Citeaza
Compresor aerograf facut acasa si nici n-a costat prea mult
#42
Postat 13 May 2009 - 02:13 PM
Z-mare, la 12 May 2009, 18:03, a spus:
dar zice ca este "Sistem de presostat care are atasat un manometru si filtru plus regulator al presiunii care porneste si opreste compresorul."
Nu este suficient?
Aceasta postare a fost editata de scorpio: 13 May 2009 - 02:14 PM
#43
Postat 13 May 2009 - 02:41 PM
Citeaza
in stoc
Sistem de presostat care are atasat un manometru si filtru plus regulator al presiunii care porneste si opreste compresorul.
Acuma eu nu vreau sa intru in studii de limba roama si semantica cuvintelor. In poza se vede un ceva cu un buton de reglare, manometru si un filtru. La titlu scrie Filtru si Regulator de Aer Deci nici un cuvint presostat!
L-am intrebat si pe tata Gugle care zice ca: http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DG . Deci nema presostat!
Citeaza
Hai sa o luam si logic: daca ar fi presostat, nu ar trebui sa aiba niste fire electrice care merg la motor???
#44
Postat 13 May 2009 - 04:13 PM
Z-ule, o precizare: un presostat nu trebuie neaparat sa aiba firele atasate dar are cu siguranta o gaura (eventual cu presetupa) prin care vi cu ele la contactele interne ce cupleaza/decupleaza motorul.
#46
Postat 14 May 2009 - 10:40 AM
Da, l-am sunat si eu pentru acelasi produs pe nenea de la Hobbyx si mi-a spus cu o voce moale" da, are presostat ..." acuma daca vrei sa stii clar o chestie legata de produsul respectiv iti spun ca NU are nici o umbra de presostat si ce scrie in text nu are legatura cu imaginea.In rest, toata stima pentru Hobbyx.Mno, nimeni nu e perfect .
#48
Postat 03 December 2009 - 02:39 PM
eu am un compresor foarte improvizat. am un motor de frigider Arctic de 150W , furtun si... un tub gol de fixativ. totul mergea foarte OK pana aseara cand s-a oprit dintr-o data. sa fie din cauza ca era prea fierbinte? L- am tinut prea mult in priza? ce pot sa ii fac eu sa mearga?(inafara de faptul ca il pot duce la un mester deala ce imi ia o gramada de bani)
Aceasta postare a fost editata de Picasso: 03 December 2009 - 02:36 PM
#49
Postat 03 December 2009 - 07:08 PM
Da, poate fi in interior un releu termic care a decuplat din cauza incingerii motorului. Ai incercat sa-l repornesti dupa ce s-a racit???
Daca nu porneste, tu singur, nu prea mai ai ce-i face, trebuie dus la mester.
#50
Postat 04 December 2009 - 10:50 AM
Z-mare, la 3 Dec 2009, 19:08, a spus:
mda... si una-i cand se scrie intai nu "intii", gRamatica nu "gamatica", pentRu nu "pentu", cateva in loc de "citeva". Asa se scria odata... acu s-au mai schimbat unele chestii.
Referitor la compresor: am incercat sa il repornesc dar nu a vrut. L-am dus ieri la un mester care a zis ca e cam....blocat. Adica nu se mai misca nimic in el. astazi merg sa vad daca mi l-a facut.
#51
Postat 04 December 2009 - 01:43 PM
#55
Postat 04 December 2009 - 09:45 PM
In schimb, subscriu in totalitate la ceea ce ai scris.
Salut Picasso si bine-ai venit pe aici printre cei ce prizeaza vapori de vopsele, cu nobilul scop de a utiliza aerograful. Sau nu.
Nobil nume ti-ai ales (nickname parca-i zice) si cu multe obligatii din partea-ti.
Iar ca raspuns la dorinta acerba de a vedea cam cum/ce lucreaza mare parte din cei ce au postat inaintea ta, o sa incerc (aleatoriu binenteles), sa-ti dau cateva exemple.
Zburatori:
http://www.cartula.ro/forum/Bf-109E-1-si-J....html&st=20
http://www.cartula.ro/Articole/Aviatie/Aic...6A1-Seiran.html - aicea, ia-o pe indelete ca merita.
http://www.cartula.r...1-72-t5959.html
http://www.cartula.r...ELEN-t5896.html !!!
http://www.cartula.ro/forum/HAYATE-FRANK-N...I-84-t5596.html
and so on...
Taratori, cu precizarea ca astia-s dusi putin mai mult ca prima categorie, cautand sa-si mazgaleasca jucariile pentru a se apropia de realitate :
http://www.cartula.r...da-2-t5445.html
http://www.cartula.ro/forum/StuG-III-early...tion-t6110.html
http://www.cartula.r...ILL-t6013.html- cu atentie !
http://www.cartula.ro/forum/M16-Multiple-G...iage-t5391.html - idem
http://www.cartula.ro/forum/King-Tiger-Tam...1-48-t4807.html
http://www.cartula.ro/forum/M1A1-AIM-Abram...-135-t4239.html - de lecturat si luat aminte
and so on...
Vajniciimarinaricepeapasuntstrengari :
http://www.cartula.r...1350-t5775.html
http://www.cartula.r...STON-t5172.html
and so on...
Precizare necesara : La sectiunea asta-s mai putini utilizatori de aerograf, pentru ca multi dintre ei prefera in continuare sa-si faca machetele navo asa, mai "naturel", unii vopsind la ele, altii preferand sa vada ce-a dat mama natura.
Mai exista sectiunile auto, SF (recomand vizualizarea realizarilor SF , macar de curiozitate, vei avea ce sa vezi), nu mai vorbesc de trenulisti, care ii intrec pe toti cei de mai sus, in straduinta lor de a aduna machete cu cat mai mici cu atat mai bine si care-si fac singuri (de cele mai multe ori) terenul de joaca pentru micutele bijuterii.
-Daca am scapat ceva din vedere, rog pe cei vizati sa ma scuze
Cateva intrebari de 10 puncte pentru tine, Picasso :
1. Cati ani ai ?
2. De unde esti ? (din profilul tau, oricat m-as holba la el, nu deduc nimic)
3. Cam pe ce ramura te-ai axat (ca machetist/utilizator de aerograf) ? Aero, auto, navo, rezervoare de masinarii pe doua roti ?
Indiferent care ar fi ramura aleasa, eu iti urez succes si sa ne arati si noua ce iese din mana ta.
Sa ai spor si daca ai nelamuriri viitoare, intreaba la obiect si ti se va raspunde negresit.
#56
Postat 05 December 2009 - 02:20 PM
Daca se mai vede cu profa din generala inseamna ca e undeva in jurul terminarii liceului.
Daca se teme de banii pe care ii va cere mesterul de aerografe inseamna ca a terminat liceul si fondurile s-au cam diminuat.
Dupa candida intrebare - "voi ce faceti cu aerograful", clar nu e machetist.
Eu zic ca a intrat pe google si a dat cautare compresor-aerograf si a ajuns aici.
Basca, mai uitati-va si la nickname - "Picasso".
Iti uram succes in repararea aerografului si continuarea procesului de creatie.
Motorul fiind de arctic....Deja a mers suficient.
Intereseaza-te unde gasesti un motor ieftin de frigider, de preferinta italienesc si si mai de preferinta "desfacibil" ca sa poata sa umble urmatorul mester in el.
Da o raita si prin cartier - s-ar putea sa gasesti un frigider scos in spatele unui bloc. Daca ai un bomfaier si un patent la tine s-ar putea sa nu mai dai nici un ban.
Have fun !
#57
Postat 05 December 2009 - 02:27 PM
1. Am 16 ani
2. Sunt din Deva, jud. Hunedoara
3. Cu aerograful poti face multe multe chestii. Deoarece sunt la inceput am zis ca pana imi formez mana voi incerca de toate. Pe parcursul calatoriei ma ajuta si scoala, fiind elev la Liceul de Muzica si Arte Plastice "Sigismund Toduta" in clasa a X-a.
Astazi ma duc dupa compresor. Cat trebuie tinut in priza ca sa nu il mai stric si pe asta? Se infierbanta! Daca pun un ventilator sa bata pe el il pot tine mai mult in priza?
Aceasta postare a fost editata de Picasso: 05 December 2009 - 02:29 PM
#59
Postat 05 December 2009 - 04:04 PM
flo, la 5 Dec 2009, 14:32, a spus:
Unde gasesc? La praktiker oare au? Acolo am vazut doar reductor de aer si costa 170 lei
Astazi m-am dus dupa motorul stricat. Mesterul a zis ca e blocat dar l-am convins ca nu era vina mea asa ca mi-a dat altul. E mai mic, de doar 100W. A zis ca e Aspera parca. Oricum mai bun decat Arctic.
Aceasta postare a fost editata de Picasso: 05 December 2009 - 04:05 PM
#60
Postat 05 December 2009 - 07:50 PM
Citeaza
Picasso, incep sa ma prind cam pe unde bati si ce vrei de la aerograf.
Ca sa te lamuresti, cit de cit, in legarura cu aste compresoare, incearca sa citesti astea: http://www.cartula.ro/Articole/Unelte-inst....-comprese.html , http://www.cartula.r...esor-t4006.html si aceasta tema, de la ...inceput.