Farurile au partea transparenta din poliuretan,eu nu am facut decat"desenul'de pe sticla.Al treilea far(cel fixat de rama parbrizului)nu are parte transparenta defel,dar am rezolvat problema cu un strop de Contacta,care odata intarit,imita fb.sticla farului.
Volanul nu freaca de bord,este o iluzie de la lumina puternica,are axa facuta din culee trasa(in loc de sarma de cupru cum zic cei de la PM)si cu lungimea de 5 mm,dupa cum indica planul.Pozitia volanului mi se pare ciudata putin,pentru ca nu este inclinat spre fata,cum ar fi obisnuit,ci perfect drept,adica la 90 de grade,privind in plan;cred ca era cam incomod la condus.
Roata de rezerva din partea dreapta(cea cu"defectul"la vedere)ca si cea din partea stanga,nu sunt montate,le-am potrivit doar pt.masuratori;bineinteles ca partea uzata care imi serveste la lipire,va sta pe suportul de pe caroserie,sa mai fac modelul rotii,prelucrind cu minifreza in rasina(poliuretan)...
In schimb,exista altceva ce mie nu mi-e clar:suporturile care tin rotile de rezerva imi par prea indepartate de caroserie-este o parere pt.ca nu am repere de comparatie;asta cu toate ca au fost montate in lacasul lor din caroseria masinii,pana la opritorul prevazut din turnare.Poate ma insel,asa trebuiau sa fie,daca luam in calcul si montajul sculelor-lopata si tarnacop
.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 22 July 2008 - 02:50 PM