Krupp Protze Kfz. 70 Printul broscoi...
#1
Postat 13 February 2008 - 02:39 AM
Mai am de adaugat cateva maruntisuri.
Nu stiu daca toate sunt asa sau am avut eu ghinion, dar plasticul a fost teribil de fragil. Ce nu a venit facut bucati , a avut grija sa se rupa cand am atins eu piesele.
Am si cateva nelamuriri.
As vrea sa stiu daca stopul din spate este de tipul celor civile (rotunde) sau era precum cele de convoi. Perioada la care ma refer este toamna lui '41. Cand s-a renuntat la cele civile? De asemenea, pe spate, exista doar stopul de deasupra placutei de inmatriculare sau exista si un al doilea pe partea dreapta?
#2
Postat 13 February 2008 - 02:51 AM
Cadrul "metalic" pentru parbriz a fugit in toate directiile si a facut copilasi mici mici la prima atingere, dar oricum aveam de gand sa il fac coborat si acoperit cu acea prelata.
Rotile par corecte, dar mie nu mi-au dat senzatia pe care o dau rotile reale de la Protze.
Acum isi asteapta ultimile 3-4 piese, dupa care vopsirea, iar eu astept sa vad rubrica plina de critici si corectii, macar de data asta . Adica firesca tavaleala cu rosii si varzaciuni.
Mmm... tare ciudat mi-a asezat primele 3 poze.
Si mi-am amintiti acum de ceva. La inceputuri cand am dat o cautare "Protze" pe googel, pe la mijlocul listei mi-a dat o poza cu Flyboy , cea de pe profilul lui .
Aceasta postare a fost editata de T-Marius: 13 February 2008 - 03:02 AM
#3
Postat 13 February 2008 - 03:15 AM
Importanta munca la sofer acolo. Dar dupa atata munca ar fi trebuit sa schimbi si parul ala de la schimbatorul de viteze cu o sarma mai fina. Ala chiar se vede si nu mai ajunge nimeni pana la firele de la cutiuta cu sigurante.
Nu stiu ce sa zic de stop da' poate era doar un ochi de Katze si atunci......poate era asa civil. Sa zica mai bine afevistii specialisti.
Supces la vopsire (fiiiina si diluata sa nu se piarda din ....defecte)
Hai ma ca iese misto !
#6
Postat 13 February 2008 - 01:59 PM
@ Flyboy, sa o stapanesti sanatos, ai loc de cinste acolo
Initial erau altfel asezate pozele... acum il vad si pe Galex pe pagina aia
Aceasta postare a fost editata de T-Marius: 13 February 2008 - 02:05 PM
#9
Postat 22 March 2008 - 05:45 PM
Fiind abandonata o luna, am avut timp destul cat sa mai cada si cate o carte sau un cot pe suporturile de la prelata. Ce se vede acum e indreptarea indreptarii.
Scuze pentru poze.
Aceasta postare a fost editata de Bazu: 22 March 2008 - 05:45 PM
#10
Postat 22 March 2008 - 06:12 PM
-imi place cel mai mult cutia de lemn din bena camionului-i-ai dat o culoare foarte buna;
-cum ai scos-o la final cu "patura ce acopera parbrizul"?tot servetel cu aracet sau ai schimbat tactica?
-imi place Krupp Protze,si eu il vreau,1/35 bineinteles,ca de 1/72 m-am lasat,am incercat ceva,ceva,da n-am avut nervii asa de tari si-am renuntat.O mica,dar foarte mica!!!! carcoteala:imbinarea dintre grila radiatorului si capota motorului nu este "la fix"asa cum este imbinata restul machetei?-sau mi se pare mie?
#11
Postat 22 March 2008 - 06:44 PM
Pana la urma nu am mai folosit servetel, desi parca era mai simpatic. Ca sa evit pana la urma textura aia, care nu ar trebui sa se vada, am folosit staniol de la ciocolata. L-am mulat mai mult cu mana. Mi s-a spus ca nu tine vopseaua in timp pe staniol. Am incercat sa vopsesc si sa chinui o foita de staniol si mai de graba se rupe, decat sa sara vopseaua de pe ea. Am presupus ca se va comporta bine in timp.
O carcoteala mica? Poa'sa fie si mai multe si mai mari, ca aia oricum nu e singura buba. Chestia cu imbinare... hehe... mai bine era daca acolo aveam o imbinare, dar piesa era cu totul. Adica toata piesa din fata cu tot cu aripi este dintr-o bucata. Eu am incercat sa accentuez delimitarea dintre capota si masca din fata. ICM-ul o facuse mult prea discret, iar eu mult prea strident si neglijent. Chestia nasoala a fost ca, atunci cand am dat prima oara stratul de vopsea de baza, am folosit D509. Nu mai folosisem inainte. Gresisem ceva la radiator si cu o pensula bagata inainte in D509 (doar am umezit) am vrut sa curat vopseaua (proaspat aplicata), dar nu am banuit ca avea sa imi topeasca toate detaliile de la radiator . Chestia asta mi-a cam taiat aripile si probabil a fost si un impuls sa uit camionul neterminat pe masa de lucru. Tocmai zona aia care era foarte importanta, mai ales ca masina are un aspect foarte simpatic. Mai invatam... dar nu pe camioane bengoase.
Cutiuta e facuta din scobitori. Peste culoarea scobitorilor doar am dat un ulei (umbra arsa - diluata mai mult). Practic s-a infiltrat in lemn si i-a dat un aspect placut.
Acum, adevarul e ca totul arata cam nasol in poze, insa pe viu arata muhuhuuult mai bine. Ce-i drept, nici eu nu prea stiu sa fac poze, desi cineva candva si-a dat silinta sa imi arate cum sa fac pozele pe manual. Pur si simplu nu intra...
Aceasta postare a fost editata de Bazu: 22 March 2008 - 06:56 PM
#13
Postat 22 March 2008 - 08:44 PM
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 22 March 2008 - 08:46 PM