Albatros D.V Heeeeeeeeelp!
#2
Postat 29 December 2008 - 07:36 PM
http://wwi-cookup.com/albatros/dva/profile...er_cockpit.html
#6
Postat 31 December 2008 - 12:21 PM
De la inceput, scuze de stangacii, sau eventualele greseli.
Asadar, Albatrosul D.V! Un avion foarte frumos, elegant, pe care au zburat multi asi germani (including Richthofen, Goering).
Acum vreo 4 ani am facut unul Roden, 1:72, o macheta super - era prima mea macheta WW1, iar hobanele (papiota) au fost un cosmar, dar efectul final a dovedit ca merita efortul.
Intrucat am distrus un Thunderbolt Tamyia la 1:72, ca sa ma autoflagelez, am scos de sub birou kit-ul Eduard Dual Combo 7021.
Este un kit f.f.f.bun, dar nu excelent. Gravura fina, plastic de calitate, fotodecupate partial vopsite.
Am ramas dezamagit de cele cateva detalii lipsa la interior (ceasul central, bara de fixare a celor doua mitraliere, pompa de benzina - cred, inca vreo doua ceasuri, detaliile mansei, fixarea scaunului, detaliile motorului) - parca Eduard asta trebuia sa fie - unul dintre taticii interioarelor. In plus, planurile au cate un element de neclaritate. Pe la unele detalii, Roden era mai exact.
Asadar, am purces la realizarea interiorului: barbierit cu freza, coaste din Evergreen, pompe si ceasuri din scratch, cabluri din fir de cupru si fotodecupatele din kit.
S-au mai realizat si cele doua mitraliere LMG: ace de seringa cam de 1mm, imbracate in fotodecupaj, teava dintr-un ac de insulina, plus cateva PE.



Urmeaza niste vopsea.
See you next year!
#10
Postat 24 January 2009 - 05:17 PM
La macheta mai greu, pentru ca ma enerveaza ingrozitor: am mai descoperit ceva lipsuri, nepotriviri la dimensiuni, asa ca am o retinere la a presta.
Dar, intrucat ma striga un muschetar de sub birou sa-l iau in lucru, am mai progresat un pic.
Mai intai ceva pics cu interiorul 90% gata.




Secundo, cateva pics cu el inchis, chituit, gaurit, slefuit, asteptand vopsea (Merci, Calin, pentru ideea cu notatul pe hartie a ordinii vopselurilor - trebuie sa ne acceptam limitele generate de varsta).





Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 24 January 2009 - 05:07 PM
#11
Postat 29 January 2009 - 03:25 PM
Am mers in Constanta weekend-ul trecut si am comparat cu kit-ul Roden. Rezultatul? La multe capitole, ii da clasa lui Eduard, asa ca acesta din urma a intrat in bodyshop:
Balamalele eleroanelor si ceva gravura (Rodenul n-ar fi avut nevoie):


Hobanele (sau atele cum zice unii), din fir de pescuit de 0.1mm, trase prin aripi:

Vreau sa-l termin, ca ma enerveaza!!!

Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 29 January 2009 - 03:27 PM
#12
Postat 12 February 2009 - 11:53 PM






Inca o data, m-as fi asteptat la mai mult de la Eduard - au fost prea multe chestiuni de remediat, la o macheta care ar fi trebuit sa mearga snur.
Una peste alta, a fost un test bun pentru diferite tehnici de aplicat la avionete WW1.
#16
Postat 13 February 2009 - 03:01 PM
alexelu_marinelu, la 12 Feb 2009, 23:53, a spus:






Inca o data, m-as fi asteptat la mai mult de la Eduard - au fost prea multe chestiuni de remediat, la o macheta care ar fi trebuit sa mearga snur.
Una peste alta, a fost un test bun pentru diferite tehnici de aplicat la avionete WW1.


L-ai pus in colectie langa...?
Am mai observat:in agenda ta la rubrica"Nu uita"-nu apar notari;tu chiar nu uiti nimic?

P.S.
si eu patesc la fel:prea multe chestiuni de remediat,la o "afacere" care ar fi trebuit sa mearga snur; dar nu la machete ci la femei

#19
Postat 13 February 2009 - 10:07 PM
Cineva mai experimentat ca mine imi spunea ca, intre machetele de aviatie, cele ww1 la 1:72 sunt cele mai imbarligate de realizat si acuma tind sa-l cred.
Poate a fost ceva defectuos la mine, de mi-au mers toate asa de greu.
Acuma, dupa ce mi-am revenit din nervi, m-am hotarat: am sa mai fac o data aceasta macheta, in modul urmator - mai am un kit Eduard, am sa mai cumpar unul Roden de la dl.Pavel si am sa incerc sa le imperechez.
Longinus, la machetit nu prea uit; in restul existentei, da. Oricum, in cazul meu, fiecare macheta are ceva mic de tot ce ar mai trebui facut, dar a ramas de caruta. In acest caz, avioneta are vreo cinci mici, mici defecte / accidente, greu de sesizat in fotografii, dar care vor putea fi descoperite la intalnirea lunii februarie, pe viu. Ca si testing ground, e bine la final.
Despre colectie, mai poti vedea cateva in topicul de bilant 2008 al lui Eduard, si cateva in galerie.
Despre femei si defecte de remediat, nu ma pronunt ca e langa mine si poate trage cu ochiu'. Si dup'aia imi trage in ochiu'.
Bill si Tibi, lemnul e foarte usor de imitat, la aceasta scara. Exista o tehnica foarte simplu de invatat - e nevoie de un pic de practica: pe o baza obligatoriu mata (aici un wood enamel de la revell) se da un strat gros de ulei (aici burnt umber) diluat f.f.putin. Dupa scurt timp, se vine cu o pensula moale, cu par scurt, si se indeparteaza, pe uscat, stratul de vopsea in ulei. Se evita a se folosi diluant, dar daca e necesar, nu se da cu diluant pe macheta - doar se spala pensula si se sterge foarte bine.
Obligatoriu, la sfarsit, se da un strat de lac lucios, ca sa egalizeze texturile. Apoi, se poate lacui oricum.
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 13 February 2009 - 10:10 PM
#20
Postat 13 February 2009 - 10:25 PM