inainte de turnare, peisa am pus-o iar 5-10 minute la rece, ca matrita sa fie rigida.
apoi am turnat rasina, am ghidat-o pe toate suprafetele interioiare ale matritei ca sa nu raman apoi bule de aer, apoi am pus capacul. rasina am pus pana cand am vazut ca iese pe langa, mai bine sa fie mai multa decat sa nu fie destula.
am modificat si palele ca sa fie ca cele compozite, initila am vrut sa fie tot din rasina dar pentru ca e mai greu sa faci matrita la o piesa asa subtie si drepta decat sa o modifcii, am ales sa le modific pe toate.
urmatorul pas era sa fac acel ventilator de racire a uleiului din spatele motoarelor.
pentru ca era greu sa faci o piesa care sa se potriveasca perfect acolo asa cum voiam la inceput, am ales poxilina, care am presat-o in locul respectiv, iar dupa 3 minute am scos-o pana nu a apucat sa se intareasca definitiv ca sa lipeasca cele 2 jumatati ale fuzelajului. initial, am pus faina pe cele 2 jumatati ca sa nu se prinda poxilina.
dupa aceea, piesa se poate prelucra usor, ea se face ca un plastic.
si asa am rezolvat si acea gaura goala din spate.