Forum Machete,Modelism,Hobby: Incepator cer un sfat - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incepator cer un sfat

#1 Useril este offline   radugavanescu 

• Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 09-December 08
  • Interests:Airsoft, modelism, si multe altele

Postat 09 December 2008 - 06:06 PM

Salutare la toata lumea.

Sunt incepator si as dori sa imi recomandati o firma care face modele de veliere cu vele de panza.

LE Ador sa mesteresc in lemn.

Inainte de a fi criticat incepator nu inseamna chiar "duda" ( http://picasaweb.goo...vanescu/Planes# ) - aici m-a imbolnavit Blue-Max care e coleg cu frate-meu de servici :)

Rabdare si placerea de a "bibili" am. E visul meu sa fac un model de clipper dar vreau sa aiba velatura de panza. si dimensiuni generoase ( chiar pana la 1 m)

Multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de radugavanescu: 09 December 2008 - 06:13 PM

#2 Useril este offline   Longinus 

• Membru senior
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08

Postat 09 December 2008 - 11:53 PM

Radule,bine ai venit si bravo tie ,ma refer la pasiunea,chiar patima as spune,cu care incepi.
Daca vrei velier din lemn,trebuie sa stii ca te costa.Daca-l vrei si cu panze,atunci te costa si mai mult;dar daca-l vrei generos(termenul asta imi aminteste de Nicoleta Luciu,nu stiu de ce :dribble: )-atunci sa te gandesti cam la 600-700 de Euro.
Si ca sa nu fie vorbarie goala,eu iti recomand(propun,sugerez etc.)modelele de la Mantua Models/Panart.
Nu le prea gasesti in tara dar le vei gasi cu siguranta pe moduni.de(ia legatura ca DanusMaximus@)in sectiunea "kituri din lemn-ships"cu denumirea producatorului,schimbata;acolo se cheama "Krick" dar sunt acelasi lucru.
Si ca sa-ti formezi o opinie despre ce si mai ales cum ar arata asa ceva,iata exemple: