King Tiger, Tamiya, 1/48
#1
Postat 04 January 2009 - 05:41 PM
-PE Hauler pentru plase peste radiatoare;
-am inchis sponsoanele cu carton, altfel era loc liber si se vedea in interior, din anumite pozitii;
-sarma de cupru pentru carlige si manere;
-am gaurit carligele de agatare capac puntea motoare;
-cablu pentru farl
-am kituit unele imbinari unde trebuia sa fie cordon de sudura;
-adaugat periscoape din plexi;
-peste placile inclinate de blindaj, care sunt din otel calit la suprafata, am simulat textura cu Mr. Surfacer 500 diluat cu Nitro.
Cam asta e, minimul, din punctul meu de vedere. Spor la treaba si un 2009 splendid!
Ahmed.
...
#2
Postat 04 January 2009 - 06:54 PM
Calitatea lucrarii, fiind tipic "ahmediana", nu necesita comentarii...
Felicitari, traiasca afevismopasoptismul !
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 04 January 2009 - 07:18 PM
#8
Postat 13 January 2009 - 12:06 AM
Mai merita putina atentie suportul extinctorului.
P.s.: faptul ca are capac de Late la ochitor zice ca trebuie sa aiba "tuburile de refulare a vaporilor din rezervoare" cred ca asa se numeau pisele respactive. O gaselnita de curand aflata, nu mai stiu cine a atras atentia, dar am salvat link-ul daca te intereseaza: vezi aici.
Un kit frumos si corect! '48-le astea ce ma enerveaza!!
Aceasta postare a fost editata de Cata: 13 January 2009 - 12:17 AM
#9
Postat 13 January 2009 - 10:28 AM
Cata, nu stiam de tuburile respective. Iar carligele am observat ca nu is in regula doar dupa montaj, shame on me. Asa ca tot ce am putut face e sa le gauresc, o sa incerc sa le tai putin cu bisturiul.
Alte modificari nu pot sa mai fac acum, pentru ca va fi prea greu la vopsire (trebuie grunduit si abia apoi acrilic, pentru ca acrilicul nu sta pe piese subtiri prea bine).
In alta oridine de idei, iti recomand 48-ul. Am si un KT la 35 da e mult mai greu de asamblat, adica "nivelul de acceptare" al detalierii e mai inalt. M-am blocat la el pentru ca urmeaza sa adaug blestematele de cleme....Dupa episodul cu Stugul, daca mai treg o sesiune de cleme voi avea nevoie de terapie.
#10
Postat 13 January 2009 - 09:33 PM
#12
Postat 14 January 2009 - 12:05 AM
Ahmed, la 13 Jan 2009, 10:28, a spus:
Cata, nu stiam de tuburile respective. Iar carligele am observat ca nu is in regula doar dupa montaj, shame on me. Asa ca tot ce am putut face e sa le gauresc, o sa incerc sa le tai putin cu bisturiul.
Alte modificari nu pot sa mai fac acum, pentru ca va fi prea greu la vopsire (trebuie grunduit si abia apoi acrilic, pentru ca acrilicul nu sta pe piese subtiri prea bine).
In alta oridine de idei, iti recomand 48-ul. Am si un KT la 35 da e mult mai greu de asamblat, adica "nivelul de acceptare" al detalierii e mai inalt. M-am blocat la el pentru ca urmeaza sa adaug blestematele de cleme....Dupa episodul cu Stugul, daca mai treg o sesiune de cleme voi avea nevoie de terapie.
Nu am vazut mai devreme, am fost prea ocupat cu cealata obsesie. La treaba cu clemale ce sa zic. Am incercat mai multe firme si . Merge cel mai OK: Grifon Model.
In alta ordine de idei cu '48.... e "pe vine"
#20
Postat 26 January 2009 - 12:06 AM
Am mai lucrat la KT. Am pus decalurile, am dat prima vopsea la scule si am inceput cu spalarile. Am folosit negru maroniu diluat in benzina de brichete.