seemann, la 3 May 2008, 12:21, a spus:
singurele chestii care tre sa le inlocuiesti sunt: elicia si busonul de alimentare. in rest e relativ simplu!
Repet si eu ce spunea Mersu mai sus. E un pic mai mult decat atat, decat o banala inlocuire de elice:
- decupajul pentru trenul de aterizare e cel drept
- nu e suficient sa vopsesti panourile triunghiulare, acolo mai existau admisii pentru aer in cockpit la G2
- parbrizul NU este acelasi la F2 si G2, la F2 e cel fara blindaj (sau daca avea, era aplicat exterior), la G2 ai stilul nou de parbriz blindat, cu rame mult mai groase si blindaj intern.
- radiatorul de ulei e cel mic, de F, la kit, si trebuie inlocuit cu cel mare, de G.
- o suma de panouri trebuiesc astupate, fiind specifice F, si trebuiesc gravate cele de G.
- elice VDM 9-12010A la F2, si VDM-9-12087 la G2
- prizele de racire pentru bujii si evacuare exista la G2, 2 pe fiecare parte. F2 nu le avea.
Cred ca le poti rezolva asa:
* decupajul trenului il rezolvi imediat, parca exact asa vine kitul de F2, cu el drept.
* adaugi prize mici de admisie, din resturi de rama. Vezi poze pe net.
* Asta cu parbrizul nu stiu cum o rezolvi. Dar e o diferenta evidenta, nu e o problema minora. Poate te ajuta cineva cu unul.
* Radiatorul poti sa il 'ingrasi' adaugand plastic spre baza. Tebuie sa refaci si radiatorul propriu-zis din interior, o plasa metalica fina.
* Panourile de astupat/regravat cu niste planuri de pe net le rezolvi simplu.
* Elicea... Cel mai bine o inlocuiesti cu una corespunzatoare, poate se ofera cineva.
* Prizele le faci din resturi de rama.