Forum Machete,Modelism,Hobby: blindate moderne - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

blindate moderne

#41 Useril este offline   virusu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Location:alba iulia
  • Interests:avioaneeeee

  Postat 09 May 2008 - 07:48 PM

Vezi postareaFlyBoy, la 9 May 2008, 17:06, a spus:

Deci mai bine iti raspunde altucineva!!! Cum ar fi de exemplu GOPOSAURUS care chiar are ceva tangente serioase cu zborul!!!


cu zborul nu poti avea alte tangente decat serioase, fie ca zbori cu parapanta sau MiG-35 :whistle:
@claudiu e vorba despre tonouri si alte manevre haeriene :pardon:

#42 Useril este offline   Razeer 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 546
  • Inregistrat: 04-December 07
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2008 - 08:02 PM

iata si Bradleyul...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: epave_12.jpg


#43 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 May 2008 - 08:26 PM

Razeer@-lovitura asta a venit de la sol;mai bine zis loviturile;eu zic c-a fost un RPG(un AG7??).
-imi place ca echipa de decontaminare a scris cu rosu ca nu sunt radiatii(NO RAD).

#44 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 08:29 PM

Mi-am luat aerograf cu compresor Rowi,voi revopsi machetele ,sa va arat citeva cimpuri de mine rusesti din AfganistanImagine atasata: WAR_32.jpg

#45 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 08:32 PM

Imagine atasata: WAR_42.JPG par a fi antipersonal

#46 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 09 May 2008 - 08:39 PM

Mai Claudiu draga,eu vreau sa te intreb ceva,dar sa nu te superi,poate si ceilalti sunt curiosi:
Cati ani ai ?Sper ca nu esti scolar si faptul ca scrii destul de pe neintelesul nostru nu tine de varsta ci poate doar de faptul ca nu te-ai acomodat inca cu postarea pe site.
Ce are compresorul Rowi cu tema topicului ?Ca eu unul nu inteleg ! :whistle:
Acuma ti-am vazut profilul,scuze,vad ca ai 41 !

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 09 May 2008 - 08:42 PM


#47 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 May 2008 - 08:40 PM

Claudiu,separa rogu-te frazele,ca ne bagi in ceata.Aia cu aerograful e una,aia cu minele a/t rusesti e alta.
Minele alea sunt de 3 feluri si lucreaza,de obicei,in perechi.Doua tipuri cu antene magnetice si sitem activ radio(alea cu mustati)si un tip cu declansare la vibratiile transmise prin sol(alea sub forma de butoi).
In mod cert mai au cate un sistem de declansare,sub nisip;asta-i mecanic.

#48 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 08:43 PM

Poate im-i recomandati niste tipuri de vopsele eemail pentru blindate germane si ce tip de diluant sa folosesc

#49 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 08:46 PM

Ok,tot asa ma simteam si eu cind voi vb despre manevre aeriene si alte chesti ca tot nu am inteles

#50 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 09 May 2008 - 09:01 PM

Vezi postareaClaudiu, la 9 May 2008, 21:46, a spus:

Ok,tot asa ma simteam si eu cind voi vb despre manevre aeriene si alte chesti ca tot nu am inteles

Am inteles cu totii asta,nu e motiv de suparare,sau poate consideri ca daca topicul e deschis de tine,e "al tau "?
Pe cartula totu-i PUBLIC !
Daca vrei informatii despre vopsele ,diluanti si restu, uita-te aici :
http://www.cartula.r...?showtopic=3533
http://www.cartula.ro/Articole/Tehnici/Fol...n-6-lectii.html
http://www.cartula.ro/Articole/Tehnici/Vop...i-avansati.html
Adresele astea 3 sunt doar varful icebergului !!!!!!!
Intra pe ele,buchisestele bine,si vezi ca mai sunt o gramada de citit in "forum modelism- tehnici-vopsire"
Sfaturi se pot da,cu cea mai mare placere,dar mai intai familiarizeaza-te cu ce scrie pe acolo.Daca vrei,pe urma ,te ajut la intrebarile puse de tine
Lasa topicul asta sa ramana cu subiectul inceput de tine,respectiv,blindate moderne !

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 09 May 2008 - 09:04 PM


#51 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 09:04 PM

mersi,nu ma-m suparat,doar ca nu intelegeam

#52 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 May 2008 - 09:05 PM

Vezi postareaClaudiu, la 9 May 2008, 21:46, a spus:

Ok,tot asa ma simteam si eu cind voi vb despre manevre aeriene si alte chesti ca tot nu am inteles

Bine Claudiu,daca tot ti-am "minat"topicul iti sunt dator cu o explicatie:
-dincolo de umorul fain al situatiei(aici ma refer la toti participanti la discutie)povestea incepea de la o stare de fapt cunoscuta printre aviatori(ma refer la cei militari mai mult)si la cei care-i vaneaza:
-majoritatea situatiilor in care pilotul se simte in pericol,este luat in vizor,fie din aer,fie de la sol,il determina sa faca manevre evazive,in incercarea de a scapa de pericol(de regula misile aer-aer sau sol-aer dar poate fi si un alt vanator in spate,ce incearca sa-l incadreze intr-un dog-fight-asta de obicei de la distanta mica,cu tunul de bord).
manevrele astea sunt de regula: tonoul,ranversarea,sandela,vria in picaj etc.insa de cele mai multe ori sunt manevre compuse din 2 sau chiar 3 asemenea "miscari".Se executa fie cu maneta de gaze in plin,fie cu franele scoase,totul depinde de viteza tintei si a urmaritorului,plafonul de zbor,pozitia coechipierului,incarcatura si incarcarea alara(sau pe aripa)a aparatului si inca jdemii de factori.
Ei bine eu spuneam ca 8 din 10 situatii de genul asta(80% daca vrei) incep cu executarea manevrei de degajare(sau fereala) spre stanga-si ma refer la reactiile de fractiuni de secunda,in care pilotul nu are timp sa stea la ganduri,un lucru cunoscut si studiat in centrele de pregatire.Se pare ca toata treaba tine de structura corpului uman,mai ales sistemul nervos central-si necesita un autocontrol si antrenament deosebit.
Restul povestii a fost umor de buna calitate(zic eu)si fair play este sa le multumesc celor care l-au gustat.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 09 May 2008 - 09:14 PM


#53 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 09:12 PM

Ok acum inteleg ca cele mai bune vopsele ,pentru aerograf sint emailurile

#54 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 09 May 2008 - 09:13 PM

Vezi postareaLonginus, la 9 May 2008, 22:05, a spus:

Ei bine eu spuneam ca 8 din 10 situatii de genul asta(80% daca vrei) incep cu executarea manevrei de degajare(sau fereala) spre stanga-si ma refer la reactiile de fractiuni de secunda,in care pilotul nu are timp sa stea la ganduri,un lucru cunoscut si studiat in centrele de pregatire.Se pare ca toata treaba tine de structura corpului uman,mai ales sistemul nervos central-si necesita un autocontrol si antrenament deosebit.

Ca o paranteza la ce a scris Longinus:
Am citit,undeva-daca bine retin in cartea lui Cornel Marandiuc-"Inimi cat sa cuprinda cerul patriei",ca vanatorii romani preluasera de la nemti urmatorul "stil "de scapare de adversar:
urcare fortata in spirala spre stanga,dupa care,brusc,manevra violenta de ranversare pe dreapta,cu picaj.Ziceau ca de cele mai multe ori,americanu de pe Mustang era prea surprins de manevra si-l pierdea !
E o chestie legata de circulatia sangelui si inima "montata" pe stanga,ceea ce face ca manevrele sa fie efectuate mai usor pe partea aia si mai "putin la indemana" pe dreapta.Ca si la mersul pe bitoagla.Mai usor viram pe stanga decat pe dreapta,corect ?

#55 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 09 May 2008 - 09:17 PM

Vezi postareaClaudiu, la 9 May 2008, 22:12, a spus:

Ok acum inteleg ca cele mai bune vopsele ,pentru aerograf sint emailurile

Of,si tocmai am scris ca ar fi mai bine sa discutam pe alta pagina de ALTE SUBIECTE in afara celui de aici !
N-am strigat ! Doar subliniat !
Hai pe pagina ta cu blindate daca vrei sa povestim de vopsele,ca ne taie elanul Cartula daca o mai dam "pe laturi"mult pe aici !
Si bine ar face !

#56 Useril este offline   Claudiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 999
  • Inregistrat: 20-February 07

Postat 09 May 2008 - 09:17 PM

Va recomand un joc pe simulator la-m jucat si eu Il2 Strurmovik 1946

#57 Useril este offline   Danu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 328
  • Inregistrat: 02-August 05

Postat 09 May 2008 - 09:35 PM

Vezi postareaLonginus, la 9 May 2008, 20:26, a spus:

-imi place ca echipa de decontaminare a scris cu rosu ca nu sunt radiatii(NO RAD).

Asta pentru ca unele tipuri de munitie US foloseste uraniu saracit (DU). Materialul asta are o densitate foarte mare, si deci este util pentru proiectilele pe baza de energie cinetica cum ar fi penetratoarele APFSDS (densitate mare=>masa mare in volum mic), dar este inca radioactiv, chiar daca-i saracit, si este FOARTE toxic. Iar incidentele 'friendly fire' au fost destul de frecvente si tin minte ca am citit ca au trebuit sa ingroape unele epave contaminate. Bradely-ul pare sa fie din timpul Operatiunii Furtuna in Desert, pentru ca nu are panouri CIP
PS: Va rog, nu mai puneti post-uri pe langa subiect. Sa fiu sincer, nici nu mai stiam in ce topic sunt... :whistle:

#58 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 May 2008 - 09:45 PM

Ai dreptate este din Desert Storm;loviturile cu miez de uraniu saracit,lasa urme radio,chiar daca US Army zice ca nu,insa eu zic ca Bradleyul n-a fost lovit de-un Warthog(ca dovada ca nu sunt radiatzii)ci de la sol,unde nu foloseste nimeni proiectile d'alea,oricum echipa de la sol l-a verificat sa fie siguri.
Alt argument ar fi ca daca incasa o rafala de la un Vulcan(varianta aero) era mai ciuruit,arata mai rau-
-eu asta cred. :whistle:

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 09 May 2008 - 09:46 PM


#59 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 09 May 2008 - 09:52 PM

Vezi postareaLonginus, la 9 May 2008, 22:45, a spus:

Alt argument ar fi ca daca incasa o rafala de la un Vulcan(varianta aero) era mai ciuruit,arata mai rau-
-eu asta cred. :whistle:

Ciuruit ? Zi mai degraba de nerecunoscut !
Ia vezi Daniel aici:
http://www.youtube.com/watch?v=mJSk2Xc3Eq4...feature=related
Sa nu-mi zici ca nu i-ti place melodia ....
Sau asta :
http://www.youtube.com/watch?v=F6itQfUwF1o...feature=related

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 09 May 2008 - 09:55 PM


#60 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 May 2008 - 10:14 PM

Ok,m-ai starnit;Gatlingul ala de pe A10 chiar face treaba.
Da mi-ar place sa-l am in vizor cu o Mistral pe umar,din alea noi,frantuzesti,ce se duc dupa diferenta de presiune a aerului,nu le "intereseaza" caldura,deci "flares"-urile nu mai conteaza,sa-l vad atunci,ar mai fi asa de "cool"?
Straight to hell.Bineinteles tot pe muzica lui AC&DC :whistle: ,ce zici,n-ar fi mishto?

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi