Forum Machete,Modelism,Hobby: 20 IULIE "ZIUA PORTILOR DESCHISE LA CAMPIA TURZII" - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

20 IULIE "ZIUA PORTILOR DESCHISE LA CAMPIA TURZII"

#21 Useril este offline   tankman 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 24-August 06

Postat 21 July 2008 - 08:14 PM

Salutare tuturor! Vreau sa va spun ca mig care "nu au iesit la zbor duminica" nu vor mai iesi niciodata la zbor, deoarece sunt trase pe dreapta de mult,spun asta ca am avut multe misiuni pe baza din campia turzii (luna).
Cu respect Tankman

#22 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 21 July 2008 - 08:18 PM

Trebuia sa-mi spui ca-l postezi si pe subsemnatul,ca imi faceam un make-up adecvat :help:
"Audaces semper Vincet"-asa am vazut eu scris undeva pe o arma,da nu-mi pot aminti unde anume :pardon: .

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 21 July 2008 - 08:29 PM


#23 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:19 PM

Tot primul aparat, scuze,insa nu retin numarul acestuia....

Ceva detalii din nou :

Imagine atasata: Miting_Luna_023.jpgImagine atasata: Miting_Luna_022.jpg

Gura de umplere ulei si busonul aferent,ptr. mecanismul rotorului anticuplu,cred :

Imagine atasata: Miting_Luna_025.jpg

#24 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:22 PM

Vezi postareatankman, la 21 Jul 2008, 21:14, a spus:

Salutare tuturor! Vreau sa va spun ca mig care "nu au iesit la zbor duminica" nu vor mai iesi niciodata la zbor, deoarece sunt trase pe dreapta de mult,spun asta ca am avut multe misiuni pe baza din campia turzii (luna).
Cu respect Tankman

Am inteles,insa acestea nu difereau prea mult (ca uzura aparenta cel putin) de cele care au fost "active", de unde si presupunerea mea ca inca sunt...bune. :pardon:

#25 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:25 PM

Trenul fata incaltat cu Good Year :

Imagine atasata: Miting_Luna_048.jpg
Trenul principal :

Imagine atasata: Miting_Luna_024.jpg

#26 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 21 July 2008 - 08:27 PM

Vezi postareaAdiP, la 21 Jul 2008, 21:19, a spus:

Tot primul aparat, scuze,insa nu retin numarul acestuia....

Ceva detalii din nou :

Atasament Miting_Luna_023.jpgAtasament Miting_Luna_022.jpg

Gura de umplere ulei si busonul aferent,ptr. mecanismul rotorului anticuplu,cred :

Atasament Miting_Luna_025.jpg


Primul era numarul 48,al doilea era nr.49 si amindoua aveau palele rotorului anticuplu marcate cu"21.11.2005".Primul dintre ele avea pneurile mai bune,marca GoodYear,iar al doilea,nr.49 avea trenul principal pe stanga incaltat cu Firestone-alte detalii nu-mi mai amintesc :pardon:

#27 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:33 PM

Exemplarul 2,presupun modernizat ,cu scuzele de rigoare pentru nestiinta mea in ale libelulelor :
Toate inscriptionarile de pe el sunt in franceza.
Indicator ulei :


Imagine atasata: Miting_Luna_046.jpg

O imagine mai vaga a postului stanga ,poza facuta doar prin geamul lateral:

Imagine atasata: Miting_Luna_045.jpg

Detaliu maner usa stanga :

Imagine atasata: Miting_Luna_047.jpg

#28 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:41 PM

Ceva detaliu care poate intereseaza pe cei pasionati de reactoare.
Primul e 6499 :

Imagine atasata: Miting_Luna_042.jpg

De remarcat urmele de bocanci :

Imagine atasata: Miting_Luna_043.jpg

#29 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:44 PM

Nasul si coada :

Imagine atasata: Miting_Luna_040.jpgImagine atasata: Miting_Luna_029.jpg

#30 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 08:56 PM

Tren principal dreapta :

Imagine atasata: Miting_Luna_034.jpgImagine atasata: Miting_Luna_035.jpg
Imagine atasata: Miting_Luna_036.jpgImagine atasata: Miting_Luna_037.jpg

#31 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 July 2008 - 09:11 PM

Ceva detalii cu 9615 .

Pilon acrosaj dreapta :

Imagine atasata: Miting_Luna_033.jpg

Container parasuta :

Imagine atasata: Miting_Luna_031.jpg

Meserias sistemul de sigurantare,tipic rusesc (sau romanesc ?)

Efuzorul lui 9615 si de remarcat evacuarea de pe fuselaj :

Imagine atasata: Miting_Luna_030.jpgImagine atasata: Miting_Luna_032.jpg

#32 Useril este offline   Eurofighter 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-January 07

Postat 21 July 2008 - 09:22 PM

in aviatie toate lucrurile se siguranteaza cu sarma
doar ca unele arata mai bine decat altele

#33 Useril este offline   virusu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Location:alba iulia
  • Interests:avioaneeeee

Postat 22 July 2008 - 01:26 AM

cateva poze de la event!
sper sa va placa :pardon:

Imagine atasata: DSC05019.JPG Imagine atasata: DSC05022.JPG
Imagine atasata: DSC05024.JPG Imagine atasata: DSC05035.JPG
Imagine atasata: DSC05037.JPG Imagine atasata: DSC05085.JPG
Imagine atasata: DSC05089.JPG Imagine atasata: DSC05119.JPG
Imagine atasata: DSC05129.JPG Imagine atasata: DSC05139.JPG
Imagine atasata: DSC05145.JPG Imagine atasata: DSC05150.JPG
Imagine atasata: DSC05151.JPG Imagine atasata: DSC05158.JPG
Imagine atasata: DSC05159.JPG Imagine atasata: DSC05181.JPG
Imagine atasata: DSC05237.JPG Imagine atasata: DSC05242.JPG
Imagine atasata: DSC05253.JPG Imagine atasata: DSC05258.JPG
Imagine atasata: DSC05260.JPG Imagine atasata: DSC05268.JPG
Imagine atasata: DSC05279.JPG

mai multe poze pe linkul acesta, ale mele sunt cam aceleasi :help:
http://romanian-spotters.forumer.ro/demons...i-2008-t486.htm

Aceasta postare a fost editata de virusu: 22 July 2008 - 01:54 AM


#34 Useril este offline   zapacitu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 22 July 2008 - 06:46 PM

Vezi postareaLonginus, la 21 Jul 2008, 21:27, a spus:

Primul era numarul 48,al doilea era nr.49 si amindoua aveau palele rotorului anticuplu marcate cu"21.11.2005".Primul dintre ele avea pneurile mai bune,marca GoodYear,iar al doilea,nr.49 avea trenul principal pe stanga incaltat cu Firestone-alte detalii nu-mi mai amintesc :shiftyninja:

Nu exista nici un Puma 48 la Campia. In expozitia statica erau nr. 49 (MEDEVAC, nemodernizat) si 34 modernizat ca IAR-330 M (cu radar in bot si alte alea)

#35 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 22 July 2008 - 06:52 PM

Eu pe ala modernizatu' de era scris pe el in franceza/engleza,am vazut cifra 48(sa fi fost 43?),poate de la prea mult stat in soare(eu,nu el).
Daca tu zici 34 asa este.

#36 Useril este offline   niki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 23 July 2008 - 07:10 PM

Vezi postareavirusu, la 22 Jul 2008, 02:26, a spus:

cateva poze de la event!
sper sa va placa :shiftyninja:

http://romanian-spotters.forumer.ro/demons...i-2008-t486.htm


Multumim frumos, V! :lol:
Si link-ul este nemaipomenit.

Cheers!
Niki

#37 Useril este offline   virusu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Location:alba iulia
  • Interests:avioaneeeee

Postat 24 July 2008 - 12:09 AM

Vezi postareaniki, la 23 Jul 2008, 19:10, a spus:

Multumim frumos, V! :shiftyninja:
Si link-ul este nemaipomenit.

Cheers!
Niki

your welcome! a fost o placere sa le fac... iar cand a facut chirita trecerea in fortaj asa joooos si apoi tonou din buacti un rcare... nu am mai reust sa fc nici o poza... eram impietrit
cheers to ya mate!

#38 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 24 July 2008 - 09:29 AM

Bestiale.....176 mi-a placut in mod special!!! :shiftyninja:

#39 Useril este offline   jester 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 11-January 07

Postat 25 July 2008 - 04:02 PM

acel 6202 "in rulaj prin fata publicului" este de fapt 6002, el a fost initial la timsioara sub forma lancer #6002, iar puma aceea e 49, fiind singurul vopsit in culori de socat si cu albastru pe burta. superb! cat despre puma 48, stie cineva unde este? in sub ce forma? puma M sau doar facut RK? sau poate MEDEVAC, desi ....
acel #48 vazut de tine se poate totusi sa fie #40, el este puma M, dar prin ultimele poze il vazusem la otopeni, dar stiu ca M-urile le aduc toate la campia turzii dupa spusele unui elicopterist

Aceasta postare a fost editata de jester: 25 July 2008 - 04:05 PM


#40 Useril este offline   zapacitu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 25 July 2008 - 07:46 PM

Puma 40 e varianta VIP, ca raposatu 03 - vezi usile laterale. Seamana cu M datorita radarului, dar ii lipsesc antenele alea negre de sub coada si de pe carenajul rotorului principal, senzorii L/RWR si dispersoarele de capcane termice.
40 a fost la Clinceni pe 20 iulie, nu avea cum sa fie si la Campia
La Campia, in expozitia statica, pe langa 49, era 34
Dovada:
http://romanian-spotters.forumer.ro/demons...i-2008-t486.htm
cam pe la jumatea paginii

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi