Pagina 1 din 1
Desenuri tehnice a Transportului Romanesc Autobuze, Troleibuze, Camioane etc care au fost produse in Romania
#3
Postat 22 October 2008 - 11:29 AM
AdyAero, la 22 Oct 2008, 11:04, a spus:
Acest model de Rocar din poza a 2-a nu stiam ca exista oficial, ci a fost transformat prin eliminarea partii din spate a unui autobuz articulat, de aici si distanta mica intre osia spate si bara din spate.
Pai Eu stiu asta - ca lipseste Partea din Spate - pentru ca 217 este Model articulat.
Ma intereseaza Dimensiunile acestui Autobuz - in special Latimea si Inaltimea Usilor si Ferestrelor etc...
#5
Postat 22 October 2008 - 03:51 PM
eu am vazut asa ceva transformat in camion, au decupat practic toata caroseria in spatele soferului si au scos scaunele... poate si podeaua ;)
era rosu, circula prin anii 80-90, si il folosea RATB-ul la reparat liniile de tramvai ... carau nisip si faceau smoala in el
era rosu, circula prin anii 80-90, si il folosea RATB-ul la reparat liniile de tramvai ... carau nisip si faceau smoala in el
Aceasta postare a fost editata de Fane: 22 October 2008 - 03:53 PM
#8
Postat 23 October 2008 - 03:35 PM
DragosP, la 23 Oct 2008, 12:18, a spus:
doua Rocare, din pacate pozele sunt cam mici
Da! Pozele ar fi superbe dac-ar putea citi Dimensiunile pe ele.
Apropo de Rocarul de Simon.
Am gasit ala poza cu acest Model si se vede foarte bine ca ele, desi fiind foarte similare la aparenta, difera cu Fereastra a treia dupa prima Usa - pe Poza Dstra Fereastra-i mai mica decat pe cea atasata de Mine.
Aceasta postare a fost editata de Sergiu_Kreator: 23 October 2008 - 03:38 PM
#9
Postat 24 October 2008 - 09:15 AM
Asa e, modelele sunt diferite.
Rocar DeSimon nr 104 are motorizare MAN iar Rocar DeSimon din brosura a fost construit intr-un singur exemplar si are motorizare DAF si este putin mai scurt.
Repet ce ti-au spus si cei de dinaintea mea, intra pe forum-ul Transira, www.transira.ro, acolo gasesti foarte multe poze, date, scheme referitoare la dotarile regiilor de transport din Romania.
Rocar DeSimon nr 104 are motorizare MAN iar Rocar DeSimon din brosura a fost construit intr-un singur exemplar si are motorizare DAF si este putin mai scurt.
Repet ce ti-au spus si cei de dinaintea mea, intra pe forum-ul Transira, www.transira.ro, acolo gasesti foarte multe poze, date, scheme referitoare la dotarile regiilor de transport din Romania.
#11
Postat 10 April 2009 - 09:19 PM
Messerschmitt chestia aia nu e vrăjeală, dovada: http://www.roman.ro/index2.php
http://www.roman.ro/produse.php?menu=8
Rocar de Simon a apărut iniţial cu motorizare DAF, a intrat īn dotarea R.A.T.B. la puţin timp după achiziţionarea autobuzelor DAF. Asta se īntīmpla undeva prin anii 96-97, apoi a părut varianta cu motorizare MAN. Cele două difereau prin amenajarea interioară, mai ales īn partea din spate (unde era motorul), dar şi exterior. Pe vremea aia eram student īn Bucureşti şi am prins momentul cīnd au fost introduse cele 2 modele noi de autobuze Rocar, şi chiar am stat cu un prieten şi le-am analizat amănunţit, dar din păcate am uitat cam care erau principalele diferenţe īntre ele. Ştiu că primele erau vopsite portocaliu cu alb şi odată cu introducerea celor cu motoare MAN s-a trecut la schema de vopsire din fotografii (cea cu gri, galben şi alb) care de fapt a devenit şi schema de bază a R.A.T.B. din acea perioadă (toate elemente al parcului rulant la R.A.T.B. a fost vopsite aşa). După achiziţionarea Rocarului cu motor MAN au īnceput să fie retrase cele cu motor DAF, deşi am mai văzut circulīnd cīteva, dar destul de hărtănite.
http://www.roman.ro/produse.php?menu=8
Rocar de Simon a apărut iniţial cu motorizare DAF, a intrat īn dotarea R.A.T.B. la puţin timp după achiziţionarea autobuzelor DAF. Asta se īntīmpla undeva prin anii 96-97, apoi a părut varianta cu motorizare MAN. Cele două difereau prin amenajarea interioară, mai ales īn partea din spate (unde era motorul), dar şi exterior. Pe vremea aia eram student īn Bucureşti şi am prins momentul cīnd au fost introduse cele 2 modele noi de autobuze Rocar, şi chiar am stat cu un prieten şi le-am analizat amănunţit, dar din păcate am uitat cam care erau principalele diferenţe īntre ele. Ştiu că primele erau vopsite portocaliu cu alb şi odată cu introducerea celor cu motoare MAN s-a trecut la schema de vopsire din fotografii (cea cu gri, galben şi alb) care de fapt a devenit şi schema de bază a R.A.T.B. din acea perioadă (toate elemente al parcului rulant la R.A.T.B. a fost vopsite aşa). După achiziţionarea Rocarului cu motor MAN au īnceput să fie retrase cele cu motor DAF, deşi am mai văzut circulīnd cīteva, dar destul de hărtănite.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1