Mirajuri Sud Africane 2x Hasegawa F1
#144
Postat 17 February 2016 - 11:19 PM
Sarumana! Sa continui, deci :)
Am facut luminile din capu'la planuri.
Bucatele de plastic profilate inainte, in care becul e de fapt o gaura in care am bagat futush rosu si verde.
Am mai detaliat copaia in care se escamoteaza priza de realimentare in zbor. Ma gandesc ca e chiar in bot si o sa se vada.
Am facut luminile din capu'la planuri.
Bucatele de plastic profilate inainte, in care becul e de fapt o gaura in care am bagat futush rosu si verde.
Am mai detaliat copaia in care se escamoteaza priza de realimentare in zbor. Ma gandesc ca e chiar in bot si o sa se vada.
#145
Postat 18 February 2016 - 01:09 AM
Daca tot am facut copaia, m-am gandit ca ar trebui sa refac si priza de realimentare, cea data in rasina de scaleworx e cam de cacao (si gresita si prost turnata).
La cea reala, baza e mai evazata un pic, asa ca am incercat sa simulez asta cu vesnicul alb de la revell.
Colierele sunt din banda de mascat, o bucatica din bot e pastrata de la originalul rasinos , varful e setul de aluminiu de la Master.
La cea reala, baza e mai evazata un pic, asa ca am incercat sa simulez asta cu vesnicul alb de la revell.
Colierele sunt din banda de mascat, o bucatica din bot e pastrata de la originalul rasinos , varful e setul de aluminiu de la Master.
#152
Postat 19 February 2016 - 01:12 PM
Dude, ma omori cu zile.
Aparatele de bord...firele de pe bord...priza de realimentare...rotile...excelent nivel de detaliu, la toate. Si e la 72!!!
O sa iasa bijuterie.
PS: ma duc repede sa ma inchid in baie si sa plang singur...sshhhh...sa nu mai spui la nimeni...
Aparatele de bord...firele de pe bord...priza de realimentare...rotile...excelent nivel de detaliu, la toate. Si e la 72!!!
O sa iasa bijuterie.
PS: ma duc repede sa ma inchid in baie si sa plang singur...sshhhh...sa nu mai spui la nimeni...
#154
Postat 21 February 2016 - 02:57 PM
Am mai bibilit nitel in zona cockpitului,
Am facut un soi de rama/cheder la parbriz si cupola, cu o metoda usoara si foarte eficienta aflata de la Master Marinelu'.
Am folosit un compas la care am pozitionat un ac mai lung (care ia ghidajul) si altul mai scurt (care zgarie). La rama parbrizului, dupa zgariere am curatat santul cu o lama de gravaj apoi am dat un wash cu alb pentru a pune in evidenta detaliul:
Am mai lipit suportii prizelor de aer si conurilor si mustiucul de degivrare al parbrizului:
Pe intados am lipit cele 8 "coaste" din interiorul carenajelor tunurilor :
Mai la coada am lipit cele doua derive ventrale home made. Cele SAAF erau mai mari, mai late si aveau incorporate lansatoare de contramasuri :
Un pilon de rachete din capu'la plan mi s-a fracturat si imi da mari batai de cap, cred ca l-am rupt si l-am relipit de 5 ori pana acum:
Am facut un soi de rama/cheder la parbriz si cupola, cu o metoda usoara si foarte eficienta aflata de la Master Marinelu'.
Am folosit un compas la care am pozitionat un ac mai lung (care ia ghidajul) si altul mai scurt (care zgarie). La rama parbrizului, dupa zgariere am curatat santul cu o lama de gravaj apoi am dat un wash cu alb pentru a pune in evidenta detaliul:
Am mai lipit suportii prizelor de aer si conurilor si mustiucul de degivrare al parbrizului:
Pe intados am lipit cele 8 "coaste" din interiorul carenajelor tunurilor :
Mai la coada am lipit cele doua derive ventrale home made. Cele SAAF erau mai mari, mai late si aveau incorporate lansatoare de contramasuri :
Un pilon de rachete din capu'la plan mi s-a fracturat si imi da mari batai de cap, cred ca l-am rupt si l-am relipit de 5 ori pana acum: