Compresor aerograf facut acasa si nici n-a costat prea mult
#282
Postat 23 December 2012 - 11:13 AM
panzer, la 23 December 2012 - 10:15 AM, a spus:
Pare foarte piperat la pret, vezi ca o sa gasesti mai ieftine...
#283
Postat 23 December 2012 - 03:32 PM
panzer, la 23 December 2012 - 10:15 AM, a spus:
Ala din poza nu are manometru.
Asa cum ti-a spus si Tomcat: Este foarte scump.
#284
Postat 23 December 2012 - 05:52 PM
#287
Postat 23 December 2012 - 07:43 PM
http://www.clubaface...-r-2728079.html
http://www.compresoa...e-manometre-43/
188 are si filtru de apa/ulei
#288
Postat 23 December 2012 - 09:41 PM
panzer, la 23 December 2012 - 05:52 PM, a spus:
Vrei neaparat de pe un site?
Preturi bune: presostat pentru regulator la Hornbach ;
regulator (fara manometru) Leroy Merlin.
#289
Postat 24 December 2012 - 09:02 AM
flo, la 23 December 2012 - 09:41 PM, a spus:
Preturi bune: presostat pentru regulator la Hornbach ;
regulator (fara manometru) Leroy Merlin.
Problema mea este că locuiesc la Miercurea Ciuc și nu cred că e eficient să merg pānă la Bucureșt să cumpăr detaliile necesare pentru un compresor. deacea ar fii bine să cumpăr pe un site totul .
#291
Postat 27 December 2012 - 10:04 PM
Am un compresor de genul celor descrise aici si azi au aparut ceva probleme la el.
La pornire a incarcat normal pana la 4 bari apoi, folosindu-l, a scazut pana la 0 fara sa reporneasca la 2 bari asa cum este reglat si cum facea pana acum. Scoate ceva fum pe la orificul pe unde trage aer si parca se incalzeste ceva mai tare motorul. Dupa ce ajunge la zero chiar si scos din priza si apor recuplat nu porneste decat dupa un alt timp aleator imi pare mie. Oare a mai patit cineva ceva asemanator? Poate si fie lipsa ulei si sa dea asa probleme? Presostatul pare sa functioneze. Da comanda de reincarcare la 2 bari insa motorul nu reporneste.
Vreo idee?
#293
Postat 24 February 2013 - 02:39 PM
hack_maryan, la 22 February 2013 - 07:51 PM, a spus:
Nu. Da.
Rolul ei e sa lase fluidul (aerul) sa treaca intr-un singur sens (dinspre motor spre vasul tampon).
Deschiderea ei se realizeaza cand pe conducta dinspre motor creste presiunea peste valoarea celei din vasul tampon (rezervor-acumulator).
Aceasta postare a fost editata de Kromag: 24 February 2013 - 02:40 PM
#294
Postat 30 March 2013 - 12:47 PM
Am un compresor Einhell airtech euro 403/100 D, pe care am avut initial un motor trifazic de 2,2kw. Datorita faptului ca nu sunt racordat la 3,8 am inlocuit motorul
cu unul monofazat de aceiasi putere si cu acelasi caracteristici cu a celui trifazat.
Dupa transplant, bag compresorul in priza si se intampla urmatoarele :
-motorul porneste, ajuta compresorul sa bage aer in butelie pana la 4bar. dupa care presostatul decupleaza motorul. ACEST COMPRESOR ESTE FACUT SA MEARGA LA 8-10 bar, si nu la 4 cat baga acum.
-dupa evacuarea aerului din butelie, presostatul nu mai actioneaza.
Deci am 2 probleme... 1. SE DECUPLEAZA COMPRESORUL LA 4 BAR si NU LA 6-8 SAU 10 BAR.
2. DEVINE UN COMPRESOR MANUAL, NU SE MAI CUPLEAZA AUTOMAT DUPA CE SCADE PRESIUNEA DIN BUTELIE.
O alta problema, secundara este aceea ca: dupa manometru principal ce imi indica presiunea in butelie.. valva acea de control cu manometru secundar, pare sa nu functioneze. o inchid si o deschid, dar imi arata aceiasi presiune ca in butelie, desi ar trebui sa pot controla presiunea ce iese din butelie si intra pe furtun.
Imi cer scuze pt. termenii folositi, dar nu pot spune ca sunt nici macar amator in aceasta problema!
Ma poate ajuta cineva cu raspunsuri sau indicatii?
#296
Postat 03 April 2013 - 04:28 PM
#297
Postat 07 April 2013 - 10:57 PM
In putinul timp pe care l-am avut la dispozitie am citit articolele despre compresorul de aerograf cu motor de frigider. Tocmai am intrat in posesia unui astfel de motor ce se afla pe un frigider Arctic. Ca urmare, va rog sa imi acordati multa intelegere si asistenta:
- pe unde intra/iese aerul? (fostul agent de racire)
- teava care ducea la vaporizatorul congelatorului si la serpentina de racire din spate-exterior este de fapt un ansamblu de "teava in teava". Cum se foloseste ?
- tevile actuale sunt de diametru foarte mic (probabil 8mm). Unde gasesc furtune si reductii "pe masura" sau care este solutia?
- ma poate ajuta cineva direct la constructie? (sudare mufe la butelie, recomandari reductii pentru supapa de sens, de presiune etc)?
- daca voi construi varianta cea mai simpla (motor + gauri in furtun) imi este de folos un regulator de presiune cu manometru?
Multumesc pentru rabdare.
PS: daca nu acesta este locul corect de amplasare a solicitarii, rog administratorii sa o redirectioneze unde trebuie
#299
Postat 16 June 2013 - 01:08 PM
Utilajul este pretty basic, dar pot să spun că l-am probat astăzi ( cu mare întîrziere față de momentul achiziției, dintr-o acută lipsă de timp...) și funcționează perfect.Mi s-a părut cam scumpuleț pentru ce dotare are, dar faptul că funcționează impecabil mă face să spun doar : Muțumesc, domnule Viorel!! (Și scuze dacă te-am supărat cu cîrcotelile mele!)Motorul-compresor este de fabricație spaniolă ( Unidad Hermetica SA- Sabadell - Espana), nu scrie pe plăcuța lui ce putere are, dar este extrem de silențios, și urcă presiunea în butelie de la 0 la 5,5bar in mai puțin de 15 secunde !! Presostatul simplu, dar își face datoria, decuplează la 5,5bar și recuplează la 2,5 bari (mai încolo, am să încerc să fac rost de unul din acelea cu 3 ieșiri, deocamdată nu mai sînt fonduri pentru așa ceva, și nici nu am găsit nicăieri în Brăila). Am luat deja și valva unisens, plus un T nou de alamă, (sînt mai finuțe decît cele de fontă originale, și mai salvează din spațiu...), o să le montez odată cu noul presostat, cînd le vine vremea.
A fost destul de greu să procur cuplele necesare, pentru că deși avem o mulțime de hipermarketuri pe aici, se simte lipsa unora dedicate, ca Hornbach sau Mr.Bricolage. Pînă la urmă am găsit la Bricostore tot ce-mi trebuia (sau pe aproape...), și-am reușit să pun și aerograful în funcțiune.
Am impresia că acest Adler 7704 este o copie poloneză după BD-13x, după cum arată. Eu l-am luat online(din Polonia), la promoție, cu 170 roni parcă, și are două duze/ace, de 0,2 și 0,3mm. L-am testat și merge foarte bine, acum rămîne ca să-l pun bine la treabă, ca să capăt ceva îndemînare în utilizarea lui.
Spor s-aveți !
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 16 June 2013 - 01:12 PM
#300
Postat 10 March 2014 - 06:30 PM
la firma sa facut curatenie si au aruncat un compresor (motor) de la o instalatie de aer conditionat, motorul este functional si vreau sa stiu daca il pot folosi pentru a-mi construi un compresor silentios. ce trebuie sa stiu despre aceste motoare. pe eticheta unitatii centrale avea trecut 4.4 a la 220 v din care rezulta un consum de 968 w dar in unitate mai este si un ventilator. cred ca motorul are ~ 800 w sunt suficienti ?