Autobaza LDH Modele 1:87
#1
Postat 29 April 2008 - 05:40 PM
Totusi am sa incep cu modele din perioada interbelica
Omnibus Magirus
O "jucarie" construita de Roskopf in cadrul seriei "Nostalgie modelle"
este din plastic, mai putin axele rotilor, destul de bine detaliata pentru scara 1:87 si chiar functionala 8O :shock:
Omnibus pentru 21 locuri + sofer (se conduce cu D-ul )
vedere laterala
vedere laterala cu platforma pentru bagaje lasata
vedere din fata cu prelata stransa (varianta de vara :roll: )
varianta de vara cu platforma de bagaje lasata
un model foarte interesant care o sa stea bine pe langa gara daca nu-l rechizitioneaza armata
#2
Postat 29 April 2008 - 05:41 PM
Face parte din aceiasi serie Roskopf "Nostalgie modelle"
Este o constructie complet din plastic, detaliata conform posibilitatilor la 1:87 si mai are cateva accesorii ce trebuie montate: indicatoare de gabarit, oglinda pe aripa din stanga si mai este ceva ce inca nu am deslusit ce reprezinta
o vedere dintr-o pozitie cam indecenta dar deh sa se vada detaliile
#8
Postat 08 September 2008 - 11:56 AM
http://forgottenhope...x.php?flash=yes
pe care vi-l recomand cu caldura pentru documentare
De loc original, asa cum ar crede unii, si puternic influentat de modelul "Tatra T97", o masina foarte evoluata pentru timpul ei, Ferdinand Porsche da la iveala in 1931 primul VW Kafer.
Venirea la putere in 1933 a lui Hitler si discutiile acestuia cu Porsche il determina pe cel din urma, pacalit fiind, sa proiecteze si sa scoata "masina populara" pentru germani.
Multi compatrioti ai sai au luat "plasa" depunand in avans suma necesara pentru achizitionarea masinii si nu s-au ales cu ea - orice asemanare cu depunerea banilor pentru Dacia este pur intamplatoare
Daca masina nu a ajuns sa fie folosita de omul de rand sigur a marsaluit, incepand cu 1939, alaturi de trupele lui Hitler atat in Europa cat si in Africa.
Modelul Cabrio, Tip 87E, aparut in 1937 a fost unul dintre cele mai utilizate operandu-se mici modificari la suspensii pentru a primi roti cu balonul mare.
Motorul de 1,2 litri, boxer, racit cu aer, amplasat in consola spate, capabil sa "manance" benzina cu cifra octanica redusa si cei 22,5 CP au transformat "masina populara" intr-o masina ideala de front care nu s-a dat batuta de la cuptorul si nisipurile Africii pana la frigul si noroaiele Rusiei.
Erwin Rommel spunea pe undeva ca daca ar fi avut 1000 de VW Kubelwagen nu ar fi fost infrant in Africa.
Nu avem de unde sa stim ca ... nu a avut niciodata atatea.
Nici eu nu am.
Am doar unul venit direct din Afrika Korps si produs de BUSCH nu de VW
:wink:
#9
Postat 08 September 2008 - 11:58 AM
Daca nu iata despre ce era vorba
Un Omnibus venit din Ep.I
Acuma nu ca ar fi invechit dar era necesara o reinprospatare a parcului auto pentru transportul in comun.
Omnibus va ramane cuminte in Ep.I iar pentru vremurile ce urmeaza trebuie altceva.
Astfel, noi noute, stau parcate, gata sa iasa in cursa, un MAN de la Brekina
si un Berliner Doppeldeck Bus D38, ca tot sunt la moda etajatele :wink: , model 1938, de la Wiking
Etajatul are o coala cu decaluri ce pot fi puse dar stau si ma intreb: oare care or fi fost culorile originale ale celor doua autobuze?
Poate ma ajuta oarecine.
Pana atunci o poza de familie a noilor sosite in autobaza LDH.
Asta ca sa vedem daca le sade bine impreuna :wink:
Se pare ca le sade iar fundalul in care se vede "DECIZIA" nu da rau :wink:
#10
Postat 09 September 2008 - 07:45 AM
Nu m-am luat de plasa de camuflaj, ii vine si ei randul, si am incercat sa acopar un Flkpanzer "Ostwind" cu prelata
Cum a iesit?
Vedeti in pozele de mai jos ...
... doua poze de pe partea cealalalta ...
si una de sus
Ce vedeti mai jos NU sunt doua Flkpanzer "Ostwind", este unul singur, singurel alaturi de prelata scoasa care, dupa cum se observa, a ramas cam "teapana" si daca o "doftoriceam" cu aracet si nu cu apa ramanea foarte "teapana" de o puteam pune pe un vagon platforma ca si cum sub ea ar fi o masina facand astfel economie de masini
Asta a fost ceva lucrat in viteza si la nervi dar sunt sigur ca acordand mai multa atentie procesului tehnologic, foarte, foarte complicat , iese si mai bine.
Totul tine de inspiratie si rabdare
#11
Postat 26 September 2008 - 10:09 PM
Am ales pentru "reconfigurare" un Opel Blitz care are o prelata din plastic lucitor si patratoasa
Mi-am pregatit cele necesare: masina, evident, ceva burghie de care poate nu o sa am nevoie, sarme de diferite grosimi, nelipsitul cutter si, evident, creion, aracet si servetele ce nu apar in poza.
Atat.
Se la sa cu "va urma" :wink:
p.s.Parca vaz io ca o sa am nevoie de pistol de lipit, fludor, pasta decapanta, smirghel, pile si cine stie ce mai cere "jucaria" asta de 7 cm lungime :grin:
#12
Postat 27 September 2008 - 10:43 AM
Incercand sa nu aplic binecunoscuta tipuratura din folclorul lucratorilor "pauzele lungi si dese cheia marilor succese" iote ca ma intorc cu un nou episod din serialul "Prelata".
Deci ...
"Liniste in platou!..."
"MOTOR ..."
"Prelata ... Epoisodul II, dubla I
Multe nu am facut ca mai sunt si altele in ale modelismului de facut dar totusi am facut.
Primul lucru, dupa masuratori si iar masuratori, a fost sa fac, din polistiren extrudat, un negativ al prelatei si sa trasez pe el un caroiaj ce reprezinta amplasarea elementelor scheletului de sprijin al prelatei
Urmatorul pas un SDV pentru indoit sarma si realizarea barelor de sustinere.
Realizare simpla daca masuratorile sunt bine facute.
Nu radeti de pionezele cu buton dar dupa ce am cautat 45 min cuisoarele, nu cele alimentare, m-am lasat pagubas si am hotarat ca le pot folosi fara frica.
Batute cu ciocanul intr-o placa de placaj de tei.
Hm, se putea si altfel dar intrasem in criza de timp.
Dupa trecerea sarmei de 0,5 mm grosime peste picioarele pionezelor au rezultat barele principale ce au fost ajustate ca inaltime.
Recomand folosirea sarmei semiotelite. Se lucreaza mult mai usor si are deformatii remanente mult mai clare decat sarma moale pe care am folosit-o eu.
Dupa ajustarea pe inaltime, ca sa fie toate otova, am facut, nici nu se putea altfel, un premontaj sa vaza si ochiul meu cum arata montate in caroserie.
Dupa cum se vede sunt cinci bare. Nu am pus atat de multe ca nu ar fi stat servetelul dar trei mi se pareau prea putine si daca tot am pus cinci mi-a mai trecut o idee prin cap.
Cam atat pentru episodul de astazi.
Nu ca nu as fi putut lungi ca puteam.
"Bagam" publicitate la greu de scriam doua pagini de subiect.
(va urma)
#13
Postat 27 September 2008 - 10:44 AM
"LDH" a spus:
... ca de fapt si de drept trebuie exact patru
Si cand te gandesti ca lucram si stateam cu fotografii ale Blitzului in fata
#14
Postat 27 September 2008 - 04:10 PM
"LDH" a spus:
"LDH" a spus:
Dupa cum se vede sunt cinci bare. Nu am pus atat de multe ca nu ar fi stat servetelul dar trei mi se pareau prea putine si daca tot am pus cinci mi-a mai trecut o idee prin cap.
... ca de fapt si de drept trebuie exact patru
Si cand te gandesti ca lucram si stateam cu fotografii ale Blitzului in fata :grin:
Asa ca executarea ...
Dupa ce s-au fixat bine si nu se mai misca am trecut la prelata.
Nici de data asta nu am folosit metoda cu aracet deoarece va trebuii sa demontez masina si sa umblu pe la ea.
Are o gramada de modificari de facut si era pacat sa stric o prelata bine realizata
Metoda cu apa este cea mai simpla asa ca am trecut la etapa urmatoare a "experimentului"
Da, nu m-am putut abtine, am cautat prin cutii si am gasit oarece incaracatura ca daca nu avem peisaj macar sa nu mearga gol.
Pe langa marfa si o incercare de murdarire a masinii, mai putin rotile.
Nu am bicarbonat :grin:
Cu marfa in bena
La final o comparatie intre ce a fost si ce a juns.
Cred ca diferentele, chiar daca modelul nu este definitivat, sunt evidente
Spoor!
#17
Postat 22 December 2008 - 11:54 PM
Trebuie sa recunoastem ca R8 (Dacia 1100) nu este chiar reusit si Norev nu prea si-a dat silinta asa cum a facut-o Brekina de unde si diferenta de peret 5E Norev si 10 E Brekina.
Eu stiu ce sa zic legat de decizia ta!
Am masini la 1:87 din cauza trenurilor iar modele se gasesc cu duiumul iar de cand a mai avansat tehnica sunt si foarte bine facute.
#18
Postat 23 December 2008 - 12:39 PM
Masinile la 1:72 se potrivesc cat de cat cu trenurile, ma ingrijoreaza flota de camioane! Trecerea la 1:87 sar face usor, dar pretul tine cu 1:72, iar calitatea si varietatea modelelor tine cu 1:87. La 1:72 modificarile suferite de o masinal ptr. a deveni alt masina se face mai usor!
Spor la marirea colectiei!
Numai bine!
#19
Postat 14 January 2009 - 11:30 AM
Opel Blitz Maultier (Minitanks)
O punga cu detalii: roata de rezerva, faruri, obloane, unelte si ... ce o mai fi pe acolo
Din pacate neamtul, ca tot e neamt si e riguros in ale tehnicii , nu s-a obosit sa schimbe detaliile pe dedesupt asa ca diferentialul este la locul lui desi roata de antrenare a senilei este spre fata