Forum Machete,Modelism,Hobby: Compresor aerograf facut acasa - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Compresor aerograf facut acasa si nici n-a costat prea mult

#261 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 11 July 2012 - 03:06 PM

De la tata Gugle:
http://www.abacomp.r...ente/presostate
http://www.recondi.r...use_presostate/
http://www.tme.eu/ro...sostate_100495/

#262 Useril este offline   alin1980 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 11-July 12

Postat 11 July 2012 - 09:50 PM

Vezi postareaZ-mare, la 11 July 2012 - 03:06 PM, a spus:



http://www.abacomp.r...30v-38-14-4-cai
acesta este bun din ce ati folosit voi
si asta
http://www.abacomp.r...007-valva-12-12
http://www.abacomp.r...-siguranta-14-1

aveti idee compresorul de raba a supapa unisens pe el? acesta este

pana la ce nivel pot pune ulei in el.
ii dau gaura sau pot sa il alimentez pe jos pe unde este teava aceea taiata?

#263 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2476
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2012 - 11:02 PM

Vezi postareaalin1980, la 11 July 2012 - 09:50 PM, a spus:

http://www.abacomp.r...30v-38-14-4-cai
acesta este bun din ce ati folosit voi
si asta
http://www.abacomp.r...007-valva-12-12
http://www.abacomp.r...-siguranta-14-1

aveti idee compresorul de raba a supapa unisens pe el? acesta este

pana la ce nivel pot pune ulei in el.
ii dau gaura sau pot sa il alimentez pe jos pe unde este teava aceea taiata?

Compresoarele de acest tip au ungere sub presiune, asigurata de sistemul de ungere al motorului. In cazul tau, singura sansa de a fi lubrifiat ar mai fi prin barbotare, insa ambielajul nu este prevazut pentru asa ceva. Unii au montat "linguri " pe partea inf. a bielei pentru a sporii stropirea. Am folosit unul la garaj acum vreo 17 ani. Rezista putina vreme. Este si zgomotos. La cat costa unul nou azi, sincer nu cred ca merita.

#264 Useril este offline   alin1980 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 11-July 12

Postat 12 July 2012 - 08:17 AM

Vezi postareaFlorin_NAE, la 05 January 2012 - 02:40 PM, a spus:

Salutare la toata lumea si "La multi ani!"

Am o intrebare referitor la presostat, am gasit la Mr. Bricolage presostat de aer fara prea multe detalii. Atasez o imagine in care se distinge doua valori 6-10 bar, nu inteleg, valorile respective reprezinta plaja de lucru, adica porneste motorul de la 6 bari in sus si il opreste pana la 10 bari sau pot regla plaja si mai jos de aceste valori?
Unde mai pot sa gasesc presostate, am cautat mai toate magazinele din Bucuresti, am gasit decat regulatoare si presostate de apa.

Multumesc pentru ajutor!

Atasament 100_0468.JPG


te rog daca poti sa imi trimiti si mie un nr de telefon pe PM.
eu nu pot scrie PM pt ca nu am 10 mesaje.

#265 Useril este offline   alin1980 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 11-July 12

Postat 23 July 2012 - 01:42 PM

daca e cineva intreresat de presostat ca aici sa imi dea un telefon.
este nou si in cutie 0767250666

#266 Useril este offline   alin1980 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 11-July 12

Postat 24 July 2012 - 01:23 PM

poate cineva sa ma lamureasca cum se conecteaza supapa de sens cu presostatul.
am inteles ca se poate face acesca conexiune cu scopul de a descarca presiunea din capatul pistonului, pentru o pornire mai usoara.

#267 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2476
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 13 August 2012 - 11:14 PM

Vezi postareaflo, la 07 January 2012 - 07:21 PM, a spus:

In Militari la Valea Lunga ese un centru de reparat frigidere.

Magazinul s-a mutat pe str. Moinesti. peste drum de scoala,
Un compresor 120 W , a ajuns la 80 lei, iar oferta este cam saraca. Acum 2 ani il luai cu 60.
Gasesti si noi : 250 lei !!! :wacko:

La Leroy Merlin am vazut regulatoare de pres. la numai 28 lei. Cat or fi de grozave ?!?

Aceasta postare a fost editata de flo: 13 August 2012 - 11:20 PM


#268 Useril este offline   viopa 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 01-September 07
  • Location:Campia Turzii

Postat 14 August 2012 - 04:49 AM

Si la mine este o mare problema gasirea compresoarelor de la frigidere.

#269 Useril este offline   Erik 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 17-May 12

Postat 09 October 2012 - 04:08 PM

Buna,
Am o mare problema va rog sa ma ajutati.
Am un compresor de frigide am legat firele cum trenuie am bagat in priza si porneste totul este fain si frumos dar dupa cateva secunde se opreste.
Scot din priza las cateva clipe bag din nou si aceeasi fenopmen.

Care poate fi problema cum pot remedia ??????????????????????

Va multumesc :hi:

#270 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 09 October 2012 - 05:01 PM

Din ce zici tu deduc ca intra in functiune releul termic. Se incalzeste tare motorul (adica nu poti tine mina pe el)? Cum e nivelul de ulei?

#271 Useril este offline   nickys 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 09-October 12

Postat 09 October 2012 - 11:17 PM

salut

incerc sa-mi fac si eu un compresor pentru aerograf, am folosit schema prezentata in acest topic : un motor de frigider, o butelie de gaz pentru camping, presostat si regulator de presiune cumparate de la MsBricolage si restul de accesorii, am facut montajul conform celor descrise in acest topic dar apare o problema pentru care va cer ajutorul, iata despre ce este vorba :
intre motor si presostat am un furtun de 8mm si o supapa unisens aflata chiar inaintea presostatului, pe acest furtun am montat un teu (inaintea supapei unisens) din care am legat un furtun de 6mm pana in supapa de presiune a presostatului care ar trebui sa elibereze presiuniunea din furtunul de 8mm in momentul in care presostatul opreste motorul la cca. 6 bari pentru ca la cca. 4 bari presostatul sa comande motorul sa reincarce rezervorul de aer, aici apare problema : cand dau drumul la compresor aerul dat de motor se duce prin furtunul de 8 mm prin supapa unisens si presostat in rezervorul de aer dar si prin furtunul de 6 mm iesind si prin supapa de presiune a presostatului, daca strivesc furtunul de 6 mm pana cand am in rezervor cca.1 bar si apoi il eliberez aerul se duce numai prin furtunul de 8mm in rezervor fara a mai iesi si prin supapa presostatului, cand presiunea ajunge la cca. 6 bari in rezervor presostatul opreste motorul si elibereaza aerul de pe furtune prin supapa lui, cand presiunea scade la 4 bari presostatul porneste motorul dar nu incarca aer decat daca iar strivesc pentru cateva secunde furtunul de 6 mm dupa care la eliberarea lui incarcarea decurge normal pana la 6 bari.

intrebare : ce se intampla si ce pot face ca la pornirea compresorului sa nu fiu nevoit sa opturez furtunul de 6 mm la inceputul incarcarii cu aer si apoi la fiecare pornire a motorului comandata de presostat la 4 bari, nu stiu daca am fost destul de explicit in cele descrise, oricum orice idee, sfat sau sugestie este bine venita

multumesc

#272 Useril este offline   Erik 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 17-May 12

Postat 10 October 2012 - 02:04 PM

Vezi postareaZ-mare, la 09 October 2012 - 05:01 PM, a spus:

Din ce zici tu deduc ca intra in functiune releul termic. Se incalzeste tare motorul (adica nu poti tine mina pe el)? Cum e nivelul de ulei?


Dal in colo de compresor am rezolvat treba , am primit de la un prieten un compresor de figider ceva Frantuzesc din aia mistoooooo cu condezator cu alea alea :punk:, va spun fratilor ca baga la aer de rupe butelia :-D celelalte am pus deoparte pote poate cine stie o sa dau la cineva sa repara sau fac cadou cuiva.......

Merci pt ajutor.

#273 Useril este offline   Serpent 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 11-August 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Soft Skins

Postat 11 October 2012 - 03:52 PM

Vezi postareanickys, la 09 October 2012 - 11:17 PM, a spus:

intrebare : ce se intampla si ce pot face ca la pornirea compresorului sa nu fiu nevoit sa opturez furtunul de 6 mm la inceputul incarcarii cu aer si apoi la fiecare pornire a motorului comandata de presostat la 4 bari...


Compresorul de frigider face presiune mare, dar are debit mic. Supapa de descarcare a presostatului tau poate fi defecta sau pur si simplu are nevoie de un debit(sau presiune, poate...) mai mare pt. a fi reinchisa dupa o descarcare. Poti face teste, dar oricum trebuie alt presostat.

#274 Useril este offline   nickys 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 09-October 12

Postat 11 October 2012 - 07:22 PM

multumesc Serpent, presostatul este absolut nou, intradevar cele explicate de tine sunt logice, supapa presostatului este din ce vad eu un ax metalic ce trece printr-o piulita cu o gaura prin ea, cred ca are si un arc care face ca acest ax sa culiseze prin piulita, nu stiu ce defect ar fi sau ce reglaj as putea face ca acesta supapa sa functioneze corect, in prospectul presostatului se indica folosirea unei supape anti retur, am vazut la compresoarele din magazin aceasta piesa ce este ca o supapa unisens ce are pe la mijloc o alta iesire speciala de 6mm perpendiculara pe corpul supapei, ca un teu, ce este legata cu un furtun de supapa presostatului, nu stiu daca in aceasta iesire exista in interior o alta supapa care de fapt sa aiba rolul principal pentru descarcarea presiunii din furtune sau pur si simplu este doar un racord pentru furtunul ce se leaga la presostat la supapa acestuia, deci avand in vedere ca eu am deja montata o supapa unisens trebuie montata obligatoriu aceasta supapa anti retur in locul celei sau trebuie sa vad ce se intampla cu acea supapa a presostatului ?

#275 Useril este offline   Serpent 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 11-August 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Soft Skins

Postat 11 October 2012 - 10:14 PM

@nickys:
Acea supapa de sens cu racord de descarcare este doar o supapa de sens cu un teu in fata, in aceiasi carcasa! Nu mai are nimic altceva inauntru.
Din pacate nu gasesc pe net nicio sectiune prin asa ceva, sa-ti arat, si n-am stylus sa desenez.... :pardon:

Problema ta este in presostat.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 14 October 2012 - 10:34 AM
Motiv editare: citat inutil


#276 Useril este offline   nickys 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 09-October 12

Postat 13 October 2012 - 02:05 PM

am mai facut niste probe, supapa presostatului totusi functioneaza zic eu corect, daca o sa am posibilitatea o sa verific cu un motor mai puternic deoarece al meu are intradevar un debit mic.

#277 Useril este offline   Saci 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 01-February 11
  • Location:Oradea
  • Interests:Motociclism

Postat 12 November 2012 - 10:11 PM

Am gasit la servici un utilaj care urma sa ajunga la fier vechi. Am scos compresorul din ea in idea ca in sfarsit voi putea folosi airbrush-ul meu de revell daca-mi fac un compresor din el. Gresit, chiar daca am si o butelie dupa cateva calcule simple se pare ca nu merita osteneala. Tot la fier vechi ajunge <_<

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 29666R_B.jpg
  • Imagine atasata: 12112012452 c.jpg
  • Imagine atasata: 12112012453 c.jpg
  • Imagine atasata: 12112012455 c.jpg


#278 Useril este offline   taobao 

  • Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 13-December 12

Postat 13 December 2012 - 11:59 AM

salut !
mai fratilor vreau sa-mi sugerati si mie o pompa de aer (camasa +piston , fara ungere ulei ) care sa o pot atasa la un motor de compresor auto cu perii. defapt vreau sa inlocuiesc toata partea camasa -piston de la un compresor auto cu ceva mai performant pentru a umple o butelie extinctor de 11.7 litri cu 12-13 atm.(200psi).
multumesc mult !

#279 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 13 December 2012 - 12:35 PM

Sfatul meu, uita de convertirea compresorului auto. In primul rind, motorul este de putere mica si se va incalzi rau de tot pina umpli butelia. Secundo, multa munca pe partea de macanica. Trei, ai nevoie de un transformator 220/12V la cel putin 3A, cea ce inseamna bani in plus.
Recomandarea mea: achizitioneaza un compresor de frigider si fa o treaba ca lumea. E drept are ulei, dar exista filtre pentru asa ceva. Apoi, rezervorul tampon fiind destul de mare (12 l), va decanta suficient de bine uleiul ca sa nu ai probleme.

#280 Useril este offline   viopa 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 01-September 07
  • Location:Campia Turzii

Postat 13 December 2012 - 07:11 PM

Din cate compresoare am facut, cu butelii de la 2litri la 12 litri, nimeni nu s-a plans ca ii scuipa ulei [deocamdata].Iar daca se doreste, nu-i mare greutate sa fie montat un filtru pentru ulei/apa.

Arata acest topic


  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi