Mig-17 PF 1:32 Trumpeter
#2
Postat 12 June 2005 - 03:16 PM
1 rama transpaenta: sunt oferite 2 variante cat si pt 17 cu radar cat si pt cel fara radar,aici ma refer la partea din fata a cupolei,cat ce priveste partea din spate a cupolei este oferita doar varianta pt 17 fara radar ,cea pt PF nu este data ea ar fi trebuit sa fie cu periscop ....
#4
Postat 12 June 2005 - 03:29 PM
#5
Postat 12 June 2005 - 03:32 PM
un minus semnalat ajustaju motorului nici nu exista la aceasta scara de 1:32 mai detaliat este la kitu 1:72 de Kopro....
#8
Postat 12 June 2005 - 03:43 PM
o concluzie la cele ce am afirmat pana acum este ca kitu nu este rau deloc,dar pt cineva care se asteapta sa fie un kit detaliat fara a veni cu munca suplimentara va ramane putin dezamagit,....
#10
Postat 13 June 2005 - 07:57 AM
De parte cealalta a baricadei sunt machetele proaste de la Trumpeter, exemple cum ar fi T-55-ul sau Type 69. Nu stiu daca ei aveau intentia sa faca niste machete proaste sau doar niste jucarii la scara. La ambele machete marimea corpului este incorecta. Turela si senilele sunt si ele inexacte. Partea pozitiva... pretul de $15-20USD. Nu degeaba exista zicala: "You get what you pay for".
Din cate stiu eu doar machetele mai recente de Trumpeter sunt ca lumea. Am auzit ca T-34 la 1/16 este o bijuterie. Urmeaza sa ne descrie aceasta macheta Blue-Max sau Ronin, cand va primi Vali macheta. :hammer: :hammer:
#11
Postat 13 June 2005 - 02:56 PM
Ma alatur si eu celorlalti: recenzie buna si utila.
Suburban,
Si eu m-am lasat entuziasmat de pneurile din cauciuc. Am constatat insa ca nu sint chiar asa de nemaipomenite si nu au un aspect asa de realist. Pneurile de rasina putin turtite sint preferabile... Oricum e o discutie. Ceea ce ar trebui cu adevarat sa aiba orice kit la scara 1/32 este un tren de aterizare metalic. Spun asta deoarece daca nu e metalic are toate sansele ca sub greutatea modelului sa se rupa. Mai ales daca pui la socoteala o cabina de rasina sau alte detalii mai grelute. Legat de preturi, o constatare: MIG-ul 21 costa 70$ in Romania ca doar vorba aia, romanul are putere de cumparare!!! In US of A, costa 45$ +6.50$ transpotul (vezi www.greatmodels.com). L-am vazut de mai multe ori la 35$. Asta este. Mig-ul 17 este la vreo 18$. Oricum,
Happy modeling,
ict
#12
Postat 13 June 2005 - 06:36 PM
tin sa precizez inca odata ca nu am insiruit "asa zise-le minusuri" pt a concluziona ca respectivul kit este slab detaliat sau gresit,dimpotriva ca nu cumva cei care se asteapta la aceasta scara sa fie dat pana la ultimul nit,preurile din cauciuc sunt o noutate si intradevar nu prezinta striatiile aferente dar la marime lor se pot face asta tine de fiecare ori fac o jucarie lego din cutie sau ia un trumpeter si obtine o opera de arta....
nu am pretentii mai mari de la kit deoarece putea sa fie Tamiya sau Hasegawa ...dar la un pret de 700 cu livrarea acasa
Cu respect pt toti si mai ales D-lui Craciunoiu care ne-a marit paleta de firme si mai ales de scari de lucru :hammer: :hammer:
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 13 June 2005 - 06:40 PM
#13
Postat 13 June 2005 - 11:03 PM
Eu mi-am cumparat aceasta macheta prin 2001 parca(stiu ca pe atunci deabia aparuse), si sunt aproape sigur ca am platit pe ea vreo $95CND.... de aici conversia US=CND, deci ar veni pe la vreo $70US. Nu am cumparat-o de pe Internet, ci de la magazinul de modelism din oras. Locuind in Canada nu imi convine sa comand de la magazine din US, fiindca taxele vamale sunt destul de mari(14%+$6 taxa de procesare). Singurul mod prin care pot scapa de aceasta taxa este sa cumpar de la o persoana privata in SUA(sau de pe EBAY) iar acesta sa nu declare pretul adevarat al machetei si sa o declare ca fiind un cadou. Ideea este ca tot acolo ajung... Greatmodels este intradevar ca lumea, dar nu merita bataia de cap, cand aceasi macheta se poate gasi la magazinul din oras chiar la un pret ceva mai mare.
#18
Postat 15 June 2005 - 05:38 PM
Aspectul principal la discutia asta e legat in principal de greutate dar si de constructia trenului la avionul real... F/A-18-le la 1/32 de la Academy are trenul cu miez metalic, fiind o macheta foarte mare si grea... Plus ca trenul prin constructie are tendinta sa 'fuga' spre exterior daca e din plastic.
Ta-154-le la 1/48 desi e mai greu (nu radeti) decat F-18-le la 1/32, sta bine mersi pe un tren de plastic care pare tare anemic... Explicatia e data de constructia trenului real de aterizare...
Sincer sa fiu, la un Mig nu se justifica trenul metalic, fiind avioane de dimensiuni reduse, pierderea de detalii fiind un argument suficient. In plus, si trenul e simplu si solid pe avionul real, si tine din plastic numai bine...
#19
Postat 16 June 2005 - 08:38 AM
Citeaza
... si dimensiunule (aria) bazei pa care sta!
Alexandru
#20
Postat 16 June 2005 - 10:56 AM
Cat despre "arie", nu ma prind... Ce-are aria cu greutatea referitor la rezistenta trenului?