Pagina 1 din 1
Mig 29 OVT Culori
#6
Postat 28 April 2008 - 07:20 PM
Eu am luat un kit de mig 29A fulcrum dar vreau sa-l fac ca ala :) sper ca nu are nimeni nimik impotriva si ma gandeam la niste gloss-uri dar daca ziceti ca merge cu culori de baza o sa fac asa momentan sunt in faza de chituire asa ca o sa mai dureze putin sper ca pana vineri sa postez cateva poze cu el :)
Oricum mai astept sugestii de culori.
P.S. As vrea codul exact pt revell ca sa ma duc maine sa iau.
Oricum mai astept sugestii de culori.
P.S. As vrea codul exact pt revell ca sa ma duc maine sa iau.
Aceasta postare a fost editata de ghidi89: 28 April 2008 - 07:28 PM
#7
Postat 29 April 2008 - 08:57 PM
in cazul asta, va iesi iar un soi de corcitura, migul 29 M avand unele modificari destul de majore fata de varianta 9.12(A). printre aceste se numara: coama modificata, ea fiind drapta si nu concava cum era la 9.12 sau cnvexa la 9.13(cocosata). carenajul dintre motoare, acela unde este containerul parasutei este modificat, franele aerdinamice nu mai sunt 2 si pe intra si extradosul fuzelajului, este doar una mai mare pe extrados(pe spate), asta sa ziceam ca n-ar conta asa de mult, apoi o modificare destul de vizibila este profundorul cu suprafata marita si avand acel "dog tooth" cum se numeste el, deriva la baza directiei este drepta , se elimina grilajul de admisie secundar pe carenajul vortex, se elimina deci si trapele de obturare a prizelor de aer.
apoi, ca o caracteristica aparte, acest M, #156, are ajutaje OVT, deci apar 3 verine de directionare a ajutajului, tu la macheta trebuie sa faci carenajul acestora, si mai apar niste antene pe burta avionului catre bot care sunt simetrice si pe aripi acele "rachete" de fumigene. cam atat imi vine in minte acum. daca imi mai amintesc ceva, mai scriu.
apoi, ca o caracteristica aparte, acest M, #156, are ajutaje OVT, deci apar 3 verine de directionare a ajutajului, tu la macheta trebuie sa faci carenajul acestora, si mai apar niste antene pe burta avionului catre bot care sunt simetrice si pe aripi acele "rachete" de fumigene. cam atat imi vine in minte acum. daca imi mai amintesc ceva, mai scriu.
#8
Postat 29 April 2008 - 09:32 PM
il fac asemanator nu indentic si daca ai niste poze mai detaliate te rog sa le postezi sa ne lamuresti si pe noi. Oricum banuiesc ca kit ovt nu se gaseste nicaeri... Mai am de chituit la aripi si am taiat alea la deriva acolo (nu ma prea pricep dar m-am luat dupa pozele astea) si am astupat admisia aia de deasupra.
Aceasta postare a fost editata de ghidi89: 29 April 2008 - 09:53 PM
#9
Postat 29 April 2008 - 10:33 PM
am incercat sa iti arata pe imagini exact diferentele care le-am ochit eu..la ce am scris inainte ar mai fi acele antenuta de sub prizele de admisie, acele carenaje de pe deriva de la baza directiei, lipsa suportilor dispesoarelor de dipoli antiradiolocatie si capcane termice, acele carenale de la varful aripilor, faptul ca la eleroanele varinatelor pana la M, eleroanele sunt mai iesita fata de bordul de fuga al aripii, lar la M sunt la acelasi nivel. forma ajutajelor e diferita, chiar si a partii terminale, pe cupola OVT, se observa un "grilaj", care nu stiu exact ce rol are, dezaburire de cupola, sau se detoneaza la catapultarea pilotului, desi la mig-29 cupola sare cu totul din punctele de prindere.
#10
Postat 29 April 2008 - 10:44 PM
bun de stiut daca ma chinui putin reusesc sa-l fac asemanator oricum grilaju ala l-am observat si l-am astupat mai am de taiat la deriva iar carenaju din varful aripilor o sa incerc sa-l fac din resturile de plastic sau din chit oricum ms f mult ajutor.
Aceasta postare a fost editata de ghidi89: 29 April 2008 - 10:44 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1