Al Doilea Razboi Mondial in fotografii(a/n sau color) o"baza de date"comuna.
#924
Postat 17 February 2013 - 01:58 PM
Longinus, la 16 February 2013 - 12:47 PM, a spus:
Frate Longinus, mi-ai pus creierul pe bigudiuri cu "bāzdāgania" ta. Am periat si eu netul si concluzia la care am ajuns e ca "motor carriage"-ul tau pare a fi un fel de struto-camila, unicat, folosit de trupele aeropurtate. Daca te uiti din fata, are ceva din M2 cu farurile alea, insa la M2 roata motrica nu se sprijina pe sol ca in cazul de fata. Galetii si suspensia par imprumutate de la M22 Locust, dar nu se "pupa" roata motrica si cea de intindere. Are doi tamburi de sustinere a senilei ca si M2 si M22, iar ca lungime, aduce cu primul care pare mai scurt decat urmasul sau M3. Pare a fi ceva construit din "canibalizari", cu ce a avut omu' prin curte.
#927
Postat 17 February 2013 - 06:53 PM
Longinus, la 15 February 2013 - 08:46 PM, a spus:
Eu n-am mai vazut ciudatenie d-asta.
Piesa cred ca-i sub 100 calibru; dar masinaria,sasiu,tren de rulare, etc? aveti idee de la ce provin ?
gun carriage M5.jpeg
Este un "T1 Gun Motor Carriage: 3" AA gun on Cletrac MG-2 Tractor". Standardizat ca "M5".
Adica un autotun pe sasiul unui Cletrac M-2 High Speed Tractor (HST) :
Conform R.P. Hunnicutt :
#928
Postat 17 February 2013 - 06:57 PM
Sasiul este bazat pe un tractor agricol de 7 tone produs de Cleveland Tractor Company, numit Cletrac T1(asemanator cu MG2) pe care s-a instalat un tun antitanc de 3 inch. Poza ta arata ultima etapa a dezvoltarii acestui concept care nu s-a mai materializat fiindca a aparut M10. Sursa: R.P.Hunnicut - "Stuart - A History of the American Light Tank vol.I", pag. 295-296.
Ce-nsemna sa fii lent in scris pe tastatura. Ti-o iau altii inainte.
Aceasta postare a fost editata de LiviuMaff: 17 February 2013 - 06:59 PM
#930
Postat 18 February 2013 - 09:20 PM
Longinus, la 04 February 2013 - 09:15 PM, a spus:
As fi curios unde a fost facuta. Mie imi pare a fi in Cluj.
x_f9976157.jpg
Salutare, Daniele. Nu e Clujul, e Tārgu Mureş 110%. Cea din planul īndepărtat e catedrala ortodoxă. Dacă mergi cumva la Ştrand īn Tārgu Mureş treci pe lāngă ea. Toate cele bune.
#931
Postat 18 February 2013 - 09:30 PM
Mai departe:
ce aratare-i asta ?
asta-i un Junkers (cred ca F13)
asta-i tot un Junkers, dar nu stiu ce model
asta-i...ceva (nu-l recunosc) ; sa fie un Heinkel?
excelenta mecanica; i-ar sta bine turnata in rasina, la 1/32, nu?
#934
Postat 19 February 2013 - 12:22 AM
Citeaza
Junkers W-34 cu motor Bramo
Citeaza
Tot Junkers W-34 , foarte probabil cu motor BMW-132.
Ca tot discutam de Ju W-34, poate pe viitor gasesti poze si cu cele romanesti si le postezi aici, eu stiu doar doua poze, din care una e neclara. Am un MPM (parca) 1/72 si daca as avea mai multe poze/informatii cu cele romanesti m-as apuca de el.
Citeaza
Tot un Junkers, dar 86.
Citeaza
Intradevar o vedere extraordinara a motorului, BMW-132 cu elice Junkers, iar avionul daca nu ma insel este un Henschel 123.
Pozele, de mai sus, cu avioane romanesti sunt superde. Multumesc pentru postare.
Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 19 February 2013 - 12:39 AM
#936
Postat 19 February 2013 - 09:26 AM
http://www.facebook....&type=1
Trebuie dat click in coltul din dreapta sus pe sageti pt. rez maxima
Aceasta postare a fost editata de muggs: 19 February 2013 - 09:28 AM
#937
Postat 19 February 2013 - 09:31 AM
muggs, la 19 February 2013 - 09:26 AM, a spus:
http://www.facebook....&type=1
Trebuie dat click in coltul din dreapta sus pe sageti pt. rez maxima
Multumesc frumos !
#940
Postat 19 February 2013 - 08:34 PM
Soldati romāni la Sevastopol(1942)
Caporal romān inarmat cu Oritza si cu un mix de grenade la centura.Ungaria, septembrie 1944.
Me 109 E "tropical" intr-o vopsire interesanta
SB 2 (de noapte ??)
gauri de glont
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 19 February 2013 - 09:17 PM