Flight Engineer C-130
RoAF
Initial planorist (25 ore) , am schimbat pt. ceva cu motor si care poate face autorotatie IAR316, apoi 2 motoare IAR330, acum ca am prins incredere in motoare am trecut la 4.
O evolutie fireasca 0,1,2,4


Pasionat de tot ce zboara, dar si de "taratoare" incadrate in diorame de aerodrom.
Am inceput cu kituri DDR-iste, si "home made" din diverse materiale "

Apoi am trecut la construirea din lemn, spuma poliuretanica,.. diverse -la cercul de aeromodelism
Si dupa `90 am redescoperit plasticul si descoperit rasina +PE-urile
Dupa un avant fulminant m-am lenevit din diverse motive (munca, caznicie, ...)
Ocupat mai tot timpul am devenit mai mult un "kittcollector".
Dar mai compensez prin faptul ca le vad la scara 1:1 prin calatoriile mele.
Sunt printre acei fericiti ai caror pasiune a devenit meserie.
..
scara la care lucrez e 1:72.
Insa mai scap si cate un 1:48
Aceasta postare a fost editata de Romi: 23 December 2008 - 01:23 PM