Aceasta postare a fost editata de Ahmed: 27 July 2008 - 06:27 PM
Pagina 1 din 1
T-34/85 1944 Dragon 1/72
#2
Postat 28 July 2008 - 09:06 AM
Dragonezul super Ok! Este cred, Kitul ala cu paturi sudate pe turela.. .
O singura intrebare am: nu cumva plasa de la motor se monteaza pe interiorul capacului?
Intradevar: nu intra, se indoaie, trebuie sa mai tai din placa cu jaluzele ca sa pui capacul, dar cred ca asa e corect, "de nu" zin-e si noua ca au am facut deja asa la SU 100.
Si mai am nedumeriri la aceste kituri:
Daca pastrezi rotile de la Dragon cum faci sa scapi de liniile din turanare care sunt pe partea unde rotile calca pe senile, acolo ar trebuii sa fie lise sau ciobite??
La rezervoare, iar e ciudat: ramne santul pe centru, bridele care tin rezervorul nu incep de la prindere si nu se temina la carlig.. , fundurile buoaielor se inchid cu un luft semicircular... Cum faci cu astea, caci eu pe aici m-am oprit??
O singura intrebare am: nu cumva plasa de la motor se monteaza pe interiorul capacului?
Intradevar: nu intra, se indoaie, trebuie sa mai tai din placa cu jaluzele ca sa pui capacul, dar cred ca asa e corect, "de nu" zin-e si noua ca au am facut deja asa la SU 100.
Si mai am nedumeriri la aceste kituri:
Daca pastrezi rotile de la Dragon cum faci sa scapi de liniile din turanare care sunt pe partea unde rotile calca pe senile, acolo ar trebuii sa fie lise sau ciobite??
La rezervoare, iar e ciudat: ramne santul pe centru, bridele care tin rezervorul nu incep de la prindere si nu se temina la carlig.. , fundurile buoaielor se inchid cu un luft semicircular... Cum faci cu astea, caci eu pe aici m-am oprit??
Aceasta postare a fost editata de Cata: 28 July 2008 - 09:15 AM
#3
Postat 28 July 2008 - 09:17 AM
Da, e ala cu saltele.
Ecranul de protectie este DEASUPRA capacului. Nu stiu ce le-a trecut prin cap astora, mai ales ca au si kituri 1/35 unde e pus corect! Probabil lucreaza in birouri diferite astia de la 1/72 si nu vorbesc cu fratii mai mari...
http://www.ipmslondon.ca/old%20site/ipmslo...icles/id29.html
Ecranul de protectie este DEASUPRA capacului. Nu stiu ce le-a trecut prin cap astora, mai ales ca au si kituri 1/35 unde e pus corect! Probabil lucreaza in birouri diferite astia de la 1/72 si nu vorbesc cu fratii mai mari...
http://www.ipmslondon.ca/old%20site/ipmslo...icles/id29.html
#4
Postat 28 July 2008 - 09:21 AM
La roti nu te-am inteles...la mine sunt asa cum trebuie, doar gauri mai trebe sa dau.
Rezervoarele le-am presat bine sa dispara luftul. Prinderea pe suporturi nu e chiar completa, cred ca lipsesc clemele.
Sant pe centru? Te referi la rostul de imbinare care ramane dupa imbinarea celor doi semicilindrii? Rostul ala era si in realitate, pentru ca rezervorul era facut din foaie de tabla intoarsa si prinsa peste cap.
Rezervoarele le-am presat bine sa dispara luftul. Prinderea pe suporturi nu e chiar completa, cred ca lipsesc clemele.
Sant pe centru? Te referi la rostul de imbinare care ramane dupa imbinarea celor doi semicilindrii? Rostul ala era si in realitate, pentru ca rezervorul era facut din foaie de tabla intoarsa si prinsa peste cap.
#11
Postat 14 October 2008 - 09:45 PM
Salut tizule !
Faina jucarie ,chiar daca e mica dupa gustul meu. Intrebare:
-Ce e cu culoarea esapatiilor, presupun ca e de la imagine, nu ? Intreb pentru ca din ceea ce am mai vazut ,nu te caracterizeaza o asemenea "scapare"-mai ales la culorile folosite !
Poate ar trebui sa faci ceva cu cablul de pe stanga,parca prea sta in suspensie in dreptul butoaielor.
Adi
Faina jucarie ,chiar daca e mica dupa gustul meu. Intrebare:
-Ce e cu culoarea esapatiilor, presupun ca e de la imagine, nu ? Intreb pentru ca din ceea ce am mai vazut ,nu te caracterizeaza o asemenea "scapare"-mai ales la culorile folosite !
Poate ar trebui sa faci ceva cu cablul de pe stanga,parca prea sta in suspensie in dreptul butoaielor.
Adi
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 14 October 2008 - 09:47 PM
#13
Postat 15 October 2008 - 10:46 PM
Am inteles.
Interesanta metoda folosita de tine legat de aplicarea culorii deschise la inceput si estomparea ei prin spalari. Credeam ca folosesti metoda inversa, cu aplicare pigment 'rugina" la finalul vopsirii esapatiilor.
Ma repet, frumoasa masinarie pentru scara ei.
Spor in continuare.
Interesanta metoda folosita de tine legat de aplicarea culorii deschise la inceput si estomparea ei prin spalari. Credeam ca folosesti metoda inversa, cu aplicare pigment 'rugina" la finalul vopsirii esapatiilor.
Ma repet, frumoasa masinarie pentru scara ei.
Spor in continuare.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1