Mameluk, 1798-1805 Pegaso Models, 54 mm
#1
Postat 13 June 2008 - 12:00 AM
Mamelucul este sculptat de Viktor Konnov la scara de 54 mm. Inspirat dupa garzii personale ale lui Napoleon.
L-am vopsit pentru concursul de Pegaso Models care are loc la Historicus Forma..
Chiar daca ar lua unul dintre primele 3 locuri, sint exclus din premii pentru ca fac parte din administratia site-ului. Asa ca nu e nevoie sa va duceti pana acolo si sa votati
Primesc aici cele mai frumoase voturi, adica laudele si carcotelile voastre.
L-am vopsit pentru concursul de Pegaso Models care are loc la Historicus Forma..
Chiar daca ar lua unul dintre primele 3 locuri, sint exclus din premii pentru ca fac parte din administratia site-ului. Asa ca nu e nevoie sa va duceti pana acolo si sa votati
Primesc aici cele mai frumoase voturi, adica laudele si carcotelile voastre.
#3
Postat 13 June 2008 - 07:00 AM
Salut Alguhan !
Foarte frumoasa realizare !
Imi dau cu parerea :
1. Coama calului si coada (avand in vedere culoarea mai inchisa a picioarelor spre baza si a botului ) nu ar fi trebuit putin mai spre negru ?
2. In poza 5, pe trenul spate dreapta,vad o "cicatrice" verticala,pe crupa calului . E din cauza pozelor sau a fost reliefata mai tare acea parte ?
Super culoarea "shalvarilor" si fizionomia individului !
Avem doar de invatat de aici !
Felicitari !
Foarte frumoasa realizare !
Imi dau cu parerea :
1. Coama calului si coada (avand in vedere culoarea mai inchisa a picioarelor spre baza si a botului ) nu ar fi trebuit putin mai spre negru ?
2. In poza 5, pe trenul spate dreapta,vad o "cicatrice" verticala,pe crupa calului . E din cauza pozelor sau a fost reliefata mai tare acea parte ?
Super culoarea "shalvarilor" si fizionomia individului !
Avem doar de invatat de aici !
Felicitari !
#7
Postat 13 June 2008 - 11:51 AM
Am admirat indelung lucrarea asta. Nici nu stiam ca exista asa ceva la Pegaso.
Imi place cum ai rezolvat coama si coada calului. Eu as mai fi pus putin galbui inspre varfuri. Albul ala se murdareste in timp si prinde o tenta de pai.
Culoarea la copite e foarte veridica, la fel si zonele inchise de pe cal si trecerile intre deschis si inchis. Nu se poate face o regula privind culorile cailor insa se cunoaste ce e veridic si ce nu. Un mare plus, pe care nu stiu daca chiar l-ai urmarit este zabala si hatzurile. Vreau sa spun ca e exact in pozitia care trebuie. Atunci cand calul alearga (galopeaza) calaretul lasa fraul liber si bratele zabalei se duc spre inainte (ca aici) ca sa lase libertate calului. Imi plac si ciucurii aurii (dar nu metalici) de la valtrap (sau cum i-o zice in cazul asta). Au profunzime si explica astfel grosimea care altfel ar fi fost suparatoare pt. ochi.
Ce ia ochii celor care au mai lucrat sunt: Shalvarii rosii pe care ai facut niste treceri.....Jos palaria, Fatza personajului care nu este nici stridenta (ca la spanioli) nici prea plata (monocroma) ca la rusi, e exact cum trebuie si bronzat si da o senzatie de asprime ingrijita (de nobil); si ultima pentru care te invidiez putin - Turbanul alb. Cine a incercat stie ce spun. E greu cu albul tataie.
Imi place si baza care nu fura privirea prea mult in detrimentul figurinei si motiveaza intr-un fel pozitia (in detenta) a calului.
Singura carcoteala este ca anumite zone mi se par prea lucioase.
Inca o data, o incantare sa ma uit la ce lucrezi (cand ai timp si chef )
Imi place cum ai rezolvat coama si coada calului. Eu as mai fi pus putin galbui inspre varfuri. Albul ala se murdareste in timp si prinde o tenta de pai.
Culoarea la copite e foarte veridica, la fel si zonele inchise de pe cal si trecerile intre deschis si inchis. Nu se poate face o regula privind culorile cailor insa se cunoaste ce e veridic si ce nu. Un mare plus, pe care nu stiu daca chiar l-ai urmarit este zabala si hatzurile. Vreau sa spun ca e exact in pozitia care trebuie. Atunci cand calul alearga (galopeaza) calaretul lasa fraul liber si bratele zabalei se duc spre inainte (ca aici) ca sa lase libertate calului. Imi plac si ciucurii aurii (dar nu metalici) de la valtrap (sau cum i-o zice in cazul asta). Au profunzime si explica astfel grosimea care altfel ar fi fost suparatoare pt. ochi.
Ce ia ochii celor care au mai lucrat sunt: Shalvarii rosii pe care ai facut niste treceri.....Jos palaria, Fatza personajului care nu este nici stridenta (ca la spanioli) nici prea plata (monocroma) ca la rusi, e exact cum trebuie si bronzat si da o senzatie de asprime ingrijita (de nobil); si ultima pentru care te invidiez putin - Turbanul alb. Cine a incercat stie ce spun. E greu cu albul tataie.
Imi place si baza care nu fura privirea prea mult in detrimentul figurinei si motiveaza intr-un fel pozitia (in detenta) a calului.
Singura carcoteala este ca anumite zone mi se par prea lucioase.
Inca o data, o incantare sa ma uit la ce lucrezi (cand ai timp si chef )
#8
Postat 13 June 2008 - 12:35 PM
Multumesc prieteni.
Wurgere, multumesc pentru timpul acordat.
La coama si coada am adaugat ceva galben dar cred ca ar fi fost mult mai bine daca exageream putin.
La zabala si hatzurile nu prea te lasau piesele sa le potrivesti altfel. Zabala avea o prelungire catre hatul care de fapt formeaza inceputul hatului. Si acolo am legat hatul care duce la mana omului si l-am lasat mai liber. Partea superioara a zabalei tot are o prelungire care se leaga de restul hamurilor de pe calul calului. Cred ca am putut sa explic. Tot ce puteam sa fac era sa le indoiesc putin.
Salvarii le-am vopsit de trei ori :) dar a meritat efortul.
La umbrirea tenului am adaugat raw umber la amestecul obisnuit de burnt sienna burnt umber si tonuri de ten. Deci raw umberul a dat efectul tenului "masliniu".
Calul intradevar este ceva lucios din pacate.. La poze a aparut ceva mai lucios. Poate dau un strat de lac mat..
Wurgere, multumesc pentru timpul acordat.
La coama si coada am adaugat ceva galben dar cred ca ar fi fost mult mai bine daca exageream putin.
La zabala si hatzurile nu prea te lasau piesele sa le potrivesti altfel. Zabala avea o prelungire catre hatul care de fapt formeaza inceputul hatului. Si acolo am legat hatul care duce la mana omului si l-am lasat mai liber. Partea superioara a zabalei tot are o prelungire care se leaga de restul hamurilor de pe calul calului. Cred ca am putut sa explic. Tot ce puteam sa fac era sa le indoiesc putin.
Salvarii le-am vopsit de trei ori :) dar a meritat efortul.
La umbrirea tenului am adaugat raw umber la amestecul obisnuit de burnt sienna burnt umber si tonuri de ten. Deci raw umberul a dat efectul tenului "masliniu".
Calul intradevar este ceva lucios din pacate.. La poze a aparut ceva mai lucios. Poate dau un strat de lac mat..
#14
Postat 14 June 2008 - 11:57 AM
Multumesc frati.
@tgr: pentru asamblare unelte sint ale modelismului. La vopsit ai avea nevoie de niste pensule bune cum ar fi marca Vallejo si din fericire se gaseste si la noi. Vopsele de care vrei tu. Eu folosesc si acrilice si uleiuri de pictura.
@alexie: orizontul nu este atat de departe stii si tu ;)
@tgr: pentru asamblare unelte sint ale modelismului. La vopsit ai avea nevoie de niste pensule bune cum ar fi marca Vallejo si din fericire se gaseste si la noi. Vopsele de care vrei tu. Eu folosesc si acrilice si uleiuri de pictura.
@alexie: orizontul nu este atat de departe stii si tu ;)