am patit un necaz
#1
Postat 28 April 2008 - 08:22 PM
#3
Postat 29 April 2008 - 07:03 PM
Mi se pare insa suspect ca doar dupa o folosire sa se intample asta cu duza care e cam de otel. Poate ca a fost deja rupta sau a fost forte ancrasata cu acrilice sau ceva (cu toate ca stiu ca tu nu halesti acrilice).
#4
Postat 30 April 2008 - 10:03 AM
Citeaza
Sigur poti face cum crezi de cuviinta, dar e bine sa faci cum trebuie!
Ca sa sesizati diferenta, o mica snoava. Venind de la institut, in masina oprita la semafor fiind, i-am zis soferului:
- Pot sa cobor aici?
- Daca poti sau nu poti, numai tu stii, treaba e ca nu ai voie!
Idea e ca daca ceva ce e mobil la aerograf e intepenit, nu foartati ( luati un ciocan mai mare, zicea un mucalit!) ci puneti nitel diluant (nitrosolvul e destul de bun pentru asta) in zona, lasati citeva minute la dospit, apoi incet, incet, mai punind diluant dace e nevoie, rezolvati treaba!
Acuma duza... incearca la Modelism, stiu ca aveau rezerve.
#6
Postat 30 April 2008 - 11:36 AM
Eu am un fel de ritual dupa ce termin de vopsit si nu am avut probleme(mereu fac mai multe spalari si stergeri pana ramane luna, deci niciodata nu l-am avut infundat ca sa ajung in situatia in care sa ma gandesc cum sa-l desfund).L-am dezasamblat complet doar de 3 ori(duza niciodata) intr-un an.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 30 April 2008 - 11:40 AM
#7
Postat 01 May 2008 - 12:38 AM
Cumpara un spray de curatat carburatoare, si iti cureti sculele cu 3 pufuri instant. Dracia aia de spray curata orice, si Zetul si Calin l-au vazut in actiune. Sursa pontului e cartula!
Are Mihai Andrei la Hobbyx tot ce ai nevoie sa iti inlocuiesti paguba.
Vezi aici!!!
#8
Postat 01 May 2008 - 01:25 AM
MiG, la 30 Apr 2008, 12:08, a spus:
Eu imi curat duza cu un ac de acupunctura. Daca nu vrei sa-i demonstrezi ca esti puternic, se poate folosi fara sa o strici (evazezi la varf).
Nu stiu cum le merge unora ! Mi-ar placea si mie sa pot sa-mi curat aerograful asa simplu (cu degetu la gaurice). Eu il desfac mereu si il curat cu nitro. Nu m-am invrednicit sa-mi iau si eu decarbusolv sau cum i-o zice.
Uneori cand chiar nu am timp, las piesele metalice in diluant pana a doua zi. Atentie, nu corpul aerografului. Ala are garnituri de plastic sau cauciuc si oricat de rezistente ar fi se gonfleaza si ulterior isi pierd elasticitatea si nu mai etanseaza.
Mai ajut si daca dati pe piese cu un spray siliconic. Lucreaza mai frumos si nu se mai prinde atata vopsea.
Conteaza MAXIM ca vopseaua sa fie filtrata si bine diluata.
#9
Postat 01 May 2008 - 08:51 AM
wurger, la 1 May 2008, 02:25, a spus:
Nu stiu cum le merge unora ! Mi-ar placea si mie sa pot sa-mi curat aerograful asa simplu (cu degetu la gaurice). Eu il desfac mereu si il curat cu nitro. Nu m-am invrednicit sa-mi iau si eu decarbusolv sau cum i-o zice.
Uneori cand chiar nu am timp, las piesele metalice in diluant pana a doua zi. Atentie, nu corpul aerografului. Ala are garnituri de plastic sau cauciuc si oricat de rezistente ar fi se gonfleaza si ulterior isi pierd elasticitatea si nu mai etanseaza.
Mai ajut si daca dati pe piese cu un spray siliconic. Lucreaza mai frumos si nu se mai prinde atata vopsea.
Conteaza MAXIM ca vopseaua sa fie filtrata si bine diluata.
Mare atentie cu sprayul siliconic. E foarte bun, dar sub nici o forma sa nu ajunga in duza/cupa/ac pentru ca va sfarsi pe macheta.
Eu pentru curatat duza folosesc obiectul din imagine. E ca un ac, insa varful e taiat pe jumatate, si otelul bun. Rotind usor duza, resturile de vopsea se curata excelent. Si nu, NU distruge duza. Decat daca poate apesi extrem de tare.
#10
Postat 01 May 2008 - 09:26 AM
[/quote]
Salut,
Excelent acul respectiv il folosesc si eu, insa este facut pentru duzele de Harder & Steenbeck, Evo. Am si un Iwata Hp-CS si la el chiar daca curata ceva nu este destul. Il mai curat cu acul sau pe care infasor un pic de vata, inmoi in diluantul vopselei cu care am suflat(sau izo la Future) si il invirt in duza, fara sa apas. Merge foarte bine de fiecare data. Ideea este ca obiectul cu pricina se poate potrivi la alte duze sau nu, faceti incercari inainte. Insa la care e bun, te salveaza.
Spor,
Bill
#11
Postat 02 May 2008 - 06:48 PM
Am un aerograf Astek de mai bine de 10 ani si arata ca nou. A, nu va aventurati, in tot acest timp l-am folosit la greu. (Da Cartula, stiu ce vrei sa zici , dar aia e vina lor. Dupa cum stii am rezolvat si treaba aia! ). Nu tu lichid de carburator, nu tu bolduri sau mai stiu eu ce dispozitive, doar rabdare, apa, D 509 (dupa caz) si asta, adica nitica hirtie de servetel rasucita:
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 02 May 2008 - 06:52 PM