Pagina 1 din 1
Dornier Do335A-21 Trainer "Anteater" Dornier Do335A-21 Trainer "Anteater"
#1
Postat 16 September 2008 - 11:02 PM
O sa postez si eu niste imagini cu un Dornier. Avionul este un Dornier Do335A-21 Trainer "Anteater" , 1.48 de la Tamiya.
Sunt incepator in tainele modelismului deci toate parerile sunt binevenite
Nu am decat poze, dar nu prea reusite, din timpul asamblarii. Acum este la "vocsit". O sa mai pun alte poze cu el infrumusetat.
Sunt incepator in tainele modelismului deci toate parerile sunt binevenite
Nu am decat poze, dar nu prea reusite, din timpul asamblarii. Acum este la "vocsit". O sa mai pun alte poze cu el infrumusetat.
#7
Postat 22 September 2008 - 07:28 PM
Cata, desi acea schema de vopsire e pentru simpla, ea s-a pastrat si pentru dubla, culorile urcind peste noul cocpit. Avionul a fost inmatriculat CP+UL si a fost vospit in noile culori RLM 81/82, desi rolul avionului era de ...vinator! Alte scheme de vopsire interesante sunt cele ale avioanelor gasite tot la uzina Oberpfaffenhofen in 1945 si anume achema RLM81/82 ordonata, mai putin capota superioara a motorului din fata si priza de aer ce au ramas nevopsite, deci aluminiu. Avionul are pe deriva superioara numarul 112 alb, cruce alba, cu laturi groase pe lateralele fuselajului, cruce alba subtire pe extrados aripa si crucea clasica, alb cu negru pe intrados, fara alte indicative. Un altul este avionul cu numarul 121 pe deriva superioara, complect metalic, cu exceptia derivei superioare si inferioare, cu desen ordonat, in RLM81/82. Crucile erau ca mai sus.
Ce nu intelg eu este de ce a vopsit colimatorul in ...rosu, unde este scaunul din cocpitul instrutorului si ce-i cu mansa aia mare, montata pe dos!
Ce nu intelg eu este de ce a vopsit colimatorul in ...rosu, unde este scaunul din cocpitul instrutorului si ce-i cu mansa aia mare, montata pe dos!
#8
Postat 22 September 2008 - 07:41 PM
Z-mare, la 22 Sep 2008, 20:28, a spus:
Cata, desi acea schema de vopsire e pentru simpla, ea s-a pastrat si pentru dubla, culorile urcind peste noul cocpit. Avionul a fost inmatriculat CP+UL si a fost vospit in noile culori RLM 81/82, desi rolul avionului era de ...vinator! Alte scheme de vopsire interesante sunt cele ale avioanelor gasite tot la uzina Oberpfaffenhofen in 1945 si anume achema RLM81/82 ordonata, mai putin capota superioara a motorului din fata si priza de aer ce au ramas nevopsite, deci aluminiu. Avionul are pe deriva superioara numarul 112 alb, cruce alba, cu laturi groase pe lateralele fuselajului, cruce alba subtire pe extrados aripa si crucea clasica, alb cu negru pe intrados, fara alte indicative. Un altul este avionul cu numarul 121 pe deriva superioara, complect metalic, cu exceptia derivei superioare si inferioare, cu desen ordonat, in RLM81/82. Crucile erau ca mai sus.
Ce nu intelg eu este de ce a vopsit colimatorul in ...rosu, unde este scaunul din cocpitul instrutorului si ce-i cu mansa aia mare, montata pe dos!
Ce nu intelg eu este de ce a vopsit colimatorul in ...rosu, unde este scaunul din cocpitul instrutorului si ce-i cu mansa aia mare, montata pe dos!
Colimatorul s-a transformat in negru acum . Scaunul instructorului a fost adaugat ulterior fotografiile postate aici, iar mansa cum e pe dos ?( cu susul in jos in niciun caz nu este, poate cu fata la spate) .
Aceasta postare a fost editata de aviatoristu: 22 September 2008 - 07:55 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1