Forum Machete,Modelism,Hobby: Remiza circulara 1:87 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Remiza circulara 1:87

#1 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2008 - 08:40 AM

Buna ziua!

Adevarul este ca am cam stat pe ganduri daca sa incep acest subiect sau nu deoarece lucrarea nu este a mea, poate unii dintre voi ati mai vazut-o si repetand-o nu prezinta interes.
Pana la urma mi-am luat "inima in dinti" si am zis ca mai bine scriu si vedem daca mai este cazul sa continui sau nu.

Inculpatul, adica Andrei, nu este la prima lucrare de la zero. A mai facut un pod si o cazemata din WW2.
Toate la randul lor.

Din motive obiective momentan nu poate posta pe forum si m-a rugat sa-l ajut dupa ce am obtinut promisiunea, a jurat pe rosu :pardon: , ca o sa finalizeze el articolul cand o sa aiba posibilitatea iar lucrarea o sa ajunga si la clubul AMFB pentru studiu si o sedinta foto in toata regula.

Tin sa va spun ca io si cu drg sau drg si io nu ne mai incapem in piele ca poate fi prezentata constructia.
Motivele sunt cat se poate de clare si ca sa nu intrebati va spune io ca o parte din idei si schite ne apartin conform zicalei "sapte cu mapa si unul cu sapa"

Si acuma cateva fotografii care spun totul despre indemanarea lui Andrei si grija pentru detalii. Scuze pentru calitatea fotografiilor dar Andrei le face pe amandoua din mers adicatelea construieste remiza si invata sa pozeze. Cred totusi ca nu sunt chiar atat de rele.

Vederei de ansamblu

Imagine postata Imagine postata Imagine postata

Detalii de capat

Imagine postata

Vedere de sus

Imagine postata

Daca producatori consacrati de kituri de montaj Faller sau FLM si-au permis, probabil datorita notorietatii, sa nu acorde o atentie prea mare detalierii fermelor ei bine Andrei nu si-a permis acest lucru.
Norocul lui si al nostru ca nu este un FLM ca sa vedeam detalii.

Pe langa faptul ca fiecare ferma este realizata manual, material de baza bagheta din lemn, a facut talpile superioara si inferira precum si stalpii constructii compuse.

Oare de ce s-o fi chinuit atat cand putea trasa pe placaj de 4 mm si apoi sa traforeze ferma?

Desi cam neclare unele fotografii, in vederea de sus se poate vedea modul de realizare.

Sper sa aibe rabdare si sa mentina stacheta sus si in continuare in ce priveste detaliile.

#2 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2008 - 08:41 AM

Continuare

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata

Imagine postata

#3 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2008 - 08:42 AM

Acoperisul la un modul are toti capriorii montati si, parca, o parte de pazie

Detalii

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Ansamblu

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Asteptam idei sfaturi si mai ales critici si carcoteli

Suntem deschisi la dialog :pardon:

Imagine postata

#4 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2008 - 03:17 PM

Un foarte important aport la intocmirea planurilor l-a avut inginerul meu sef care a colaborat activ, se vede si in fotografie, cu Andrei

Imagine postata


El, Andrei, zice ca bate cuie la remiza, foloseste baghete de balsa si aracet pentru lipit dar io tare cred ca baiatul asta croseteaza structura remizei, adicatelea unul pe fata, unul pe dos si sigur la acoperis cand pune invelitoarea o sa invatam si cusatura punctul inaintea acului

Iata si dovada

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Avem si alte unghiuri daca mai sunteti interesati si inca nu aveti o imagine clara a stilului

Imagine postata Imagine postata


chiar si din interior

Imagine postata Imagine postata


si din interior spre exterior unde apare Andrei ca unitate de comparatie pentru scara de constructie.
Neconventional.
Modelistii au obiceiul sa puna pe langa modele tot felul de monede care mai de care de circulatie locala sau mondiala dar el nu si nu.

Imagine postata

#5 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2008 - 07:06 PM

Ca sa ajungem la zi iata si ultimele imagini facute sambata 5 aprilie 2008 la clubul AMFB.

Structura remizei acompaniata de cateva linii si locomotive: dieselul V180, aburoasele BR17 si BR52, automotorul VT135 si remorca lui

Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata


Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata

#6 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2008 - 08:07 PM

Wow, buna treaba... De admirat efortul de proiectare si realizare...
Cu ce o sa o acoperiti?

#7 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 08 April 2008 - 07:19 AM

Multumim pentru aprecieri

Cu ce acoperim?

Aici parerile sunt foarte impartite.
Unii spun sa ramana asa, sa se adauge numai capriorii la acoperis ca sa se vada structura, altii ca trebuie pusi peretii si acoperisul.

Probabil ca tot balsa o sa fie materialul de baza. Acoperisul va primi invelitoare imitatie tabla din banda adeziva de hartie sau, ca o provocare, tigla solzi din balsa sau cartele telefonice.
Din ce o fi ramane de vazut dar sigur o parte sau tot acoperisul o sa fie amovibil pentru a fi scos la sedintele foto.
Peretii din aceleasi materiale cu imitatie caramida.

Momentan se lucreaza la pardoseala si canalele de vizitare montate intre sinele liniilor.

Va primi lumina interioara si va fi completata cu accesori: bancuri de lucru si godinuri pentru incalzire.


p.s.Din tota treaba asta, lasand la o parte realizarea, s-au inregistrat castiguri notabile in lumea modelistilor feroviari si unii dintre ei s-au apucat de constructii de la zero din materiale "gasite" prin casa. Nu vreau sa desconspir dar un coleg de pe acest foru a facut o constructie pornind de la un desen si dupa parerea mea a iesit foarte bine.

Aceasta postare a fost editata de LDH: 08 April 2008 - 07:26 AM


#8 Useril este offline   alaur 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 738
  • Inregistrat: 07-February 07
  • Location:Bucuresti

Postat 08 April 2008 - 08:53 AM

Vezi postareaLDH, la 8 Apr 2008, 08:19, a spus:

Cu ce acoperim?

Aici parerile sunt foarte impartite.
Unii spun sa ramana asa, sa se adauge numai capriorii la acoperis ca sa se vada structura, altii ca trebuie ..............................


......tabla ondulata

Vezi postareaLDH, la 8 Apr 2008, 08:19, a spus:

Peretii din aceleasi materiale cu imitatie caramida ........

.............


.......doar pe doua laturi (ganditi-va la foto de la nivelul "solului", mamaaa cum o sa arate :pardon: )

#9 Useril este offline   DragosP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 22-June 07

Postat 08 April 2008 - 04:25 PM

Vezi postareaLDH, la 7 Apr 2008, 15:17, a spus:

Un foarte important aport la intocmirea planurilor l-a avut inginerul meu sef care a colaborat activ, se vede si in fotografie, cu Andrei

Imagine postata


Comentariile sunt de prisos. Dar cred ca fara indicatiile pretioase ale inginerului sef nu visati ( nici ti si nici Andrei ) sa realizati asa ceva :pardon: . Va deveni el membru al forumului si atunci vom avea parte de dezvaluiri in exclusivitate.

Felicitari

Aceasta postare a fost editata de DragosP: 08 April 2008 - 04:28 PM


#10 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2008 - 10:19 AM

:pardon:

Daaaa, fara inginerul sef chiar am fi avut probleme.

Multumim pentru aprecieri

#11 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2008 - 10:10 PM

Sa continuam putin cu remiza.

Pana la urma atrebuit sa se dea cu banul daca se pun pereti si acoperis sau ramane structura asa cum este.

Nu a fost sa fie cap sau pajura si moneda s-a asezat frumos pe cant :pardon:

Cat de neindemanatici putem sa fim.

Cum nimeni nu era pregatit pentru o astfel de situatie Andrei a decretat ca peretii exteriori vor ingloba structura laterala asa ca sa se "vaza" si din ea pe fatadele laterale si secundara.
Am zis fatada secundara?

Acolo inca nu am ajuns si nu a fost in planul de discutii.

Cum Andrei tace si face a hotarat sa lase tricotatul (inca asteptam cusatura punctul inaintea acului :crazy: asa ca a trecut la fabricarea peretilor laterali.

Abia iesiti de la presat arata ca mai jos ( :devil: sa nu suflati nimic despre calitatea pozelor ca nu asta este important)

Imagine postataImagine postata Imagine postata Imagine postata

Va astept la o parola in jurul binecunoscutei cafele virtuale

Aceasta postare a fost editata de LDH: 13 April 2008 - 11:08 PM


#12 Useril este offline   virusu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Location:alba iulia
  • Interests:avioaneeeee

Postat 14 April 2008 - 12:22 AM

minunat!!!! traiasca balsa :crazy:

daca nu ma insel am vazut un automotor VT135 aici in gara in alba iulia pe ruta cugir-zlatna de la firma kelios... daca esti interesat pot sa dau o tura sa ii fac poze... avea aceeasi schema de vopsire
spor la treaba ca e foarte frumos :pardon:

Aceasta postare a fost editata de virusu: 14 April 2008 - 12:23 AM


#13 Useril este offline   LDH 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1430
  • Inregistrat: 20-September 06
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2008 - 06:36 AM

Multumesc pentru aprecieri si daca ai timp nu ar strica niste fotografii cu 135

#14 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 14 April 2008 - 07:26 PM

Vezi postareavirusu, la 14 Apr 2008, 00:22, a spus:

minudaca nu ma insel am vazut un automotor VT135 aici in gara in alba iulia pe ruta cugir-zlatna de la firma kelios... daca esti interesat pot sa dau o tura sa ii fac poze... avea aceeasi schema de vopsire


Esti sigur ca era un VT 135???

Cred ca mai degraba e o confuzie la mijloc. VT 135 e un automotor pe 2 osii, oarecum asemanator cu Malaxa seria 900. Regiotransul stiu sigur ca nu are in parc decat automotoare duble, seria X4500.

#15 Useril este offline   virusu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Location:alba iulia
  • Interests:avioaneeeee

Postat 14 April 2008 - 07:37 PM

hmmmm am vauzt pe un forum ca trenul sau ma rog, automotorul se numeste kelios de fapt...

si uite si o gramada de poze cu ele,

http://www.regiotrans.ro/foto.php

dar cum am promis merg in gara in seara asta, caci pe la 22:30 trebuie sa vina trenul de zlatna si ii fac si eu o poza...
nu ma pricep prea bine dar imi plac :pardon:

Aceasta postare a fost editata de virusu: 14 April 2008 - 07:42 PM


#16 Useril este offline   romrail 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 13-November 05

Postat 15 April 2008 - 07:57 AM

Cu scuze pentru off-topic, dar vreau sa-l lamuresc pe domnul Virusu :pardon:

Regiotrans sau Keolis, e tot aceeasi firma. Keolis e numele firmei franceze cu care colaboreaza Regiotrans. De fapt, cand spui Regiotrans, RC-CF TRANS, saun Keolis, tot despre acelasi operator privat vorbesti.

Automotoarele de care vorbesti tu sunt aduse din Franta (second-hand) si folosite pe liniile inchiriate de acest operator privat. La ora actuala, in parcul lor sunt
aproximativ 35 de astfel de automotoare.

Dupa cum am mai spus si in postul anterior, VT 135 este un tip de automotor german, pe 2 osii, oarecum asemanator cu motoarele Malaxa seria 900. Automotoarele despre care vorbesti tu sunt seria X4500, cunoscute si sub porecla de "Caravelle".

#17 Useril este offline   virusu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Location:alba iulia
  • Interests:avioaneeeee

Postat 15 April 2008 - 10:30 AM

Vezi postarearomrail, la 15 Apr 2008, 07:57, a spus:

Cu scuze pentru off-topic, dar vreau sa-l lamuresc pe domnul Virusu :pardon:

Regiotrans sau Keolis, e tot aceeasi firma. Keolis e numele firmei franceze cu care colaboreaza Regiotrans. De fapt, cand spui Regiotrans, RC-CF TRANS, saun Keolis, tot despre acelasi operator privat vorbesti.

Automotoarele de care vorbesti tu sunt aduse din Franta (second-hand) si folosite pe liniile inchiriate de acest operator privat. La ora actuala, in parcul lor sunt
aproximativ 35 de astfel de automotoare.

Dupa cum am mai spus si in postul anterior, VT 135 este un tip de automotor german, pe 2 osii, oarecum asemanator cu motoarele Malaxa seria 900. Automotoarele despre care vorbesti tu sunt seria X4500, cunoscute si sub porecla de "Caravelle".


gracias muchos! :crazy:
gata cu offtopicurile ca oamenii astia lucreaza aici!
LDH ne scuzi :devil:

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi