Pagina 1 din 1
P51, si P40
#7
Postat 20 July 2005 - 12:15 PM
Da, frumoase machete! Se vede stradania lucrului ingrijit! (sa nu uitam, de machetele "in aluminiu" fug multi deoarece acest tip de vopsea scoate in evidenta toate zgirieturile si imperfectiunile de lipire )
O intrebare, sint vopsite cu pensula?
Tevile de esapament (simbata am dezbatut "teoria" la Olaff) se vopsesc cu MM1785 sau similar si apoi se face un drybrushing destul de accentuat cu MM1406. Asa apare mai corect "tabla" arsa a esapamentului.
Si aici nitica uzura ar scoate in evidenta detaliile. La P-40 vad ca ai incercat ceva!
Cit despre antene....sint primele pe care la agat si le rup! Pun "aracul" si cam atit!
Felicitari
O intrebare, sint vopsite cu pensula?
Tevile de esapament (simbata am dezbatut "teoria" la Olaff) se vopsesc cu MM1785 sau similar si apoi se face un drybrushing destul de accentuat cu MM1406. Asa apare mai corect "tabla" arsa a esapamentului.
Si aici nitica uzura ar scoate in evidenta detaliile. La P-40 vad ca ai incercat ceva!
Cit despre antene....sint primele pe care la agat si le rup! Pun "aracul" si cam atit!
Felicitari
#8
Postat 20 July 2005 - 12:51 PM
Da, sunt vopsite la pensula si la Mustang am avut ceva probleme cu finisajele pentru ca intr-adevar pe aluminiu se vad toate imperfectiunile.
Nu prea stiu ce uzura as putea da la Mustang. La P40 s-a putut pentru ca in realitate, inainte de a se vedea aluminiul, se vede chitul care era dat sub vopsea. La Mustang, se presupune ca e nevopsit. Ce uzura as putea sa-i dau? Cum s-o dau?
La P40 nu am avut prea mult de lucru, e o macheta foarte buna cu gravura in negativ, cu toate panourile bine reprezentate. Singura grija sunt lipiturile si finisajele.
Nu prea stiu ce uzura as putea da la Mustang. La P40 s-a putut pentru ca in realitate, inainte de a se vedea aluminiul, se vede chitul care era dat sub vopsea. La Mustang, se presupune ca e nevopsit. Ce uzura as putea sa-i dau? Cum s-o dau?
La P40 nu am avut prea mult de lucru, e o macheta foarte buna cu gravura in negativ, cu toate panourile bine reprezentate. Singura grija sunt lipiturile si finisajele.
#9
Postat 20 July 2005 - 05:57 PM
Nu sti ce uzura sa faci pe Mustang?????
Pai uitat-te nitel la flapsurile si jambele de la Spitfire, sint tot in aluminiu vopsite!
Uzura nu se reduce numai la vopsea sarita si fum!
Chiar si pe aluminiu nevopsit, tot se aduna mizerie in zona liniilor de panou, pe la nituri, suruburi, eleroane, scapari de uleiuri pe la verine si unele capace, noroi aruncat de rotile ce se invirt, urme lasate de ploaie...etc!
Apoi o alta treaba de efect la avioanele vopsite in aluminiu este colorarea in diverse nuante a capacelor, a unor panouri, etc. Nu tot aluminiu e ...aluminiu . Functie de producator, tabla de aluminiu poate avea diverse nuante, lucru ce scoate in evidenta unele detalii!
Ei, lamurit????
Pai uitat-te nitel la flapsurile si jambele de la Spitfire, sint tot in aluminiu vopsite!
Uzura nu se reduce numai la vopsea sarita si fum!
Chiar si pe aluminiu nevopsit, tot se aduna mizerie in zona liniilor de panou, pe la nituri, suruburi, eleroane, scapari de uleiuri pe la verine si unele capace, noroi aruncat de rotile ce se invirt, urme lasate de ploaie...etc!
Apoi o alta treaba de efect la avioanele vopsite in aluminiu este colorarea in diverse nuante a capacelor, a unor panouri, etc. Nu tot aluminiu e ...aluminiu . Functie de producator, tabla de aluminiu poate avea diverse nuante, lucru ce scoate in evidenta unele detalii!
Ei, lamurit????
- ← A6 Intruder
- Aviatie
- A6M5c →
Arata acest topic
Pagina 1 din 1