Pagina 1 din 1
bf-109 f2
#5
Postat 30 April 2008 - 10:10 AM
Frate Norbi, Romania nu a avut F-uri operationale! Pilotii nostri au zburat doar cateva germane la antrenament si am mai avut parca 2 capturate dupa 23 august, dar nu cred ca au fost folosite nici la antrenamente! Ca sa faci un G-2 din F trebuie sa faci cateva modificari! Ca de exemplu: palele eliciei trebuiesc inlocuite (mai late), prize de aer pe bot, radiatorul de ulei de sub bot mai mare (ca la F-4), locasurile trenului de aterizare drepte la extremitati, gemuletele triunghiulare de sub lateralele parbrizului trebuie sa dispara, chiar si parbrizul modificat (depinde de ce iti ofera chitul!) si mai sunt si alte mici chestii (gravarea unei linii de panou pe fiecare plan)! Deci... e ceva de munca ca sa arate bine! Da mi adresa ta de mail pe PM si am sa ti trimit ceva care o sa te ajute destul de mult!
MERSU
MERSU
#6
Postat 01 May 2008 - 12:18 AM
Cu alte cuvinte cauta un G2 direct si fa modificarile pe el, cred ca e mai simplu decat sa iei un F si sa faci G2 din el.
Vezi aici optiuni!!!
Vezi aici optiuni!!!
#8
Postat 03 May 2008 - 11:21 AM
si sa sti ca Me109 F de la ICM eu l-am modificat relativ usor in G2. pozele te pot ajuta sa te inspiri daca vrei si pot sa-ti stau la dispozitie. singurele chestii care tre sa le inlocuiesti sunt: elicia si busonul de alimentare. in rest e relativ simplu!
detalii le gasesti in literarura de specialitate.
detalii le gasesti in literarura de specialitate.
Aceasta postare a fost editata de seemann: 03 May 2008 - 11:37 AM
#10
Postat 03 May 2008 - 04:46 PM
seemann, la 3 May 2008, 12:21, a spus:
singurele chestii care tre sa le inlocuiesti sunt: elicia si busonul de alimentare. in rest e relativ simplu!
Repet si eu ce spunea Mersu mai sus. E un pic mai mult decat atat, decat o banala inlocuire de elice:
- decupajul pentru trenul de aterizare e cel drept
- nu e suficient sa vopsesti panourile triunghiulare, acolo mai existau admisii pentru aer in cockpit la G2
- parbrizul NU este acelasi la F2 si G2, la F2 e cel fara blindaj (sau daca avea, era aplicat exterior), la G2 ai stilul nou de parbriz blindat, cu rame mult mai groase si blindaj intern.
- radiatorul de ulei e cel mic, de F, la kit, si trebuie inlocuit cu cel mare, de G.
- o suma de panouri trebuiesc astupate, fiind specifice F, si trebuiesc gravate cele de G.
- elice VDM 9-12010A la F2, si VDM-9-12087 la G2
- prizele de racire pentru bujii si evacuare exista la G2, 2 pe fiecare parte. F2 nu le avea.
Cred ca le poti rezolva asa:
* decupajul trenului il rezolvi imediat, parca exact asa vine kitul de F2, cu el drept.
* adaugi prize mici de admisie, din resturi de rama. Vezi poze pe net.
* Asta cu parbrizul nu stiu cum o rezolvi. Dar e o diferenta evidenta, nu e o problema minora. Poate te ajuta cineva cu unul.
* Radiatorul poti sa il 'ingrasi' adaugand plastic spre baza. Tebuie sa refaci si radiatorul propriu-zis din interior, o plasa metalica fina.
* Panourile de astupat/regravat cu niste planuri de pe net le rezolvi simplu.
* Elicea... Cel mai bine o inlocuiesti cu una corespunzatoare, poate se ofera cineva.
* Prizele le faci din resturi de rama.
#11
Postat 05 May 2008 - 12:54 PM
elicea: voi pune una mai lata decat a lui f2
radiatorul: am unul mai mare decat cel din kit
parbrizul: am eliminat triunghiurile laterale de sub el,si blindajul exterior de la f2...urmeaza sa-i ingros ramele
prizele de aer: mai trebuie sa le lipesc
locasurile trenului de aterizare sunt gata taiate, asa a venit kitul.
radiatorul: am unul mai mare decat cel din kit
parbrizul: am eliminat triunghiurile laterale de sub el,si blindajul exterior de la f2...urmeaza sa-i ingros ramele
prizele de aer: mai trebuie sa le lipesc
locasurile trenului de aterizare sunt gata taiate, asa a venit kitul.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1