Pagina 1 din 1
Mig-3 romanesc ModelArt 1:33
#1
Postat 21 May 2008 - 05:34 PM
Cum stiu ca aici sunt poate cei mai aspri critici am hotarat sa fac topicul cu Mig-ul 3 la care lucrez de ceva vreme cand mai am putin si il termin.
Despre ce e vorba: Un Mig-3 de la ModelArt , originalul e bine inteles in versiune sovietica si se gaseste pe http://www.papermodels.co.il/ sau pe http://www.card-mode...p?product_id=15 . Al meu insa e o versiune recolorata , nu de catre mine , asa ca daca nu va place schema nu ma ijurati pe mine. Mie insa mi-a placut pentru ca e romanesc si e foarte bine recolorat.
Am inceput de aici
Despre ce e vorba: Un Mig-3 de la ModelArt , originalul e bine inteles in versiune sovietica si se gaseste pe http://www.papermodels.co.il/ sau pe http://www.card-mode...p?product_id=15 . Al meu insa e o versiune recolorata , nu de catre mine , asa ca daca nu va place schema nu ma ijurati pe mine. Mie insa mi-a placut pentru ca e romanesc si e foarte bine recolorat.
Am inceput de aici
#9
Postat 22 May 2008 - 02:22 PM
Este fain si cartonu', nimic de zis.
In masura timpului disponibil si a posibilitatilor, ar fi foarte utila si o descriere pas cu pas a constructiei unui avion papermodel, care ar prinde foarte bine pentru incepatori, in paralel cu ce se descrie in tehnici, unde "obectu" pluteste.
Probabil ca exista undele diferente de abordare la un avion fata de o nava, pentru ca suprafetele sunt ceva mai mici, de tipul tuburilor, plus o gramada de alte componente care din ce am vazut io prin reviste se fac ptin tot felul de tehnici de rulare (la ud sau nu) a hartiei.
Numa' bine.
In masura timpului disponibil si a posibilitatilor, ar fi foarte utila si o descriere pas cu pas a constructiei unui avion papermodel, care ar prinde foarte bine pentru incepatori, in paralel cu ce se descrie in tehnici, unde "obectu" pluteste.
Probabil ca exista undele diferente de abordare la un avion fata de o nava, pentru ca suprafetele sunt ceva mai mici, de tipul tuburilor, plus o gramada de alte componente care din ce am vazut io prin reviste se fac ptin tot felul de tehnici de rulare (la ud sau nu) a hartiei.
Numa' bine.
Aceasta postare a fost editata de stageexp: 22 May 2008 - 02:22 PM
#10
Postat 22 May 2008 - 05:33 PM
stageexp, la 22 May 2008, 14:22, a spus:
Este fain si cartonu', nimic de zis.
In masura timpului disponibil si a posibilitatilor, ar fi foarte utila si o descriere pas cu pas a constructiei unui avion papermodel, care ar prinde foarte bine pentru incepatori, in paralel cu ce se descrie in tehnici, unde "obectu" pluteste.
Probabil ca exista undele diferente de abordare la un avion fata de o nava, pentru ca suprafetele sunt ceva mai mici, de tipul tuburilor, plus o gramada de alte componente care din ce am vazut io prin reviste se fac ptin tot felul de tehnici de rulare (la ud sau nu) a hartiei.
Numa' bine.
In masura timpului disponibil si a posibilitatilor, ar fi foarte utila si o descriere pas cu pas a constructiei unui avion papermodel, care ar prinde foarte bine pentru incepatori, in paralel cu ce se descrie in tehnici, unde "obectu" pluteste.
Probabil ca exista undele diferente de abordare la un avion fata de o nava, pentru ca suprafetele sunt ceva mai mici, de tipul tuburilor, plus o gramada de alte componente care din ce am vazut io prin reviste se fac ptin tot felul de tehnici de rulare (la ud sau nu) a hartiei.
Numa' bine.
Pai cine te grabeste?
Cat despre tutorialul construirii unui avion din carton , daca nu mi-o altcineva inainte, data viitoare va fi si un mic tutorial.
#14
Postat 23 May 2008 - 07:19 AM
Arata foarte fain Mig-ul!! Nici nu stiu daca e mai multa sau mai putina munca decit la plastic, dar zau ca merita!
O observatie, incearca sa vopsesti, daca se poate, bordul de funga. Nici firul antenei nu arata prea bine, incearca sa-l schimbi cu unul facut din "plastic de galeata" tras la cald. Desi se lipeste mai greu, e mai rezistent decit stirenul.
O observatie, incearca sa vopsesti, daca se poate, bordul de funga. Nici firul antenei nu arata prea bine, incearca sa-l schimbi cu unul facut din "plastic de galeata" tras la cald. Desi se lipeste mai greu, e mai rezistent decit stirenul.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1