need help IAR-330 PUMA nr tactic 107 poze sau idei de vopsire
#21
Postat 29 January 2008 - 09:12 PM
Din cate imi amintesc eu, pe 01 l-a agatat un pilot in cabluri electrice pe Baneasa sau Otopeni...Stiam si numele pilotului, dar acum nu mi-l amintesc. dar era cu ceva ani buni inainte de revolutie, eram copil cand am auzit povestea,deci e posibil sa se fi intamplat cu mult inainte...
iar camuflajul sudafrican pe 107 cred ca are ca explicatie un fapt foarte simplu - e o structura care a venit din africa de sud, nu e fabricatie IAR BV.
iar camuflajul sudafrican pe 107 cred ca are ca explicatie un fapt foarte simplu - e o structura care a venit din africa de sud, nu e fabricatie IAR BV.
#22
Postat 29 January 2008 - 09:18 PM
skywalker, la 29 Jan 2008, 21:12, a spus:
iar camuflajul sudafrican pe 107 cred ca are ca explicatie un fapt foarte simplu - e o structura care a venit din africa de sud, nu e fabricatie IAR BV.
During March 1994 the Romanian government placed an order for 17 ex-SAAF Puma’s but only twelve were sold and at least ten of these were refurbished by IAR (Now Eurocopter-Romania) for onward sale to the UAE.
are sens...
Aceasta postare a fost editata de virusu: 29 January 2008 - 09:24 PM
#23
Postat 30 January 2008 - 09:15 AM
am mai intrebat pe cineva de 01, nu stia mare lucru..... tot ceva distrugere pe la marginea bucurestiului sau trantit undeva pe unul din cele 2 aeroporturi...
PS: cand am recitit mesajul scris, am observat ca se poate interpreta agatat in cabluri pe aeroport, ceea ce ar fi foarte curios
(sa vezi linii electrice inaintea pistei
cred ca ar fi interesant :)) ).
PS: cand am recitit mesajul scris, am observat ca se poate interpreta agatat in cabluri pe aeroport, ceea ce ar fi foarte curios
![:search:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![:-(](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#24
Postat 30 January 2008 - 12:55 PM
interesant de vazut cum arata puma la inceput.prima data cu botul asemanator cu linx sau huey, apoi cu 2 perechi de roti la tren de aterizare...si in final interesanta varinata cu rort anticuplu de tip FENESTRON....simpaticut, dar...bine ca l-au reproiectat....au reusit sa faca cel mai frumos elicopter de transport...dupa parerea mea..puma rullzzzz
![Imagine postata](http://www.cartula.ro/forum/uploads/remoteimages/55718-32.jpg)
Aceasta postare a fost editata de jester: 30 January 2008 - 12:57 PM
#26
Postat 30 January 2008 - 01:07 PM
avand in vedere slabiciunea personala pentru modelul asta (cat si pt alouette), mai mult datorita ....copilariei
propun un topic de generalitati unde se poate face o istorie a acestor modele, ajungand pana la ce variante zboara acum si care pe unde.E pacat sa stricam topicul cuiva care vroia doar informatii despre 107 si schema de vopsire.Ce parere aveti? Eu personal am f multe despre Puma, dar din cele vechi nimic in format digital :(...
![:search:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#29
Postat 30 January 2008 - 05:42 PM
apropos de Puma cazuta inainte de revolutzie la Otopeni....nu s-a agatzat de cabluri, ci de un copac...era ceatza si in loc sa aterizeze pe pista unde era balizaj, a ales sa aterizeze pe bretela din fatza hangarului, trecand peste parcul de artilerie....unde era copacul respectiv...