MS-1 T-18 model 1927 Primul tanc sovietic produs in serie
#42
Postat 19 May 2008 - 08:03 AM
Avand in vedere ca vreau sa fac 2 balamale care vor fi prinse de partea din spate a capacului cutiei blindate ,iar in capatul celalalt o sa le prind de partea curbata ,cea cu gaurile pentru racire la motor.Binenteles,balamalele vor fi pe interior,ca altfel nici nu am cum.Exact in zona aia se monteaza capacul filtrelor,asa ca ridicarea placii cu tot cu turela, va avea un punct maxim de ridicare,in functie de cat va permite piesa respectiva.
Ma bucur ca iti place
Fisiere atasate
-
untitled.bmp (53.48K)
Numar de descarcari: 376
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 19 May 2008 - 08:08 AM
#43
Postat 19 May 2008 - 08:08 AM
AdiP, la 19 May 2008, 09:03, a spus:
Avand in vedere ca vreau sa fac 2 balamale care vor fi prinse de partea din spate a capacului cutiei blindate ,iar in capatul celalalt o sa le prind de partea curbata ,cea cu gaurile pentru racire la motor.Binenteles,balamalele vor fi pe interior,ca altfel nici nu am cum.Exact in zona aia se monteaza capacul filtrelor,asa ca ridicarea placii cu tot cu turela, va avea un punct maxim de ridicare,in functie de cat va permite piesa respectiva.
Ma bucur ca iti place
Apropos, poate e o problema la care te-ai gandit si eu doar bat campii, dar poate te ajuta observatia
Daca pui balama pe spate (interior), pentru a se putea deschide va fi nevoie sa ai o distanta intre piese cand sunt inchise cam de o data-o data si jumatate din grosimea plasticului. Altfel nu se va putea deschide. Nu se va vedea urat, totusi, o crapatura asa mare? Sper sa intelegi ce vreau sa zic, ar fi mai usor sa fac un desen dar n-am cum acum...
#46
Postat 19 May 2008 - 08:27 AM
cartula, la 19 May 2008, 09:08, a spus:
Daca pui balama pe spate (interior), pentru a se putea deschide va fi nevoie sa ai o distanta intre piese cand sunt inchise cam de o data-o data si jumatate din grosimea plasticului. Altfel nu se va putea deschide. Nu se va vedea urat, totusi, o crapatura asa mare? Sper sa intelegi ce vreau sa zic, ar fi mai usor sa fac un desen dar n-am cum acum...
Asta e solutia gasita de mine! Avand spatiul respectiv ,de 4,4 mm,existent in zona aia,este loc suficient pentru asa ceva.Mai ales ca in acel loc se monteaza capacul ala curbat.
Ar mai fi o solutie,sa prind balamalele pe partea curbata a filtrului,ce mai apropiata de ceea ce am trasat eu cu rosu.Insa merge si ideea veche.Avand in vedere ca am tot probat la rece,etc,eu zic ca trebuie sa mearga.
In zona cu sagetile voi pune balamale,sa vedem,ori 2 ori 4,pentru siguranta,cele de pe capete,fiind prinse cat mai la margine.
#48
Postat 19 May 2008 - 10:21 AM
Si eu ma gandisem la un moment dat la asta,insa nu am gasit figurine din perioada aceea decat la ICM,si sa m-a apuc sa il fac si pe asta tot de iarna,nu prea ma mai trage.
Mai mult decat atat,capacul cutiei blindate era nituit pe corp.Cum sa il pun oare agatat de o macara cu tot cu turela pe el ?
Oricum,o sa mai cuget !
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 19 May 2008 - 10:22 AM
#50
Postat 19 May 2008 - 03:21 PM
FlyBoy, la 19 May 2008, 13:56, a spus:
Am de invatat nu gluma...ce pacat ca nu am mai mult timp sa experimentez...
Ma bucur ca iti place !
Eu de obicei ,ma cam leg de machetele slabe,incercand sa scot ceva mai acatarii din ele(vezi Yak-ul,SdKfz-ul , corabia, etc), ma rog,acuma fiecare cu "pasaricile" lui.In cazul meu,cred ca sunt vre-o 2 stoluri,ca altfel poate nu aveam hobby-ul asta.
Depinde de fiecare, cat timp are si este dispus sa foloseasca pentru asta. Din pacate eu am doar sambata si duminica,insa de la o saptamana la alta,incerc sa imi planific pasii urmatori in lucru.Daca iese ceva,e bine,daca nu,asta e,nu am pierdut o macheta scumpa,ci doar una slaba.
-In nici un caz timpul !
#51
Postat 02 June 2008 - 07:14 PM
Nu prea am mai avut timp de macheta,doar maruntisuri.Pe langa ceea ce se vede in poze,am mai facut arcurile la rolele de retur si bandajul "galetilor".O sa pun poze si cu ele,daca o sa am vreme.
Ridicarea capacului este cam la 60 de grade fata de orizontala si cred ca nici nu este necesar mai mult, pentru a se putea vedea inauntru.
#54
Postat 02 June 2008 - 09:13 PM
Bazu, la 2 Jun 2008, 20:57, a spus:
Pai pentru ca in felul asta lucrez mai mult pe el (-bleah !) ,dar ,in primul rand nu risc sa reusesc sa fac sa sara niturile de la atata manipulare !
ABS si alte chestii ,nu am , ,plus ca niturile (pe masinaria asta)sunt cu cap rotund,nu drept. De aceea consider ca metoda asta (la cald) e mai fiabila. Desi mai laborioasa,din pacate, insa si efectul e mai placut ochiului si se apropie de realitate (cica) !
#55
Postat 02 June 2008 - 09:20 PM
tomcat, la 2 Jun 2008, 20:24, a spus:
La-s ca iti revii tu ,dupa vre-o 20-30 de blindate la care inspiri cu placere si nesat vaporii de vopsea data cu aerograful !
Desi ,mai degraba,vom ajunge amandoi cu ticuri nervoase din cauza asta !
#57
Postat 07 June 2008 - 10:56 PM
Acu cateva zile am pus o intrebare,la care vad ca nu a binevoit nimeni sa-mi raspunda. Probabil voi ajunge sa o reprezint pe masinarie si nu o sa stiu ce pacatele ei era ! In fine.
Am mai lucrat putin ,refacand arcurile rolelor de retur fata, scaunul, bandourile de cauciuc care apareau atat pe rolele de retur cat si pe "galetii" principali.
Arcurile in faza incipienta :
Cu "unitate de masura " :
Finalizate :
#59
Postat 08 June 2008 - 07:17 AM
As avea o mica observatie legata de roata tractoare. La vremea cand am lucrat la kit am ajuns la concluzia ca ce da AER Moldova in cutie e gresit, legat de dintii rotii. Am o poza care spune tot. Ti-a scapat tie acest aspect, s-au m-am inselat eu ?!
#60
Postat 08 June 2008 - 07:48 AM
In poze,insa,ori nu se intelege mare lucru, ori apar alte modele,care mai de care mai ciudate,inclusiv una ce seamana cu o roata motrica de Sherman.
S-ar putea ca rotile kit-ului sa fie de la altceva, mai ales ca pe interior au un model mai ciudat,care oricum ramane ascuns dupa lipirea piesei care formeaza spatele.
O sa le modific,fiindca nici mie nu imi place cum arata asa,sper doar sa potriveasca la final patinele senilei.
Merci mult !