Nardi FN 305 - Azur 1:72 Avioane, elicoptere, si orice altceva zboara
#22
Postat 16 January 2009 - 03:34 PM
profile:
(interesanta propunere)
copyright Marco Tunesi
scuzati,pe "147" cu "stelute" l-am uitat
sper sa fie utile(adica sa nu fie off/topic) si in alte culori:
surse: "Ali d'Italia" "Hungarian Air Forces/George Punka/Squadron Signals)
in serviciul Fortelor Aeriene Ungare 1943
respectiv 1942
l'Armee de l'Air
Fortele aeriene chiliene (1938)-"Gruppo 4 FACH"
in serviciul Luftwaffe(sursa"Aerei italiani nella Luftwaffe")
si desigur Italia fascista
(interesanta propunere)
copyright Marco Tunesi
scuzati,pe "147" cu "stelute" l-am uitat
sper sa fie utile(adica sa nu fie off/topic) si in alte culori:
surse: "Ali d'Italia" "Hungarian Air Forces/George Punka/Squadron Signals)
in serviciul Fortelor Aeriene Ungare 1943
respectiv 1942
l'Armee de l'Air
Fortele aeriene chiliene (1938)-"Gruppo 4 FACH"
in serviciul Luftwaffe(sursa"Aerei italiani nella Luftwaffe")
si desigur Italia fascista
#23
Postat 16 January 2009 - 04:36 PM
109, acea fotografie provine din aceeasi sursa, colectia mea este comuna cu a lui Bujor, acel avion cu cocarde este un Nardi Alb F.N. 305 II, anexez o fotografie cu el pe sol.
Nardiul verde a fost fabricat in Romania cu trei motorizari: cu Alfa Romeo, IAR-6G1 ambele licenta De Havilland si Argus AS 10. Fabricatia la SET a debutat cu o serie motorizate cu Argis apoi IAR-6G1, la IAR au fost fabricate numai cu motoare Alfa Romeo.
Ca o curiozitate Comandorul Alexandru Popisteanu a comandat la SET un Nardi cu motor Argus monoloc pentru raid, in locul din fata s-a montat un rezrevor suplimentar.
Nemultumit de varianta SET, a comandat in Italia un Nardi F.N. 305D care a fost motorizat de cehi cu motor Walter.
Nardiul verde a fost fabricat in Romania cu trei motorizari: cu Alfa Romeo, IAR-6G1 ambele licenta De Havilland si Argus AS 10. Fabricatia la SET a debutat cu o serie motorizate cu Argis apoi IAR-6G1, la IAR au fost fabricate numai cu motoare Alfa Romeo.
Ca o curiozitate Comandorul Alexandru Popisteanu a comandat la SET un Nardi cu motor Argus monoloc pentru raid, in locul din fata s-a montat un rezrevor suplimentar.
Nemultumit de varianta SET, a comandat in Italia un Nardi F.N. 305D care a fost motorizat de cehi cu motor Walter.
#24
#29
Postat 11 October 2013 - 04:29 PM
Dezgrop un pic povestea cu Nardiul, sunt curios ce este ceea ce se vede sub botul Nardiului, in special le cele deschise, la cele inchise nu am vazut si nici in planurile din Modelism nu apar. Mesteresc la subiectul asta si nu stiu cum sa le fac mai ales ca nu stiu ce sunt. Par niste tevi si in kit nu apar.