Pagina 1 din 1
Spitfire Mk-V
#5
Postat 19 July 2005 - 10:32 PM
Foarte faina macheta, iar nuantele de vopsire par exact cele care trebuie. Ma bucur daca te-au ajutat cat de cat mostrele alea.
Ce-am observat:
- la incastrarea aripii, dupa cum spuneai, nu e tocmai in regula. Se pare ca foarte putine kit-uri redau corect zona aceea.
- ce vrei sa spui cu baile trenului ca fiind "prea adanci"? Adancimea lor este exact la grosimea aripii, daca sunt 'prea adanci' atunci este prea groasa aripa.
- Foarte fain facute capacele trenului de aterizare, ca si partea cu flaps-urile. Arata perfect.
- ce vrea sa reprezinte piesa din spatele cadrului pe care se monteaza scaunul pilotului? Cumva echipament radio? N-am vazut sa aiba Spit-ul asa ceva acolo, dar e posibil sa ma insel.
- centurile pilotului se prin de un cadru din spatele partii vitrate, nu direct pe cadrul pe care e montat si scaunul.
Ce-am observat:
- la incastrarea aripii, dupa cum spuneai, nu e tocmai in regula. Se pare ca foarte putine kit-uri redau corect zona aceea.
- ce vrei sa spui cu baile trenului ca fiind "prea adanci"? Adancimea lor este exact la grosimea aripii, daca sunt 'prea adanci' atunci este prea groasa aripa.
- Foarte fain facute capacele trenului de aterizare, ca si partea cu flaps-urile. Arata perfect.
- ce vrea sa reprezinte piesa din spatele cadrului pe care se monteaza scaunul pilotului? Cumva echipament radio? N-am vazut sa aiba Spit-ul asa ceva acolo, dar e posibil sa ma insel.
- centurile pilotului se prin de un cadru din spatele partii vitrate, nu direct pe cadrul pe care e montat si scaunul.
#7
Postat 20 July 2005 - 09:20 AM
Cartula, inca o data mutumiri pentru ajutor! M-am straduit sa semene cit mai mult cu mostrele de la tine (mai putin intradosul, ce e nitel mai deschis)
Da, la incastrarea aripi, din pacate, nu se mai prea poate face mare lucru!
Baia trenului, defapt locasul rotii, pare mai adinc decit ar reveni din plan. Poate sa fie si aripa kit-ului cam groasa. Nu am masurat-o.
In spatele scaunului sint doua piese: regulatorul de tensiune (nu la toat Spit-urile l-am vazut) si aparatura radio. Si aici aceeasi problema: nu toat aparatele l-au avut, defapt chiar foarte putine au avut!. Dar mi-a placut asac ac.....l-am pus
Intr-adevar centurile se prind de unde spui tu (e un sistem chiar mai complicat nitel!) dar... a fost mai la indemina asa
Tuturor multumiri pentru aprecieri!
Da, la incastrarea aripi, din pacate, nu se mai prea poate face mare lucru!
Baia trenului, defapt locasul rotii, pare mai adinc decit ar reveni din plan. Poate sa fie si aripa kit-ului cam groasa. Nu am masurat-o.
In spatele scaunului sint doua piese: regulatorul de tensiune (nu la toat Spit-urile l-am vazut) si aparatura radio. Si aici aceeasi problema: nu toat aparatele l-au avut, defapt chiar foarte putine au avut!. Dar mi-a placut asac ac.....l-am pus
Intr-adevar centurile se prind de unde spui tu (e un sistem chiar mai complicat nitel!) dar... a fost mai la indemina asa
Tuturor multumiri pentru aprecieri!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 20 July 2005 - 09:23 AM
#8
Postat 20 July 2005 - 03:01 PM
Bravo Alexandru!
Ecelent micutul, am si eu 2 la fel in proiect dar m-am cam blocat la cockpit. In primul rand te-as intreba ce se de fotoincizii ai folosit?
Cat despre unele scapari ale kitului, afara de acela al racordului numit "gull-wing effect", as mentiona faptul ca lateralele fuselajului sunt destul de slabut detaliate in cockpit (detalii putine si superficiale), cadrul scaunului nu este redat corect, iar scaunul este complet gresit. Ar mai fi fuselajul in spatele carlingii care ar trebui sa fie mai ridicat, lucru care se vede daca se compara kitul cu planurile.
Inca odata, foarte faina lucrarea, sper sa le pot face ale mele cel putin pe jumate la fel de bine realizate!
Ecelent micutul, am si eu 2 la fel in proiect dar m-am cam blocat la cockpit. In primul rand te-as intreba ce se de fotoincizii ai folosit?
Cat despre unele scapari ale kitului, afara de acela al racordului numit "gull-wing effect", as mentiona faptul ca lateralele fuselajului sunt destul de slabut detaliate in cockpit (detalii putine si superficiale), cadrul scaunului nu este redat corect, iar scaunul este complet gresit. Ar mai fi fuselajul in spatele carlingii care ar trebui sa fie mai ridicat, lucru care se vede daca se compara kitul cu planurile.
Inca odata, foarte faina lucrarea, sper sa le pot face ale mele cel putin pe jumate la fel de bine realizate!
#9
Postat 20 July 2005 - 06:39 PM
Fotoinciziile sint de la Eduard Cod 72225
Daca e vorba de kit-ul Revell 04109, nu as fi de acord cu tine! Cocpitul are destul de multe detalii (fie si daca il comparam cu cel de la Italeri), iar plansa de bord e foarte buna. E drept, scaunul nu e tocmai corect prins de rama lui (e turnat dintr-o bucata) dar nu-i mare bai!
Totusi inclin sa cred ca e cea mai buna macheta la scara 1/72!
Ce kit-uri ai tu?
Multumesc pentru aprecieri!
Daca e vorba de kit-ul Revell 04109, nu as fi de acord cu tine! Cocpitul are destul de multe detalii (fie si daca il comparam cu cel de la Italeri), iar plansa de bord e foarte buna. E drept, scaunul nu e tocmai corect prins de rama lui (e turnat dintr-o bucata) dar nu-i mare bai!
Totusi inclin sa cred ca e cea mai buna macheta la scara 1/72!
Ce kit-uri ai tu?
Multumesc pentru aprecieri!
#10
Postat 21 July 2005 - 08:54 AM
Eu am kiturile duble SpitV/Me109G10, dar e exact acelasi cu al tau. Alexandru, din moment ce ai avut de adaugat atatea piese (rezervoarele, tuburi si cabluri) eu as zice ca kitul nu e complet. Dar mai deranjant e ca si detalile care exista sunt extrem de putin scoase in relief (o moda la multe kituri Revell : de ex Hurricane si P47. Plansa de bord e intradevar buna, scaunul e dezastru (nu are acel efect de galeata). Italeri e intradevar si mai slab, in plus ii lipseste linia de imbinare a racordului karman (mai multe kituri Italeri au problema asta: Spitul, Mustangul, Me109).
Ca si cel mai bun kit, cred ca Tamiya este castigatorul.
Pe ARC, la galerie, la a doua pagina cu Spituri, chiar la sfarsit, este un articol al lui Len Thomson (are mai multe acolo) despre un Seafire (in doua parti), acolo sunt spuse mai multe despre kit.
Ca si cel mai bun kit, cred ca Tamiya este castigatorul.
Pe ARC, la galerie, la a doua pagina cu Spituri, chiar la sfarsit, este un articol al lui Len Thomson (are mai multe acolo) despre un Seafire (in doua parti), acolo sunt spuse mai multe despre kit.
#11
Postat 21 July 2005 - 12:26 PM
Acum Ahmed, trebuie sa traiasca si producatorii de PE, nu???? Si acum, daca vrei sa detaliezi ceva, tot ai nevoie de PE, plus cite ceva facut de mina ta ta, oricit de bun ar fi kit-ul! Uite de exemplu, la Bf109E3/4 de la ICM, cu toate ca e bine detaliat, as schimba rezervorul/regulatorul de oxigen si cutia portharta!
Cit despre kit-ul de la Tamiya...nu-l stiu
Ce e "racordului karman"?
Cit despre kit-ul de la Tamiya...nu-l stiu
Ce e "racordului karman"?
#12
Postat 21 July 2005 - 12:41 PM
#19
Postat 22 July 2005 - 08:14 AM
Citeaza
Daca ma uit la racordului karman de pe macheta nu arata totusi chiar asa de rau smil3dbd4d8676346.gif
Z, racordul karman la kitul Revell e foarte bun, ziceam de cel de la Italeri ca lipseste de tot. Probabil m-am exprimat eu mai confuz.
Numai bine!
Ahmed.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1