Forum Machete,Modelism,Hobby: M1A1 AIM Abrams DRAGON 1:35 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

M1A1 AIM Abrams DRAGON 1:35

#81 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 31 October 2008 - 08:20 PM

Vezi postareatgr, la 31 Oct 2008, 01:06, a spus:

@kingtiger3002,Longinus,Ahmed
Multumesc mult! :-D


Asta se interpreteaza in mai multe feluri.Sper ca nu am suparat pe nimeni.


Eu zic s-o interpretezi intr-un singur fel:felicitari ! :whistle:

#82 Useril este offline   mielu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2250
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie, blindate

Postat 01 November 2008 - 02:51 PM

A iesit excelent. :whistle:

#83 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 11 November 2008 - 01:04 AM

Vezi postareamielu, la 1 Nov 2008, 14:51, a spus:

A iesit excelent. :friends:

Multumesc! Bun aerograf am :rolleyes: .Multumesc inca o data.

Citeaza

Eu zic s-o interpretezi intr-un singur fel:felicitari !


Atunci e totul bine.Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de tgr: 11 November 2008 - 01:04 AM


#84 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 13 November 2008 - 01:13 AM

Noul set de bagaje!!!
Nu puteam sa-l las pe cel vechi pt. ca-mi strica toata macheta.

Am incercat:
alb->lac lucios->wash verde->wash negru(local aplicat cu pensula 000) dar rezultatul era tot nesatisfacator.

Am citit Osprey Modelling WWII figures si am gasit formula magica:
verde->lac lucios->dry brushing(galben/buff)->wash cu negru mat(local aplicat cu pensula 000)-> lac mat(mai putin cortul, adica placinta mare)

Cei 2 rucsaci cilindrici imi plac cel mai mult.
Acum nu mai am stres la tanchisti.

Sper sa va placa, altfel...le arunc la gunoi ;-) :lol: :clapping: :hi:

Apropo, cum sa dau vopseaua dupa bagajele vechi?(au email si lac pe ele)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_5244.JPG
  • Imagine atasata: 100_5247.JPG
  • Imagine atasata: 100_5249.JPG
  • Imagine atasata: 100_5254.JPG
  • Imagine atasata: 100_5255.JPG
  • Imagine atasata: 100_5256.JPG
  • Imagine atasata: 100_5260.JPG

Aceasta postare a fost editata de tgr: 13 November 2008 - 01:20 AM


#85 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 13 November 2008 - 02:38 AM

se poate sterge

Aceasta postare a fost editata de tgr: 13 November 2008 - 02:45 AM


#86 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 13 November 2008 - 04:54 PM

Multumesc Danu pt. informatie!
Azi am luat si M1A2 SEP.Acum astept conversia pentru M1A2 SEP TUSK II. ;-)
La SEP voi evita sper toate greselile facute la primul. :hi:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 3009___4_ABRAMS_TUSK.jpg
  • Imagine atasata: 100_5265.JPG

Aceasta postare a fost editata de tgr: 13 November 2008 - 04:59 PM


#87 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 17 November 2008 - 02:51 PM

Grenadele.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_5296.JPG


#88 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 18 November 2008 - 01:54 PM

Am modificat si "exhaust deflector"-ul.
Incingandu-se la peste 1200 grade C, ajunge intr-o stare de rosu aprins aproape, cand este folosit.Decalindu-se isi pierde proprietatile, rugina urmand sa apara la prima umiditate crescuta.
Am reprodus ce am vazut prin unele poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: M1A1_101.jpg
  • Imagine atasata: M1A1_108.jpg

Aceasta postare a fost editata de tgr: 18 November 2008 - 02:01 PM


#89 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 18 November 2008 - 02:59 PM

O intrebare: ai gasit pe undeva o imagine IR cu un Abrams incins? la 1200 dgrC trebuie sa apara ca un pom de Craciun, nu foarte bine camuflat ;-)

#90 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 18 November 2008 - 03:35 PM

Vezi postareaAdyAero, la 18 Nov 2008, 14:59, a spus:

O intrebare: ai gasit pe undeva o imagine IR cu un Abrams incins? la 1200 dgrC trebuie sa apara ca un pom de Craciun, nu foarte bine camuflat ;-)

Infrared (Cel din dreapta e cel normal vopsit)

Turbina de pe Abrams este foarte cunoscuta pentru consumul mare de combustibil, temperatura mare, dar si pentru puterea ei.
Pana in prezent, abramsul nu a avut de suferit din cauza semnaturii IR.Aerul fiind dominat de forte aliate, singura problema ce putea veni era de la sol, T55/T72 si RPG-7 fiind adversarii de baza, dar numai ultimul creind probleme.
Se pare ca cea mai mare problema a motorului este faptul ca este flamand in ceea ce priveste consumul.S-au inregistrat si pagube produse de jetul de aer cald(vehicule/oameni), de aceea se foloseste in multe manevre acel "exhaust deflector".Cea mai obisnuita situatie este cea in care un Abrams este folosit pentru tractare.In aceasta situatie motorul este puternic turat, iar respectiva tabla se incinge foarte mult.

Aceasta postare a fost editata de tgr: 18 November 2008 - 03:53 PM


#91 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 18 November 2008 - 07:50 PM

Ma bag si eu in discutie ;-) Dupa cate stiu, Abrams nu are un motor normal, ci o turbina cu gaze, recte ceva foarte asemanator un motor cu reactie. Iar gazele evacuate sunt chiar fierbinti...
Scuzati intreruperea!

Tgr - tare de tot macheta! Felicitari

#92 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 18 November 2008 - 08:16 PM

Vezi postareagoposaurus, la 18 Nov 2008, 19:50, a spus:

Ma bag si eu in discutie ;-) Dupa cate stiu, Abrams nu are un motor normal, ci o turbina cu gaze, recte ceva foarte asemanator un motor cu reactie. Iar gazele evacuate sunt chiar fierbinti...
Scuzati intreruperea!

Corect.

Motor Abrams.(Turbina)
sau
Asta(Turbina...se observa si sunetul diferit)
Bla Bla Bla despre motor

Asta chiar merita vazuta.

Motor Leopard 2.(Disel chior cu cilindri, nu ca ar fi rau :hi: )

Vezi postareagoposaurus, la 18 Nov 2008, 19:50, a spus:

Tgr - tare de tot macheta! Felicitari

Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de tgr: 18 November 2008 - 08:44 PM


#93 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 26 November 2008 - 08:49 PM

Nemultumit de calitatea pozelor mele cu fundal cotidian, am decis sa incep sa fac pozele la un nivel ceva mai profesional...macar fara fundal

Ce am mai muncit:
1.Pe laterala stanga am vopsit in rosu capul extinctorului.
2.Am lipit pe pozitie toate bagajele si cutiile ce se vad in poze.
-cutiile MRE Dragon au fost bune si usor de realizat, dar mai bune mi-s-au parut cele homemade.
-cutia RedBull(dosita in spatele turelei) imi place cel mai mult si voi adauga inca una mai la vedere.
-am realizat si sistemul de prindere al galetului de rezerva din spatele turelei(un dinte de senila).
*o sa pun si o prelata care va acoperi o parte din bagaje.
*o sa realizez si sistemul de prindere al galetului ce sta pe partea frontala a turelei(un surub mai lung)
3.Am facut vizibila garnitura de cauciuc inchis de la chepengul cupoluei comandantului.
-la fel si cauciucul manerului de la acelasi chepeng
4.Am adaugat furtunul negru al plugului.Am bagat o sarma ca sa-l fac sa stea in pozitia naturala dorita, apoi il ridicam treptat si-l lipeam cu putin superglue.
*mai am inca un cablu de adaugat pt. plug
5.Am ajustat culorile pe fustele laterale.
6.Am mai facut wash-uri marunte dar multe la numar.
*Mai adaug pe viitor
7.Cu poze reale in fata, am ciupit putin vopseaua.Se pare ca Abrams-ul are parte de o vopsea foarte buna pt. ca nu am vazut tancuri cu vopsea sarita(decat foarte putina si in puncte cheie).Ori asta, ori erau vopsite la fiecare 6 luni.M-am uitat si la cateva poze cu challenger 2 si avea cam 20% din vopseaua de pe turela lipsa.
*Mai adaug pe viitor
8.Am adauga foarte putina rugina(sa vad cum prinde).
*Mai adaug pe viitor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_5409.JPG
  • Imagine atasata: 100_5413.JPG
  • Imagine atasata: 100_5415.JPG
  • Imagine atasata: 100_5418.JPG
  • Imagine atasata: 100_5425.JPG

Aceasta postare a fost editata de tgr: 26 November 2008 - 09:06 PM


#94 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 26 November 2008 - 08:51 PM

inca 2 poze

Am scapat si de luciul bagajelor cu lac mat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 100_5422.JPG
  • Imagine atasata: 100_5437.JPG

Aceasta postare a fost editata de tgr: 26 November 2008 - 09:03 PM


#95 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 26 November 2008 - 09:03 PM

Salut Tgr
Raportat la ceea ce am vazut lucrat de tine acum un an si ceva (daca mai retii discutia cu paralela intre Jagdpanther si "vechituri") si ceea ce vad acum, ma face sa afirm :
-macheta asta ar putea face cinste oricarui colectionar inrait de blindate moderne (si nu numai), chit ca aspectul de "testoasa storcita" nu ma atras niciodata la masina asta.
Un mare BRAVO !
La cat mai multe, omule !
Adi

#96 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 27 November 2008 - 07:00 PM

Vezi postareaAdiP, la 26 Nov 2008, 21:03, a spus:

Salut Tgr
Raportat la ceea ce am vazut lucrat de tine acum un an si ceva (daca mai retii discutia cu paralela intre Jagdpanther si "vechituri") si ceea ce vad acum, ma face sa afirm :
-macheta asta ar putea face cinste oricarui colectionar inrait de blindate moderne (si nu numai), chit ca aspectul de "testoasa storcita" nu ma atras niciodata la masina asta.
Un mare BRAVO !
La cat mai multe, omule !
Adi

Multumesc!Pai difera ceva fata de ceea ce am facut pana acum pt. ca Abrams-ul a ramas pentru mine cel mai reusit tanc(Challenger 2 nu se pune ca e British) cu un aspect pe masura.Deci expresia

Citeaza

"testoasa storcita"
chiar m-a facut sa rad.Cum? Nu vezi ca este cel mai aratos tanc ever?!?! Pentru mine este B-) cu siguranta.

Am cautat kit-ul ca un maniac si cand l-am avut am vrut sa scot ce-i mai bun din el dupa putinta mea.Imi pare rau pt. ca am fact niste greseli, dar am si kit-ul M1A2 SEP, deci nu conteaza asa mult :bang:

P.S. Macar nu arata ca o "conserva" :-D

Aceasta postare a fost editata de tgr: 27 November 2008 - 07:01 PM


#97 Useril este offline   Degrelle 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 09-April 07

Postat 27 November 2008 - 07:41 PM

Nici eu nu ma omor dupa blindatele moderne, dar pe al tau am stat sa-l admir, ti-a iesit foarte bine. Felicitari! Si sper ca si urmatorul proiect sa-l detaliezi, ar fi pacat sa nu o faci, tinand cont de experienta deja dobandita.

#98 Useril este offline   tgr 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 1493
  • Inregistrat: 14-April 07
  • Location:Bucharest

Postat 27 November 2008 - 11:33 PM

Vezi postareaDegrelle, la 27 Nov 2008, 19:41, a spus:

Nici eu nu ma omor dupa blindatele moderne, dar pe al tau am stat sa-l admir, ti-a iesit foarte bine. Felicitari! Si sper ca si urmatorul proiect sa-l detaliezi, ar fi pacat sa nu o faci, tinand cont de experienta deja dobandita.

Multumesc! B-)
E pacat ca blindatele moderne nu prea prind avand in vedere noile aparitii de o calitate foarte buna.Intr-o discutie cu Danu chiar am vorbit despre faptul ca la noi in .ro nu prea se acorda deloc atentie taratoarelor moderne(exclud aici ce este de provenienta sovietica).Eu tind sa cred ca este de vina lipsa calitatii machetelor ce au aparut pana acu' cativa ani.De exemplu pana la aparitia kit-ului Dragon, mai toate M1 Abrams aveau un aspect ieftin si lipsit de orice atractie, oricat de bine erau realizate de modelisti.Spre deosebire de Panther/Tiger/Pz IV etc. care erau foarte bibilite.Inca un factor ar fi popularitatea, privita prin prisma razboiului.Cine nu stie de faimosul T34 si altele din ww2 si cum au luptatele prin namol in marile batalii de la Kursk etc...

Avand in vedere ca noul Tiger I de la Dragon care a aparut acu' o saptamana are zimmeritul neuniform(aici e un review), ceea ce imi displace, noua macheta probabil va fi tot un vehicul modern.Aici ar intra Challenger 2(Tamiya), Merkava IV(Academy) sau Stryker MGS(AFV Club).Desi nici ideea procurarii unui Tiger I late(fara zim) + zim atak + friull nu e rea(un fel de remake al tentativelor mele din trecut).Vom vedea...

Aceasta postare a fost editata de tgr: 27 November 2008 - 11:36 PM


#99 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 28 November 2008 - 06:44 AM

Frate Tgr,

In general, nu prea ma amestec in topicuri dedicate acestei ( odioase, pentru mine ) scari.
Ti-am urmarit cu atentie acest topic "in progres" si, ma bucur sa afirm ca rezultatul la care ai ajuns, este in umila-mi parere, de departe cel mai bun model de AFV publicat in ultima vreme in acest forum... din toate punctele de vedere !
Apreciez in special ca ti-ai iubit si ti-ai studiat subiectul proiectului si, in consecinta, l-ai tratat cu multa "dragoste si tandrete". Deasemenea apreciez mult, bunul simt cu care ai abordat reprezentarea uzurii si patinarea finala. In opinia mea, ai obtinut o finitie realista si atragatoare... departe de pifturile suprarealiste, atat de "la moda".

Chally-2 si Merkava-IV sunt fara indoiala niste proiecte interesante, pe care abia astept sa le urmaresc in interpretarea ta, dar mi-as permite sa-ti sugerez pentru un proiect viitor (ca tot ai zis ca te vei reintoarce si spre WW2)... unul din cele trei "THUNDERBOLT" folosite de NASUL actualului M1 ABRAMS...
Cred ca atat personajul, marele as si comandant de blindate, colonelul Creighton Abrams... cat si unul din cele trei Sherman pe care le-a folosit in nord-vestul Europei in 44-45, ar merita atentia ta. Pentru doua dintre ele exista in acest moment kituri 1/35 de calitate si, ti-as atrage in special atentia asupra ultimului, "Thunderbolt-VII", un M4A3(76)HVSS.

http://www.perthmilitarymodelling.com/revi...agon/dr6183.htm

Te felicit pentru acest proiect !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Abrams.jpeg
  • Imagine atasata: m4a3e81.jpg
  • Imagine atasata: m4a3w76hvss_thunderbolt7_4ad_ccb_Horazdovice_may45_760.jpg


#100 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 November 2008 - 08:25 AM

Mestere, ti-a iesit de milioane! Felicitari!

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi