE DE BENEFICIAR !
Detalii despre compresoare:
-buteliile sunt folosite asa cum le procur , de diferite capacitati ;2 litri, 3 litri, 4 litri , 5 litri,6 litri sau prin combinarea acestora sau de alte capacitati;
-motoarele de frigider sunt de puteri diferite asa cum le gasesc in acel moment si sunt recuperate;
-pesele componente la compresor sunt: butelie, regulator, presostat, manometru, motor, robinet de purjare, fitinguri, cadru metalic cu picioruse. NU MONTEZ nimic la iesirea din regulatorul de aer ;
-vopseaua folosita este ce-a pe care o am la dispozitie/cumparata in acel moment [ la butelie folosesc vopsea tip lovitura de ciocan ce are si rol anticoroziv];