De pe Net - Ianuarie 08
#24
Postat 13 January 2008 - 10:10 AM
http://www.wing21.rt...ion.asp?GID=931
Aceasta postare a fost editata de DragosP: 13 January 2008 - 10:10 AM
#26
Postat 14 January 2008 - 10:14 AM
Grecul, la 14 Jan 2008, 01:16, a spus:
Asta-i avionul lui radub (sau ma insel eu?) !
Cam ce zic baietii acolo?
#31
Postat 14 January 2008 - 08:09 PM
Apropo, cele doua carti AIRMAG gresesc cumva - eroarea este ca M-urile albastre au colturile "de sus" tesite pe cand ar trebuie sa fie ascutite. "Tesitura" este doar in elementul alb al crucii.
O alta mica eroare in decalurile "Nella" de la Hasegawa e ca cifrele 6 si 4 din "64" nu sunt 100% corecte, dar se poate trai cu asta.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 14 January 2008 - 08:10 PM
#32
Postat 14 January 2008 - 08:44 PM
Citeaza
Nu prea inteleg ce vrei sa zici prin ascutite, m-ul albastru e mai mult sau mai putin tesit sus, urmind linia albului....spun mai mult sau mai putin pentru ca pe e-uri se pot identifica cel putin 3 feluri de cruci....unele clar facute la pensula si nu prea simetrice...ascutite intr-o parte si tesite in alta :))
Pe E-ul lui vinca, m-ul e tesit sus, asta nefiind vreo incercare de a apara delirul general din aeromagazinului.
#34
Postat 14 January 2008 - 11:54 PM
Interesant e ca ai uitat sa pui si "cealalta" poza cu "64", aia luata din partea dreapta, cu M-uri ascutite. Vezi pagina 18 din cartea "Aviatia Romana..." de la Aeromagazin.
Din cate se pare, crucile au fost revopsite de-a lungul carierei avionului.
Dar chiar si asa, cand ma refeream la "tesituri" eu ma refeream la faptul ca "64" din AirMag/Aeromagazin are acele tesituri foarte exagerate pe cand, in realitate, "tesiturile" de pe "64" erau atat de vagi incat imaginea trebuia marita ca sa se vada.
Radu
#35
Postat 15 January 2008 - 12:55 AM
... , cred ca si aici crucile sint cele tesite (dar intr-adevar, tre sa te apropii mai mult ca sa vezi).
Repet, nici eu nu sint de acord profilele lui TLM din aeromagazin.
PS .
Poza asta e facuta (sper sa nu confund) la Mamaia in vara lui '44, si cel mai probabil aici avionul nu mai avea insemnele cu Nella, TV, Bucuresti-Moscova etc.
#37
Postat 15 January 2008 - 01:03 AM
#39
Postat 15 January 2008 - 07:35 PM
Aceasta postare a fost editata de AdyAero: 15 January 2008 - 07:36 PM
#40
Postat 15 January 2008 - 09:19 PM