Ministrung selfmade
#199
Postat 04 August 2011 - 12:36 PM
#200
Postat 04 August 2011 - 02:39 PM
Napster, la 04 August 2011 - 11:51 AM, a spus:
Pune o poza si niste cote si pot intreba informativ. E vorba si de material. Dat fiind forma tunurilor moderne eu as incerca sa le fabric singur, si cea mai nenorocita tabla de cutie de conserva se poate folosi pentru asa ceva. Iti trebuie doar niste bare la diametru pe care sa roluesti tabla si un pistol de lipit ca sa cosi imbinarile. Alama sau cupru ar fi si mai buna. Si nu e singura posibilitate din tabla, sunt si diverse tevusti care pot fi folosite. In ultima instanta chiar si din hartie de scris roluita si impregnata cu un adesiv sintetic se poate scoate un tun super. Oricum se vopsesc si ceea ce conteaza e forma si cat de cat rezistenta, materialul e important doar in cazurile de piese natur sau functionale.
#201
Postat 04 August 2011 - 05:18 PM
A se observa ca 2 din cele 3 sectiuni ale tevii au caracter conic, cu o diferenta foarte mica, aproape insesizabila la ochiul liber intre razele fetelor de la extremitati.
Capatul delimitat de linia dubla intrerupta se va taia din cate imi dau seama (adica nu trebuie luata in calcul la strung), asa sunt si cele de cumparat, am inteles ca se lipesc direct fara acel inel.
Aceasta postare a fost editata de Napster: 04 August 2011 - 05:21 PM
#202
Postat 25 December 2011 - 05:35 PM
Asa ceva se poate folosi pentru constructia unui mini strung pentru lemn si materiale moi ?
Ma gindesc ca pedala s-ar putea inlocui cu o cutie cu rezistente si printr-un comutator cu mai multe pozitii sa iti alegi turatia
Aceasta postare a fost editata de mihaih: 25 December 2011 - 05:36 PM
#203
Postat 25 December 2011 - 11:55 PM
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 26 December 2011 - 12:56 PM
#205
Postat 09 January 2012 - 11:38 AM
Saci, la 06 January 2012 - 12:21 AM, a spus:
A costat mult (50lei) dar nu m-am putut abtine.
Nu e chiar atat de mult, eu consider o achizitie buna. Demonteaza cu grija capacele de la motor, posibil ca firele sa se poata inadi daca nu sunt afectate bobinele. Foarte posibil ca motorul sa fie trifazat caz in care trebuie sa gasesti 3 capete iar daca reusesti o sa ai nevoie si de un condensator de compensare cu capacitate functie de puterea motorului. Ar trebui sa fie o eticheta pe motor unde sunt specificate datele tehnice. Am si eu o minune din asta achizitionata fara motor la care am adaptat un motor de masina de spalat industriala si sunt multumit in special de posibilitatea de reglare a adancimii si unghiului de debitare.
#206
Postat 02 February 2012 - 08:14 AM
traian, la 09 January 2012 - 11:38 AM, a spus:
Motorul este monofazat cu colector si cu reductor cu roti dintate ,are cam 3500-4000 de ture,este de uz casnic,daca motorul este bun poti adapta un regulator de turatie de la un aspirator vechi si atunci sa vezi ce scula-ti faci.
#208
Postat 27 February 2012 - 07:34 PM
Pentru asta am nevoie de ajutorul vostru. Poate puteti sa ma ajutati cu identificarea firelor de pe motor si cum sa il fac functional pentru ceea ce vreau eu. Ma refer la viteza (stiu ca merge in doua viteze).
Motorul este de masina de spalat.
Atasez si niste poze. Sper sa intelegeti.
Va multumesc.
#209
Postat 27 February 2012 - 08:41 PM
cat despre borne : 2 se duc la perii,2 la traductorul de turatie,si 3 la stator ,in mod normal ar trebui inseriat statorul cu rotorul si motorul merge ,daca la stator schimbi alimentarea pe mediana atunci creste turatia,daca legi capetele cu rezistenta cea mai mare atunci ai cea mai mica turatie pe care o poate furniza motorul fara regulator,daca inversezi capetele de la perii se schimba sensul.Cu riscul sa ma repet :mare atentie ca are prea mare turatia si la discuri cu vidia este pericolul de desprindere al pastilelor.
Dupa cum se vede in poza nu ai treaba cu firele rosii(sant de la traductor) ,ca sa mearga trebuie sa unesti negrul 2 cu 3 (numaratoarea de la rosu) si sa alimentezi pe primul si pe ultimul negru.Ca masura de convingere ca legatirile sant bune alimentat de la 12 v din acumulator auto motorul trebuie sa se invarta incet dar lin si rotund.
Aceasta postare a fost editata de mihaighe: 27 February 2012 - 08:49 PM
#210
Postat 27 February 2012 - 09:46 PM
Sper sa nu te superi, dar pun intrebarile din punctul de vedere al unui nestiutor.
M-ai pierdut cu prima parte din mesajul tau, dar intreb: are 10.000 de ture? Stiam ca o masina de spalat are o turatie mica pentru spalare, clatire si o turatie mare pentru stoarcere. Turatie ce la masinile casnice, nu sare de 1200.
Banuiesc ca ai dreptate. Vreau doar sa te intreb: daca tu ai vrea sa iti faci masinuta ce o vreau eu, ai folosii motorul? Si daca da, cum l-ai lega? Babeste vorbind.
Parca, nu imi vine sa il arunc prin nu stiu ce colt de boxa... prea m-am chinuit sa fac rost de el... plus ca deja m-am urat sa tai baghete cu cater-ul si sa le slefuiesc manual bucata cu bucata.
#211
Postat 27 February 2012 - 11:42 PM
Fisiere atasate
-
37006 table saw ks115_parts.pdf (358.26K)
Numar de descarcari: 2773
#212
Postat 27 February 2012 - 11:48 PM
cu un motor de 220v asincron de la vreo masina de spalat numa sa aiba in jur de 3000 ture.
#214
Postat 28 February 2012 - 11:22 AM
Spor la cautat si daca poti inainte de a cumpara pune niste poze cu motorul si cu eticheta lui poate te mai pot sfatui.
#215
Postat 28 February 2012 - 02:59 PM
Bornele de la colector se pot identifica foarte usor in cazul folosirii instrumentului de masura prin tastarea cu un fir al aparatului pe colector indiferent de zona sau pe unul din carbuni iar cu celelelt fir se cauta bornele ( 2 ) care dau continuitate.
Pentru stabilirea bornelor statorului trebuie tinut cont de valorile masurate cu instrumentul, cat si de capetele de inceput si sfarsit a infasurarii. Intai se stabilesc pentru fiecare bobina terminalele care vor da valoare maxima pe instrument, apoi in trepte, intermediarele.
Daca stii marca masinii de provenienta poate te pot ajuta cu schema de conexiune data de firma.
Aceasta postare a fost editata de traian: 28 February 2012 - 03:02 PM
#216
Postat 28 February 2012 - 06:52 PM
#217
Postat 29 February 2012 - 09:25 AM
#218
Postat 01 March 2012 - 09:21 AM
mihaighe: am legat firele cum ai spus si la 12V merge foarte bine. are o viteza slabuta spre buna (apreciat ochiometric) si o putere destul de mare. Oricat m-am chinuit nu am reusit sa il opresc cu mana de tot (folosind o manusa). Doar l-am incetinit.
traian: nu stiu ce masina a fost. Era pregatita sa fie dusa la fier vechi de un prieten si in ultimul moment la dat jos. Nu mai tine minte marca, chit ca a folosit-o ani de zile.
Am cautat pe goagal si dupa producator, pare sa fi fost folosit pe masini Indesit. Cat despre electrica si electonica, sunt cam ca benzile pe autostrada: paralel. Stiu sa schimb o priza, un intrerupator si la becuri sunt imbatabil. Cam atat.
Acum: ma gandesc ca daca fac rost de un traf la 24V sau 50V, nu as putea totusi sa il folosesc? La 220V nu l-am bagat. Ma speriat migaighe. Daca decoleaza?