Mirajuri Sud Africane 2x Hasegawa F1
#123
Postat 11 February 2016 - 06:21 PM
Scaunul si mansa...
La mansa am mai facut doua butonase si zona hasurata galben/neagra ...aia a fost destul de complicata, am folosit un decal galben pe care l-am zgariat cu santuri paralele in care am dat vopsea neagra.
Scaunul de la Barracuda e incomparabil cu cel de la Pavla ..sa nu mai vorbim de cel din cutie :))
Singurul lucru modificat/adaugat la el a fost un buzunar/plic pe laterala stinga a spatarului.
Manerele (inelele) date de Barracuda, pareau cam grosiere totusi , asa ca le-am refacut din fir de plumb de .2mm care, odata vopsit, pare si el destul de grosutz..
La mansa am mai facut doua butonase si zona hasurata galben/neagra ...aia a fost destul de complicata, am folosit un decal galben pe care l-am zgariat cu santuri paralele in care am dat vopsea neagra.
Scaunul de la Barracuda e incomparabil cu cel de la Pavla ..sa nu mai vorbim de cel din cutie :))
Singurul lucru modificat/adaugat la el a fost un buzunar/plic pe laterala stinga a spatarului.
Manerele (inelele) date de Barracuda, pareau cam grosiere totusi , asa ca le-am refacut din fir de plumb de .2mm care, odata vopsit, pare si el destul de grosutz..
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 11 February 2016 - 07:17 PM
#127
Postat 12 February 2016 - 10:28 PM
Tot incercand sa aman inevitabilul (regravarea si nituirea partilor dorsale si ventrale ale fuselajului), imi fac de lucru cu alte chestii;
Astazi, bombele.
Pregatisem un set (4+ 2 rezerve) dintr-un kit de armament de la Hasegawa. Erau OK.
Acum am vazut ca Eduard tocmai au scos si ei un set de Mk-82 in seria Brassin, asa ca m-am grabit sa-l iau.
Asta e muult mai fain.
Am vopsit noile bombe (doua nuante de olive drab de la gunze) urmand sa ma decid pe care din focoase le voi folosi.
Vopsind focoasele, am descoperit ca pastele metalice de la Agama se pot dilua si aplica fara probleme cu aerogaful, folosind Mr. Leveling thinner, si merg PERFECT !
Comparate cu Eduard, Mk-82urile de la Hasegawa par ceva mai masive, in special in zona botului.
Astazi, bombele.
Pregatisem un set (4+ 2 rezerve) dintr-un kit de armament de la Hasegawa. Erau OK.
Acum am vazut ca Eduard tocmai au scos si ei un set de Mk-82 in seria Brassin, asa ca m-am grabit sa-l iau.
Asta e muult mai fain.
Am vopsit noile bombe (doua nuante de olive drab de la gunze) urmand sa ma decid pe care din focoase le voi folosi.
Vopsind focoasele, am descoperit ca pastele metalice de la Agama se pot dilua si aplica fara probleme cu aerogaful, folosind Mr. Leveling thinner, si merg PERFECT !
Comparate cu Eduard, Mk-82urile de la Hasegawa par ceva mai masive, in special in zona botului.
#129
Postat 14 February 2016 - 08:35 PM
Aproape am terminat regravatul partii dorsae a fuselajului, mai sunt multe mici zone de corectat.
Pe intrados am regravat si lipit diverse bucatele de plastic si PE, din care voi profila aerisiri si prize de aer :
Am vopsit jamba trenului anterior si i-am pus citeva mici decaluri, apoi ceva washuri.
Carcasa vizorului laser data de Scaleworx era mult prea scheletica, asa ca dupa o scurta analiza am indepartat-o cu cutterul si o voi inlocui cu una home -made.
Pe intrados am regravat si lipit diverse bucatele de plastic si PE, din care voi profila aerisiri si prize de aer :
Am vopsit jamba trenului anterior si i-am pus citeva mici decaluri, apoi ceva washuri.
Carcasa vizorului laser data de Scaleworx era mult prea scheletica, asa ca dupa o scurta analiza am indepartat-o cu cutterul si o voi inlocui cu una home -made.
#130
Postat 14 February 2016 - 11:20 PM
Am facut gondola telemetrului laser, dintr-un rest de rama de plastic, cu un gemulet si un mic PE inauntru care ar trebui sa semene cu lentila dispozitiului.
Botul, ma stresa mult ca , fiind din rasina, nu era si nu putea fi destul de ascutit cum e cel real.
I-am facut o gaurica in care am indesat destul super glue gel, o sarma de alama de .5mm, pe care o voi putea mai usor si mai sigur slefui foarte ascutit.
Botul, ma stresa mult ca , fiind din rasina, nu era si nu putea fi destul de ascutit cum e cel real.
I-am facut o gaurica in care am indesat destul super glue gel, o sarma de alama de .5mm, pe care o voi putea mai usor si mai sigur slefui foarte ascutit.
#131
Postat 15 February 2016 - 01:56 PM
Un pic de acupunctura
Dupa un strat de grund, au devenit aparente mai multe gauri in botul de rasina..mi-e din ce in ce mai scirba de rasinile astea de la scaleworx...prost gandite , nu se pupa cu kitul pentru care au fost facute/recomandate, forme aiurea, prost turnate......mai bine faceam botul de la zero...
Din experienta pot spune ca nu e alta solutie mai buna de astupat gaurele decat acupunctura...bucatele de plastic tras la cald, infipte in gaurele cu super glue gel.
Desi e un pic impotriva instinctului, gaurelele prea mici se pot mari sau adanci cu un varf de ac pentru a se potrivi cu firul de plastic. Odata uscat super-glue-ul, se pot rade delicat cu lama unui cutter nou si slefui cu grija.
Dupa un strat de grund, au devenit aparente mai multe gauri in botul de rasina..mi-e din ce in ce mai scirba de rasinile astea de la scaleworx...prost gandite , nu se pupa cu kitul pentru care au fost facute/recomandate, forme aiurea, prost turnate......mai bine faceam botul de la zero...
Din experienta pot spune ca nu e alta solutie mai buna de astupat gaurele decat acupunctura...bucatele de plastic tras la cald, infipte in gaurele cu super glue gel.
Desi e un pic impotriva instinctului, gaurelele prea mici se pot mari sau adanci cu un varf de ac pentru a se potrivi cu firul de plastic. Odata uscat super-glue-ul, se pot rade delicat cu lama unui cutter nou si slefui cu grija.
#134
Postat 15 February 2016 - 08:24 PM
Jale :))
Toata munca de pe coama fuselajului s-a pierdut...
Nituind capacele proaspat gravate am constatat ca lipitura fuselajului nu era perfecta, l-am cracanat un pic in ideea de a-l lipi mai bine si ...odata ce am pus un pic de superglue...n-a mai vrut sa se aseze la loc calumea, asa ca am tot crapat si cracanat si pus superglue pana am ajuns la asta :
Acum ca sa fiu sigur ca nu crapa din nou, am indesat inauntru jumatate de tub de superglue gel.
Toata munca de pe coama fuselajului s-a pierdut...
Nituind capacele proaspat gravate am constatat ca lipitura fuselajului nu era perfecta, l-am cracanat un pic in ideea de a-l lipi mai bine si ...odata ce am pus un pic de superglue...n-a mai vrut sa se aseze la loc calumea, asa ca am tot crapat si cracanat si pus superglue pana am ajuns la asta :
Acum ca sa fiu sigur ca nu crapa din nou, am indesat inauntru jumatate de tub de superglue gel.
#138
Postat 16 February 2016 - 03:30 PM
Zona din fatza panoului de instrumente.
La varianta SAAF este toata dezvelita (la cele franceze e mult mai convenabil acoperita de o tabla) , asa ca se vad toate matzele.
Am incercat sa o fac pe cat am putut dupa cele citeva poze din dotare, insa au ramas cateva zone neclare pentru care am bagat nitel din penseta si cutter :)))
Sub bot am refacut farul de aterizare, dupa ce in prealabil l-am acoperit pe cel facut aseara, care evident ca , luat dupa doua seturi de planuri, era in pozitia gresita :)
La varianta SAAF este toata dezvelita (la cele franceze e mult mai convenabil acoperita de o tabla) , asa ca se vad toate matzele.
Am incercat sa o fac pe cat am putut dupa cele citeva poze din dotare, insa au ramas cateva zone neclare pentru care am bagat nitel din penseta si cutter :)))
Sub bot am refacut farul de aterizare, dupa ce in prealabil l-am acoperit pe cel facut aseara, care evident ca , luat dupa doua seturi de planuri, era in pozitia gresita :)