Postat 12 June 2008 - 04:26 PM
pccdtk--- folosesc un lemn de tei bine uscat,l-am taiat personal acum 13 ani,vopsit cu mai multe straturi de emaur ,o vopsea elastica si rezistenta in timp mai ales daca nu e expus intemperiilor...Sper ca va rezista in timp! La MM sunt variati mari de temperatura ,iarna nu prea e caldura ,si am vazut vre-o 2 machete crapate...Savoia JRS 79 B sigur are aripa fisurata ,daca nu au reparat-o ,ceea ce nu prea cred!
vlad---piesa...mi-e mai usor sa o fac decat sa explic... am cioplit un dop de tei ,diametrul 2,5cm,l-am despicat in doua,am scos mijlocul cu o lama,am lipit cele doua jumatati,apoi am slefuit cu un sul de smirghel pana la diametrul gaurii de 20mm.Am lipit apoi doua discuri de placaj de fag ,grosime 1 mm in fata inelului de tei.Apoi am profilat capota motorului la forma aerodinamica specifica,pana la diametrul 2.2cm si am gaurit cele doua discuri pana la diametrul de 18mm.Partea din fata imita inelul colector de gaze . Am slefuit totul cu smirghel foarte fin si acum se usca vopseaua pe el. O intreaga polologhie...