Forum Machete,Modelism,Hobby: Probleme realizare senila - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Probleme realizare senila

#1 Useril este offline   warhead 

• Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 13-July 08

Postat 13 July 2008 - 10:59 AM

Salutare tuturor! Sunt incepator si m-am apucat sa construiesc un kit Tamiya Tiger mid-production; toate bune si frumoase pana am ajuns la senile. Kitul vine cu senile care trebuiesc asamblate element cu element; instructiunile recomanda montarea intr-o singura bucata orizontala, dreapta, a senilei (lipind elementele cu adeziv), dupa care aceasta trebuie indoita si mulata pe trenul de rulare al tancului si la sfarsit inchisa printr-o lipire a elementelor de capat.

Problema este ca adezivul folosit de mine (produs de Agama) se intareste foarte repede, astfel incat cand voi ajunge sa lipesc elementul nr. 99, senila deja o sa stea ca un bat, si nu mai am nici o sansa sa o indoi/ mulez pe trenul de rulare.

Imi puteti recomanda va rog o alta tehnica sau un adeziv mai potrivit pentru constructia acestei senile ? Materialul senilei pare sa fie stiren.

Va multumesc.

#2 Useril este offline   uhu 

• Membru senior
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 12-August 05

Postat 13 July 2008 - 12:00 PM

Incearca cu diluant Nitro (D-209), acesta lipeste bucatiile si nu se intareste imediat facand ca pana la uscarea completa aceasta sa se comporte ca o senila de vinil (sa fie flexibila).

#3 Useril este offline   wurger 

• Membru senior
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05

Postat 13 July 2008 - 01:49 PM

E vorba si de putina rapiditate in lucru. Foloseste ce a zis UHU, e foarte bun, dar iti recoamnd Nitrosolv de la Policolor (se poate lua de la magazinele proprii ale firmei - Mosilor, bd. Th Palady).