Compresor aerograf facut acasa si nici n-a costat prea mult
#61
Postat 10 December 2009 - 09:05 PM
#62
Postat 11 December 2009 - 11:25 AM
Citeaza
#68
Postat 28 December 2009 - 05:33 PM
http://i45.tinypic.com/2qb6cfo.jpg
Picasso, la 14 Dec 2009, 23:09, a spus:
salut , poti sa imi dai si mie site-ul pe PM ! sunt din botosani si m-ar interesa si pe mine unul !
Aceasta postare a fost editata de bbogdan: 28 December 2009 - 05:37 PM
#69
Postat 28 December 2009 - 07:31 PM
Motorul are o infasurare de pornire, si una de lucru (de aici cele 3 contacte). La pornire se cupleaza scurt infasurarea de pornire, dupa care e conectata cea de lucru. Asta face releul.
Ca tevi, are 1 intrare, 1 incarcare/completare ulei, 1 iesire. Avand in vedere ca te intereseaza iesirea care-i doar una, dupa ce-l pornesti vezi pe unde iese aerul.
#72
Postat 04 January 2010 - 03:12 PM
#73
Postat 04 January 2010 - 05:17 PM
#75
Postat 04 January 2010 - 10:04 PM
Ai folosit un vas de expansiune si te-ai legat la mufa de ventil, aia de 1/8". Deci "deasupra" membranei (dpdv al instalatiei sanitare).
Dar la mufa de 1/2" sau 3/4" (aia de intrare normala a apei) ai pus un dop dupa ce ai scos aerul, sau inainte?!?
Concret, ai presiune pe cealalta parte a membranei sau nu?
#76
Postat 04 January 2010 - 10:09 PM
N-am legat nimic acolo, si nici n-am sigilat, pentru ca nu e nevoie.
Practic, folosesc zona in care era aer si inainte, aia cuprinde intreaga butelie. Sper ca e mai clar acum.
#78
Postat 04 January 2010 - 11:29 PM
Pana acum n-are nica, si nu vad semne de oboseala. Si nici nu cred sa se taie in viitorul previzibil.
#79
Postat 05 January 2010 - 11:33 AM
Am un vas de expansiune de 8L, de pompa submersibila si m-ar tenta sa-i folosesc mufa de 3/4" ca intrare si cea de 1/8" ca iesire. Dar ma incurca membrana.
Cat de eficient impotriva stropilor de ulei sau apa este filtrul unui regulator de genul asta?
#80
Postat 05 January 2010 - 03:11 PM
Daca ai 'iesirea' din rezervorul mare la un nivel destul de sus, ca sa nu 'soarba' mizerii, filtrul nu prea mai e necesar. Acum, daca-l ai, nu incurca cu nimic.