Al Doilea Razboi Mondial in fotografii(a/n sau color) o"baza de date"comuna.
#1082
Postat 29 August 2013 - 09:27 PM
#1086
Postat 16 November 2013 - 04:17 PM
#1087
Postat 05 December 2013 - 03:13 PM
#1088
Postat 05 December 2013 - 05:57 PM
Apropo de cacao, in poza asta, ce diferenta este intre ACELASI dark earth in schema continentala si cea "tropicala" ..
Acelasi tip de avion, acelasi grad de uzura... uimitor..si n-as pune totul in seama 'fadingului" de la soare...pentru ca insemnele ,cel putin, par la fel de "fade-uite"
#1091
Postat 14 December 2013 - 08:10 PM
Mie mi-a placut "groapa de gunoi" .Ce ciudat e verdele de pe Hetzer , pare mai degraba un dkgelb amestecat cu putin negru ; verdele german asa cum se poate vedea si in alte foto bate mai degraba spre un smarald inchis . Apoi P40-ul arata mai degraba gri la baza ( desi se poate sa fie si un verde invechit ) peste care s-a venit din loc in loc cu un verde mai proaspat si maro . Foarte faine chestii !
#1092
Postat 15 December 2013 - 09:59 PM
In cea de-a doua foto ( Panther lateral) cred ca se vede primul strat de zimm .Asadar cam aceea cred ca ar fi culoarea lui , pentru cei ce cautau imformatie legata de acesta .Pe cupola comandantului se poate observa dkgelb-ul (+camo) , pentru comparatie.
Aceasta postare a fost editata de dany: 15 December 2013 - 10:18 PM
#1093
Postat 16 December 2013 - 03:14 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 16 December 2013 - 03:29 PM
#1098
#1100
Postat 19 February 2014 - 09:43 AM
Stencilurile indicau presiunea din piston.
In functie de ce urmau sa puna pe el, o mareau sau o scadeau (presiunea) si liniuta de pe triunghi se ducea in dreptul presiunii corespunzatoare.
Probabil ca multi stiau chestia asta dar mie mi se pare o confirmare a ingenuozitatii germane.
Pe partea de sus a capacului, care era prinsa pe jamba cu niste coliere, se vede ca suruburile care prindeau acele coliere erau initial acoperite cu niste capace peste care se vopsea, in asa fel incat vopseaua sa nu ancraseze suruburile.
Aici, cateva sunt căzute. De multe ori in pozele color se vede ca acolo unde cadeau se vedea o culoare rosu-brun, probabil un grund menit sa protejeze metalul de actiunea cleiului.
Jos de tot pe capacul rotii e trecuta presiunea optima pentru pneuri.
E una din putinele poze in care pistoanele sunt protejate cu burdufuri de cauciuc (asa cum sunt date la vechile Heller).