Sunt in faza finala de asamblare a doua machete Italeri, un F4S Phantom si un F15 Eagle, adica sunt aproape gata cu asamblarea partilor de fuselaj.
Nu am mai realizat kituri de avioane, asa ca vin cu o intrebare din punctul de vedere al tehnicii vopsirii:
cum este bine a se proceda: se prefera asamblarea completa a kitului, adica incluzand trenul de aterizare si partea de armament dupa care se face vopsirea sau se vopseste fuselajul propriu zis dupa care se ataseaza (vopsite la randul lor) rachetele si componentele trenului de aterizare, pe principiul partilor de mici dimeniuni vopsite anterior montajului?
Pagina 1 din 1
Sfaturi vopsire
#3
Postat 02 May 2008 - 12:24 PM
Eu cel putin, asamblez avionul fara nici un fel de detaliu (tren aterizare, cupola, tunuri, voleti si capace deschise, bechie etc) asta pentru ca cel mai adesea te incurca la mascare si la manevre (iute sa mai rup!). Chituiesc si slefuiesc, daca mei este cazul (re)gravez ultimile detalii, apoi spal bine. Maschez toate gaurelele (baie, carlinga etc, curpapirul sa traiasca!!!) apoi trec la vopsit. Pun apoi decalurile si trec la "inguri" si lacuiesc. Dupa ce totul e gata, pun restul detaliilor: tren aterizare, cupola, tunuri, voleti si capace deschise, bechie etc, normal, vopsite si inguite saparat.
La tancuri treaba e aproape la fel, desi aici sunt mai putine de rupt la manevre : asamblez, vopsesc apoi pun detaliile ce au trebuit vopsite in alte culori decit cea generala, a masinariei.
La tancuri treaba e aproape la fel, desi aici sunt mai putine de rupt la manevre : asamblez, vopsesc apoi pun detaliile ce au trebuit vopsite in alte culori decit cea generala, a masinariei.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1