Victory(inainte de Trafalgar)
#12
Postat 08 March 2008 - 11:10 PM
sobo, la 8 Mar 2008, 22:22, a spus:
Este super .Cred ca tia dat mult de lucru! Oricum rezultatul final conteaza,succes in continuare
Multumesc Sobo."Kitul"-daca pot sa-l numesc asa,realizat de Mantua,este datat(conceptual)in 1970!Anumite imbinari si explicatii,chiar te pun la incercare.San Felipe insa,este o realizare a Panart Model,membra a Mantua group,si este"pus la punct"in 1993-deci o conceptie mai avansata(ma refer la stil,explicatii si toate alea).Si de costat costa mai mult(eu am procurat-o direct de la italeni,cu 420Euro).Promit poze din cutie.
#14
Postat 09 March 2008 - 12:47 PM
Dap! Asta-mi aduce aminte de vremurile bune si de faptul ca anul asta imi propusesem ca ma tin mai mult de nave, dar ... .
Frumoasa lucrarea si mi-a intarit convingerea ca "lucrezi din cutie". Ca parere pesonala, nu-i neaparat un lucru rau si n-am absolut nimic impotriva celor care lucreaza asa, asa ca cele cateva carcoteli sunt mai mult un fel de sfaturi pentru cei care vor un pic altfel.
In primul rand, pe parte de sarturi n-ai terminat lucrarea. Sarturile sunt legate intre ele cu niste franghii formand acele scari pe care se urcau marinarii pe catarge. Daca la tribord imi pare ca le-ai facut, nu acelasi lucru il pot spune despre babord.
Capacele care acopera gaurile tunurilor nu erau din metal ci din lemn cu balamale din bronz pe exterior fiind la culoarea navei (daca aceasta era vopsita si chiar era pentru ca asta spre exemplu era galben ocru cu dungi negre pe zona de deasupra liniei de plutire) si rosu pe interior. Deschiderea lor se facea cu ajutorul unei parame care pornea din partea din fata a capacului si trecea prin borduri pe deasupra balamalei. Cand se tragea din interior de aceasta parama se deschidea capacul aratand rosul din interiorul capacului, rosu care insemna "Sa nu credeti ca glumim. Noi suntem gata de riposta".
Tevile tunurilor erau negre.
Dar deja poate ca o vizita pe http://www.hms-victory.com/index.php?optio...ge&Itemid=1 va clati retina iubitor acestei nave.
Felicitari pentru felul curat si ingrijit cu care ai facut aceasta lucrare.
Bafta!
Frumoasa lucrarea si mi-a intarit convingerea ca "lucrezi din cutie". Ca parere pesonala, nu-i neaparat un lucru rau si n-am absolut nimic impotriva celor care lucreaza asa, asa ca cele cateva carcoteli sunt mai mult un fel de sfaturi pentru cei care vor un pic altfel.
In primul rand, pe parte de sarturi n-ai terminat lucrarea. Sarturile sunt legate intre ele cu niste franghii formand acele scari pe care se urcau marinarii pe catarge. Daca la tribord imi pare ca le-ai facut, nu acelasi lucru il pot spune despre babord.
Capacele care acopera gaurile tunurilor nu erau din metal ci din lemn cu balamale din bronz pe exterior fiind la culoarea navei (daca aceasta era vopsita si chiar era pentru ca asta spre exemplu era galben ocru cu dungi negre pe zona de deasupra liniei de plutire) si rosu pe interior. Deschiderea lor se facea cu ajutorul unei parame care pornea din partea din fata a capacului si trecea prin borduri pe deasupra balamalei. Cand se tragea din interior de aceasta parama se deschidea capacul aratand rosul din interiorul capacului, rosu care insemna "Sa nu credeti ca glumim. Noi suntem gata de riposta".
Tevile tunurilor erau negre.
Dar deja poate ca o vizita pe http://www.hms-victory.com/index.php?optio...ge&Itemid=1 va clati retina iubitor acestei nave.
Felicitari pentru felul curat si ingrijit cu care ai facut aceasta lucrare.
Bafta!
#15
Postat 09 March 2008 - 01:08 PM
crios, la 9 Mar 2008, 12:47, a spus:
Dap! Asta-mi aduce aminte de vremurile bune si de faptul ca anul asta imi propusesem ca ma tin mai mult de nave, dar ... .
Frumoasa lucrarea si mi-a intarit convingerea ca "lucrezi din cutie". Ca parere pesonala, nu-i neaparat un lucru rau si n-am absolut nimic impotriva celor care lucreaza asa, asa ca cele cateva carcoteli sunt mai mult un fel de sfaturi pentru cei care vor un pic altfel.
In primul rand, pe parte de sarturi n-ai terminat lucrarea. Sarturile sunt legate intre ele cu niste franghii formand acele scari pe care se urcau marinarii pe catarge. Daca la tribord imi pare ca le-ai facut, nu acelasi lucru il pot spune despre babord.
Capacele care acopera gaurile tunurilor nu erau din metal ci din lemn cu balamale din bronz pe exterior fiind la culoarea navei (daca aceasta era vopsita si chiar era pentru ca asta spre exemplu era galben ocru cu dungi negre pe zona de deasupra liniei de plutire) si rosu pe interior. Deschiderea lor se facea cu ajutorul unei parame care pornea din partea din fata a capacului si trecea prin borduri pe deasupra balamalei. Cand se tragea din interior de aceasta parama se deschidea capacul aratand rosul din interiorul capacului, rosu care insemna "Sa nu credeti ca glumim. Noi suntem gata de riposta".
Tevile tunurilor erau negre.
Dar deja poate ca o vizita pe http://www.hms-victory.com/index.php?optio...ge&Itemid=1 va clati retina iubitor acestei nave.
Felicitari pentru felul curat si ingrijit cu care ai facut aceasta lucrare.
Bafta!
Frumoasa lucrarea si mi-a intarit convingerea ca "lucrezi din cutie". Ca parere pesonala, nu-i neaparat un lucru rau si n-am absolut nimic impotriva celor care lucreaza asa, asa ca cele cateva carcoteli sunt mai mult un fel de sfaturi pentru cei care vor un pic altfel.
In primul rand, pe parte de sarturi n-ai terminat lucrarea. Sarturile sunt legate intre ele cu niste franghii formand acele scari pe care se urcau marinarii pe catarge. Daca la tribord imi pare ca le-ai facut, nu acelasi lucru il pot spune despre babord.
Capacele care acopera gaurile tunurilor nu erau din metal ci din lemn cu balamale din bronz pe exterior fiind la culoarea navei (daca aceasta era vopsita si chiar era pentru ca asta spre exemplu era galben ocru cu dungi negre pe zona de deasupra liniei de plutire) si rosu pe interior. Deschiderea lor se facea cu ajutorul unei parame care pornea din partea din fata a capacului si trecea prin borduri pe deasupra balamalei. Cand se tragea din interior de aceasta parama se deschidea capacul aratand rosul din interiorul capacului, rosu care insemna "Sa nu credeti ca glumim. Noi suntem gata de riposta".
Tevile tunurilor erau negre.
Dar deja poate ca o vizita pe http://www.hms-victory.com/index.php?optio...ge&Itemid=1 va clati retina iubitor acestei nave.
Felicitari pentru felul curat si ingrijit cu care ai facut aceasta lucrare.
Bafta!
Da,lucrez din cutie,Da-in tot ce-ai spus despre capacele de la tunuri(nu-mi erau necunoscute aceste probleme)Mantua da capacele din metal,iar pe pliantul de reclama sta scris(in franceza!!!!)"NAVIRES DECORATIFS"-asa am tratat si eu problema.Dupa cum vezi nici n'am vopsit carena-care,in realitate,era piturata in culorile pe care le-ai mentionat-opera moarta,si imbracata cu placi de cupru-opera vie, bineinteles ca si tunurile aveau culoarea bronzului vechi etc,etc.Eu am lacuit lemnul,am dat cu bait(de nuc)acolo unde am vrut sa"inchid"nuantele,sarturile nu sunt gata(de fapt mai am o gramada de"funii"de intins);de fapt intre data la care au fost facute pozele si prezent,am mai adaugat la sarturi(si nu numai)'da numa-n limita timpului disponibil(pe care nu-l prea am).Oricum eu zic ca lucrarea are un efect bun si la final pot s-o asez fara probleme pe semineu(care-i electric ).
#20
Postat 10 March 2008 - 11:35 AM
Fi serios! Glumeam! Dictionarul de care zice Degrelle e foarte bun, dar nu-i la indemana tuturor si nici nu intentionez sa fat din membrii forumului doar navomodelisti si marinari asa ca am sa ma exprim ca si pana acum chiar daca voi fi corectat pe ici pe colo.
Bafta!
Bafta!