Asta e radiatorul.
"Plasa" e din inox. Nu am nici o idee de unde provine. Am o bucata pe care o tot tai putin cate putin de vreo 10 ani.
"Cutia" radiatorului este eronata in kit - are marginile inclinate pa cande ele ar trebuie sa fie paralele. Am umplut peretii cu folie de plastic si supeglue.
Iata acum imagini de ansamblu. Cala trenului de aterizare era mult simplificata in kit. Totul a fost facut de la zero.
In spatele radiatorului se vad cele doua tevi care adunau aer cald si il duceau la tunuri ca sa le incalzeasca.
In partea din fata a calei trenului se vad zavoarele aripii rabatabile. Desi nu se vad bine in poze - am pus si balamalele aripii rabatabile.
Benzile portocalii de be cutia radiatorului sunt niste centuri de ranforsare.
Partea din fata a radiatorului de ulei este modificata - vine de la un Spitfire VI.
Pe buza de jos de la gura cutiei radiatorului este o gaura - acolo voi pune mai tarziu o teava indoita ca un carlig - ala era un spray de antigel.
Detalii mai de aproape. Aici se vad detaliile calei trenului de aterizare.
Asta e tot deocamdata. Acum trebuie sa gravez panourile de pe intrados si dupa aia ma apuc de jambele trenului de aterizare cater ttebuie facute d ela zero. In kit vin niste jambe anemice.
Daca aveti intrebari, intrebati si voi raspunde.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 26 April 2008 - 09:12 PM