Forum Machete,Modelism,Hobby: Weathering - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Weathering

#1 Useril este offline   ghidi89 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 03-April 08

Postat 03 April 2008 - 08:44 AM

Salutare
As dori sa stiu si eu daca se poate face weathering cu acest produs http://www.machete.r...er-negru-de-fum si daca iese calumea. Sunt incepator si nu prea am habar de multe dintre tehnici si materiale.

#2 Useril este offline   Z-mare 

• Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12666
  • Inregistrat: 07-December 04

Postat 07 April 2008 - 07:52 AM

Da, se pot folosi orice pigmenti, prafuri, oxizi (creta, pudra, farduri, toner de imprimanta/xerox, rugina, pulbere de grafit etc, etc) cu o conditie: sa nu fie toxici!

#3 Useril este offline   ghidi89 

• Membru deplin

Postat 07 April 2008 - 08:08 PM

ms

#4 Useril este offline   ghidi89 

• Membru deplin

Postat 19 April 2008 - 03:40 PM

am luat negru oxid dar vad ca se diluaeza doar cu ulei de bucatarie. o fi bun de ceva??

#5 Useril este offline   crios 

• Membru senior
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 20 April 2008 - 09:10 AM

Se dilueaza cu benzina de brichete.

Bafta!

#6 Useril este offline   Z-mare 

• Membru senior

Postat 20 April 2008 - 11:11 AM

...sau diluanti de tipul D506 sau D509.

#7 Useril este offline   ghidi89 

• Membru deplin

Postat 20 April 2008 - 02:42 PM

si se mai poate da jos de pe macheta?? ca l-am diluat cu ulei si nu se usca cand l-am dat pe macheta dar cand am incercat sa-l dau jos l-am dat f greu si a ramas putin inchisa la culoare macheta... adika nu a ramas unde trebuie printre rosturi. pe tub scrie ca e pe baza de ulei. astept sfatul vostru daca merge sigur cu diluant ca sa ma duc sa-mi iau daca nu imi iau alt pastel poate pe baza de apa.

Aceasta postare a fost editata de ghidi89: 20 April 2008 - 02:44 PM