:idea:
Incercand sa nu aplic binecunoscuta tipuratura din folclorul lucratorilor "pauzele lungi si dese cheia marilor succese" iote ca ma intorc cu un nou episod din serialul "Prelata".
Deci ...
"Liniste in platou!..."
"MOTOR ..."
"Prelata ... Epoisodul II, dubla I
Multe nu am facut ca mai sunt si altele in ale modelismului de facut dar totusi am facut.
Primul lucru, dupa masuratori si iar masuratori, a fost sa fac, din polistiren extrudat, un negativ al prelatei si sa trasez pe el un caroiaj ce reprezinta amplasarea elementelor scheletului de sprijin al prelatei
Urmatorul pas un SDV pentru indoit sarma si realizarea barelor de sustinere.
Realizare simpla daca masuratorile sunt bine facute.
Nu radeti de pionezele cu buton dar dupa ce am cautat 45 min cuisoarele, nu cele alimentare, m-am lasat pagubas si am hotarat ca le pot folosi fara frica.
Batute cu ciocanul intr-o placa de placaj de tei.
Hm, se putea si altfel dar intrasem in criza de timp.
Dupa trecerea sarmei de 0,5 mm grosime peste picioarele pionezelor au rezultat barele principale ce au fost ajustate ca inaltime.
Recomand folosirea sarmei semiotelite. Se lucreaza mult mai usor si are deformatii remanente mult mai clare decat sarma moale pe care am folosit-o eu.
Dupa ajustarea pe inaltime, ca sa fie toate otova, am facut, nici nu se putea altfel, un premontaj sa vaza si ochiul meu cum arata montate in caroserie.
Dupa cum se vede sunt cinci bare. Nu am pus atat de multe ca nu ar fi stat servetelul dar trei mi se pareau prea putine si daca tot am pus cinci mi-a mai trecut o idee prin cap.
Cam atat pentru episodul de astazi.
Nu ca nu as fi putut lungi ca puteam.
"Bagam" publicitate la greu de scriam doua pagini de subiect.
(va urma)