Forum Machete,Modelism,Hobby: bf-109 f2 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

bf-109 f2

#1 Useril este offline   norbi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 566
  • Inregistrat: 29-April 08
  • Location:Deva

Postat 30 April 2008 - 08:37 AM

Salut!
Am inceput sa lucrez la un BF 109 f2 1:48 si as vrea sal vopsesc precum cel zburat de Alexandru Serbanescu. MA puteti ajuta cu nise scheme de vopsire a aripilor si a fuselajului?
Imagine postata
Imagine postata

#2 Useril este offline   paul 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 06-April 05

Postat 30 April 2008 - 08:49 AM

Din cate stiu nu am avut in dotare Me 109 F.

#3 Useril este offline   norbi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 566
  • Inregistrat: 29-April 08
  • Location:Deva

Postat 30 April 2008 - 09:16 AM

Sau al g2-ului 1 galben:)

#4 Useril este offline   paul 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 06-April 05

Postat 30 April 2008 - 10:06 AM

http://www.cartula.ro/forum/index.php?show...p;hl=serbanescu

#5 Useril este offline   mersu 

  • Christian von Turela
  • Grup: Members
  • Postari: 1260
  • Inregistrat: 04-April 06
  • Location:Bucuresti (care este!)
  • Interests:StuG fan!

Postat 30 April 2008 - 10:10 AM

Frate Norbi, Romania nu a avut F-uri operationale! Pilotii nostri au zburat doar cateva germane la antrenament si am mai avut parca 2 capturate dupa 23 august, dar nu cred ca au fost folosite nici la antrenamente! Ca sa faci un G-2 din F trebuie sa faci cateva modificari! Ca de exemplu: palele eliciei trebuiesc inlocuite (mai late), prize de aer pe bot, radiatorul de ulei de sub bot mai mare (ca la F-4), locasurile trenului de aterizare drepte la extremitati, gemuletele triunghiulare de sub lateralele parbrizului trebuie sa dispara, chiar si parbrizul modificat (depinde de ce iti ofera chitul!) si mai sunt si alte mici chestii (gravarea unei linii de panou pe fiecare plan)! Deci... e ceva de munca ca sa arate bine! Da mi adresa ta de mail pe PM si am sa ti trimit ceva care o sa te ajute destul de mult!

MERSU

#6 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2008 - 12:18 AM

Cu alte cuvinte cauta un G2 direct si fa modificarile pe el, cred ca e mai simplu decat sa iei un F si sa faci G2 din el.

Vezi aici optiuni!!!

#7 Useril este offline   seemann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2008 - 11:16 AM

poate te ajuta pozele astea!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ibes_bf109_06.jpg
  • Imagine atasata: prserbanescu2.JPG


#8 Useril este offline   seemann 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2008 - 11:21 AM

si sa sti ca Me109 F de la ICM eu l-am modificat relativ usor in G2. pozele te pot ajuta sa te inspiri daca vrei si pot sa-ti stau la dispozitie. singurele chestii care tre sa le inlocuiesti sunt: elicia si busonul de alimentare. in rest e relativ simplu!
detalii le gasesti in literarura de specialitate.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IM000610.JPG
  • Imagine atasata: IM000611.JPG

Aceasta postare a fost editata de seemann: 03 May 2008 - 11:37 AM


#9 Useril este offline   DragosP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 22-June 07

Postat 03 May 2008 - 04:21 PM

O poza cu Me-ul G-6 a lui Serbanescu din cartea lui Denes Bernad

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Serbanescu2.JPG


#10 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2008 - 04:46 PM

Vezi postareaseemann, la 3 May 2008, 12:21, a spus:

singurele chestii care tre sa le inlocuiesti sunt: elicia si busonul de alimentare. in rest e relativ simplu!


Repet si eu ce spunea Mersu mai sus. E un pic mai mult decat atat, decat o banala inlocuire de elice:
- decupajul pentru trenul de aterizare e cel drept
- nu e suficient sa vopsesti panourile triunghiulare, acolo mai existau admisii pentru aer in cockpit la G2
- parbrizul NU este acelasi la F2 si G2, la F2 e cel fara blindaj (sau daca avea, era aplicat exterior), la G2 ai stilul nou de parbriz blindat, cu rame mult mai groase si blindaj intern.
- radiatorul de ulei e cel mic, de F, la kit, si trebuie inlocuit cu cel mare, de G.
- o suma de panouri trebuiesc astupate, fiind specifice F, si trebuiesc gravate cele de G.
- elice VDM 9-12010A la F2, si VDM-9-12087 la G2
- prizele de racire pentru bujii si evacuare exista la G2, 2 pe fiecare parte. F2 nu le avea.

Cred ca le poti rezolva asa:
* decupajul trenului il rezolvi imediat, parca exact asa vine kitul de F2, cu el drept.
* adaugi prize mici de admisie, din resturi de rama. Vezi poze pe net.
* Asta cu parbrizul nu stiu cum o rezolvi. Dar e o diferenta evidenta, nu e o problema minora. Poate te ajuta cineva cu unul.
* Radiatorul poti sa il 'ingrasi' adaugand plastic spre baza. Tebuie sa refaci si radiatorul propriu-zis din interior, o plasa metalica fina.
* Panourile de astupat/regravat cu niste planuri de pe net le rezolvi simplu.
* Elicea... Cel mai bine o inlocuiesti cu una corespunzatoare, poate se ofera cineva.
* Prizele le faci din resturi de rama.

#11 Useril este offline   norbi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 566
  • Inregistrat: 29-April 08
  • Location:Deva

Postat 05 May 2008 - 12:54 PM

elicea: voi pune una mai lata decat a lui f2
radiatorul: am unul mai mare decat cel din kit
parbrizul: am eliminat triunghiurile laterale de sub el,si blindajul exterior de la f2...urmeaza sa-i ingros ramele
prizele de aer: mai trebuie sa le lipesc
locasurile trenului de aterizare sunt gata taiate, asa a venit kitul.

#12 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 05 May 2008 - 03:49 PM

[quote name='norbi' date='5 May 2008, 13:54' post='63551']
parbrizul: am eliminat triunghiurile laterale de sub el,si blindajul exterior de la f2...urmeaza sa-i ingros ramele

Cum procedezi pentru a le ingrosa? :pardon:

#13 Useril este offline   norbi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 566
  • Inregistrat: 29-April 08
  • Location:Deva

Postat 05 May 2008 - 10:26 PM

pai am adaugat cu un ac niste chit ... dar mam cam chinuit :pardon:
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#14 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12674
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 06 May 2008 - 07:36 AM

E bine, dar trebuie facute citeva corectii.
Referitor la vopsire, din cite stiu eu avionul era in RLM 74/75/76, ori ce vad nu prea seamana.
Elicea nu este vopsita in negru, ci RLM 70.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 63617_2.jpg


Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi