Forum Machete,Modelism,Hobby: Intrebare - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Intrebare despre henschel 129

#1 Useril este offline   Band1T 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-October 07
  • Location:Brasov

Postat 13 February 2008 - 02:40 PM

salut
ma intereseaza daca acest avion chiar a existat in realitate si daca a fost operational:
http://www.jadarhobby.waw.pl/bilek-hensche...er-p-12165.html

si exista vreo inmatriculare(chiar si fictiva) in culori romanesti?
Heinkel si henschel (ca si fabrici de avioane) au ceva in comun?
multumesc.

#2 Useril este offline   AlexPl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 768
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Leiden, Olanda

Postat 13 February 2008 - 03:25 PM

Salut,

1. Acel avion a existat in realitate
2. Am avut si noi acest avion, dar alta varianta (B2). Din macheta aceea se poate face varianta avuta de romani, daca nu mai atasezi tunul si pui suportii de bombe. Daca vrei sa construiesti un avion romanesc cat mai aproape de realitate, trebuie sa stii ca ale noastre aveau alt fel de teava de esapament la motoare. Si probabil ca mai sunt si alte diferente minore, dar pe care eu nu le stiu.
3. Henschel si Heinkel sunt doua fabrici total diferite

4. Exista o foaie de decaluri, cred ca facuta de Aeromaster, care are si inmatriculare romaneasca la Hs 129.

#3 Useril este offline   DragosP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 22-June 07

Postat 13 February 2008 - 03:52 PM

Niste poze cu cel romanesc:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg


#4 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 13 February 2008 - 04:15 PM

Vezi postareaAlexPl, la 13 Feb 2008, 13:25, a spus:

Salut,
4. Exista o foaie de decaluri, cred ca facuta de Aeromaster, care are si inmatriculare romaneasca la Hs 129.


Eagle Editions au scos o coala care are si unul romanesc. Dar ce folos... crucile nu au decat o legatura vaga cu realitatea. :pardon:
Radu

#5 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2008 - 04:38 PM

Hei, check 'dis aut...

http://www.cartula.ro/index.php?option=com...g2_itemId=33935

Si inca suspin dupa el... :pardon:

#6 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

  Postat 13 February 2008 - 07:20 PM

Vezi postareaBand1T, la 13 Feb 2008, 14:40, a spus:

Heinkel si henschel (ca si fabrici de avioane) au ceva in comun?
multumesc.



Vezi postareaAlexPl, la 13 Feb 2008, 15:25, a spus:

3. Henschel si Heinkel sunt doua fabrici total diferite


Henschel la origine era un producator de locomotive si a si ramas unul foarte bun, printre cei mai importanti din Europa. Sediul fabricii era in Kassel si a fost infiintata in ... 1848. Firma era una de familie numindu-se de fapt Henschel & Sohn AG. In jurul anului 1931, cand fabrica Junkers din Dessau trecea printr-un moment de criza, s-a decis de catre Henschel, preluarea ei. Lucrurile n-au mers conform planificarii si afacerea a cazut. Esecuri similare au avut loc si cu Arado Flugzeugwerke, Albatros si Bayerischen Flugzeugwerke. Iritat de aceasta situatie, presedintele de atunci, Oscar R. Henschel ia decizia infiintarii unei fabrici proprii de avioane. Dupa un lung sir de eforturi, nelipsit de piedici dar si de sprijin, printre altele chiar din partea lui Hermann Goering, se infiinteaza la data de 30 martie 1933, langa Kass
l, Henschel Flugzeugwerke GmbH. Imediat fabrica se transforma intr-o societate pe actiuni (AG) si isi muta sediul langa Berlin la Johannisthall, langa un aeroport, in cladirile unei foste fabrici de vagoane (mai 1933). Aici va ramane pana in iulie 1934, cand se va muta pt. ultima oara, tot in apropiere de Berlin la Schoenfeld, unde se va dezvolta, preluiand in executie nu numai avioane de conceptie proprie
 dar si modele ale altor producatori ca Junkers W.33 si W34, Dornier Do-23, Do-17, Ju-188. Tot aici au fost proiectate si fabricate familia de bombe si rachete Hs 293, 294, 295, 296, Hs 117, 217 si Hs 298. Activitatea firmei se va intrerupe definitiv in aprilie 1945, odata cu sosirea A

matei Rosii.
(Compilatie din Flugzeug Profile Henschel Hs 123 de Rudolf Hoefling )

PS: in ciuda unor editari repetate, in mod foarte misterios, editorul de text al forumului desparte aleatoriu textul si manaca cum vrea muschii lui litere !!!  :pardon:

Aceasta postare a fost editata de Blue-Max: 13 February 2008 - 07:27 PM


#7 Useril este offline   Band1T 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 181
  • Inregistrat: 23-October 07
  • Location:Brasov

Postat 13 February 2008 - 07:30 PM

adica a existat in realitate acest avion dotat cu acel tun mare?
si pura curiozitate: a distrus vreun tanc?
si romania nu a avut acest avion dotat cu tun? ca si asta ma interesa...

#8 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

Postat 13 February 2008 - 07:44 PM

Vezi postareaBand1T, la 13 Feb 2008, 19:30, a spus:

adica a existat in realitate acest avion dotat cu acel tun mare?
si pura curiozitate: a distrus vreun tanc?
si romania nu a avut acest avion dotat cu tun? ca si asta ma interesa...


Te referi la modelul Hs-129 B3. Da sigur, a existat, dar Romania nu l-a avut in dotare. Noi am avut numai Hs-129 B2. Cu toate ca a fost introdus tardiv, modelul B3 s-a fabricat in nr. putin de exemplare, dar se pare ca de succes. Totusi tunul lung cu recul deloc neglijabil, facea avionul nu usor manevrabil.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Hs_129_in_combat_page_75_RO.jpg
  • Imagine atasata: Hs_129_in_combat_page_87_B3.jpg


#9 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 13 February 2008 - 08:07 PM

Ma bag si eu cu o curiozitate: are cineva cunostinta despre caracteristicile tehnice ale tunului din gondola?

#10 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2008 - 08:19 PM

Vezi postareaKamob 50, la 13 Feb 2008, 20:07, a spus:

Ma bag si eu cu o curiozitate: are cineva cunostinta despre caracteristicile tehnice ale tunului din gondola?


Of cors...
http://www.quarry.ni...tankbusters.htm
Vezi intrarea de la BK 7,5

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi