Forum Machete,Modelism,Hobby: Compresor - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Compresor construit de mine

#81 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 25 January 2015 - 04:14 PM

Multumesc

#82 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 26 January 2015 - 12:48 AM

Vezi postareanaidinovpaul, la 25 January 2015 - 04:14 PM, a spus:

Multumesc

Cu placere .Poti sa iei si o duza + ac de schimb pentru el , in caz ca strici ceva.

Aceasta postare a fost editata de busila: 26 January 2015 - 12:49 AM


#83 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 26 January 2015 - 01:56 PM

Vezi postareabusila, la 26 January 2015 - 12:48 AM, a spus:

Cu placere .Poti sa iei si o duza + ac de schimb pentru el , in caz ca strici ceva.

asa am sa fac. Multumesc

#84 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 29 January 2015 - 12:44 AM

Buna. Am achizitionat astazi aerograful http://www.parcmodel...30-10325_2.html si l-am folosit cu culoare de la revell pe baza de apa. As dori sa stiu daca dupa folosire il pot curata cu acetona sau diluant in loc de solutia recomandata de cei de la revell. Multumesc.

#85 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 29 January 2015 - 12:27 PM

Sa-l stapinesti sanatos!!
Acel aerograf, avind garnituri din cauciuc, e bine sal speli cu diluanti mai putin duri, deci evita nitrosolvul, acetona. Foloseste un amestec de D509 si alcool izopropilic, 70%/30% apoi usuca bine partile componente inainte de asamblare, suflindu-le cu un jet de aer.
Un sfat: pina sa te prinzi cesi cum cu tehnica aerografiatului, folosetse cerneala sau tus in apa si o bucata de carton. Asa poti spala aerograful numai cu aqua qiorensis!

#86 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 29 January 2015 - 12:35 PM

Multumesc mult.

#87 Useril este offline   bmwh548 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 18-December 08
  • Location:Iasi

Postat 29 January 2015 - 11:28 PM

Eu as evita acrilicele la inceput. Sunt mai greu de folosit la aerograf fara retarder, au tendinta sa se usuce in varful acului si sa infunde diuza. Nu e valabil la toate, evident. Unele merg fara retarder fara nicio problema. Emailurile sunt ceva mai permisive si se si spala mai usor.

PS: utilizare placuta :)

#88 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 31 January 2015 - 08:30 PM

Si cu ce solutie curat aerograful daca folosesc culori email? Si ce perii de curatat ar trebui sa iau?

#89 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 01 February 2015 - 11:23 AM

Poti folosi D511 sau D 509 in amestec cu 30% alcool izopropilic.
Perii nu trebuie neaparat. Si mare atentie, manevrate incorect pot strica duza!
Era un articol despre spalarea aerografului, din pacate au disparut pozele.

#90 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 01 February 2015 - 01:25 PM

Cum face asta pe la minutul 14 e corect? https://m.youtube.co...h?v=hQE1yTwjaGY

Nu gasesc niciunde alcool izopropilic, doar alcool de uz tehnic care contine 15% alcool izopropilic, se poate folosi asta in combinatie cu diluantul d509? Si cu aceasta combinatie pot curata aerograful inainte de fiecare schimbare a culorii si dupa fiecare utilizare? Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 01 February 2015 - 07:37 PM


#91 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 01 February 2015 - 08:09 PM

Da, cu o conditie: peria sa intre usor pe gaura garniturii.
Alcool izopropilic gasesti la magazinele de electronice. Uite aici: http://www.conexelec...us.php?id=36743
Aerograful se curata cind schimbi vopseaua prin trecerea de diluant prin el pina acesta iese curat si dupa fiecare utilizare desfacinu-l in parti componente, care se spala separat.

#92 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 02 February 2015 - 03:28 AM

Multumesc.

#93 Useril este offline   naidinovpaul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 24-January 15

Postat 02 February 2015 - 07:28 PM

Deci dupa ce am desfacut 1.needle cap, 2.nozzle cap, 3.nozzle cu tot cu garnitura aferenta, am scos si acul, daca introduc o perie pe gaura din fata mai este o garnitura inauntru?

#94 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 03 February 2015 - 10:18 AM

Da, in corpul aerografului exista o garnitura prin care trece acul.
Imagine atasata: aero.1e.jpg

#95 Useril este offline   sjohnnyc 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 12-January 14
  • Location:Iasi

Postat 16 September 2015 - 11:51 AM

Vezi postareaviopa, la 18 August 2013 - 04:48 PM, a spus:

Da, vezi topicurile cu subiectul compresoare pentru aerograf.


Salut.

Scuze ca incarc topicu dar nu pot trimite PM inca.

Am un aerograf si imi trebuie compresor. Am acces la compresoare la firma unde lucrez si pot lucra acolo fara sa fie problema zgomotului. Compresoarele sunt profi si costa mii de Euro.

Ce ar mai trebui sa pun in plus la compresor pentru a folosi aerograful?

Multumesc.

#96 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 16 September 2015 - 07:30 PM

Un racord pentru furtunul aerografului, un regulator de presiune in domeniul 0,5 - 10 bar si un manometru pe care sa poti citi presiunea reglata la iesire. Compresoarele industriale au in dotare aceste utilitati, cu alte cuvinte, in mod normal nu mai ai nevoie de nimic.

#97 Useril este offline   sjohnnyc 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 12-January 14
  • Location:Iasi

Postat 16 September 2015 - 09:06 PM

Vezi postareaZ-mare, la 16 September 2015 - 07:30 PM, a spus:

Un racord pentru furtunul aerografului, un regulator de presiune in domeniul 0,5 - 10 bar si un manometru pe care sa poti citi presiunea reglata la iesire. Compresoarele industriale au in dotare aceste utilitati, cu alte cuvinte, in mod normal nu mai ai nevoie de nimic.


Multam fainImagine postata pentru raspuns.
Stima.

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi