Panzerkampfwagen III Ausf.L sau Sd.Kfz. 141/1 cum ar veni
#1
Postat 27 January 2008 - 04:50 PM
#4
Postat 27 January 2008 - 06:08 PM
Ma bucur mult ca afevismo-pasoptismele, incep sa iasa la iveala !
Atentie la stingatorul acela... nu (mai) era rosu...
In general, la Pz.III/StuG.III, "portbagajul" era construit pe ultima latura (cea inclinata) din spate, tocmai pentru ca bagajele/canistrele sa nu obtureze gurile de ventilatie de la compartimentul motorului.
Chestiune de gust personal, dar cred ca patinarea este o idee cam exagerata, pentru un vehicul real.
Pz.IIIL, au aparut foarte tarziu, cam spre sfarsitul campaniei Africane.
Felicitari !
#6
Postat 27 January 2008 - 06:43 PM
Felicitari! Nu pot decat sa sper ca si D-ul meu la 35 sa arate bine macar pe jumate cat L-ul tau.
Bafta!
#7
Postat 27 January 2008 - 07:11 PM
Alta explicatie plauzibila ar fi ca dupa ce am trecut de perioada "blindate pline de noroi care sa mascheze defecte de montaj si alte lipsuri" oi fi intrat in perioada "blindate ruginite si exagerat de prafuite" si e posibil sa ajung la un moment dat si la perioada "blindate ingrijit lucrate". Desi mie personal culmea realizarilor mi se pare sa reusesc sa fac un blindat explodat si ruginit cum am vazut citeva prin forumuri straineze, lucru pe care inca nu-l pot face.
Pina atunci , asa cum zicea si tatucul Lenin "invatati, invatati, invatati" , ascult parerile prietenilor si "invat, invat, invat".
Corect Cristi cu antena. Cu minerele clestelui nu bag mina in foc ca nu erau si din lemn. Parca s-a povestit pe undeva aici si despre asta.
Aceasta postare a fost editata de marhaba: 27 January 2008 - 07:15 PM
#8
Postat 27 January 2008 - 07:32 PM
marhaba, la 27 Jan 2008, 19:11, a spus:
He-he... respectivul oier, ne-ar zice ca niste zdrente de hahalere ca noi... nu merita sa intre inlauntrul sfantului rai stramosesc...
Daca vorbim de Pz.III-J(tarziu) si Pz.III-L, sau Mark.III(long)"special" cum le ziceau inglejii la cele cu tunul de 50mm lung, lunile "acelea" au fost extrem de putine. De "ani" nici nu poate fi vorba.
Cat despre "maniile patinatoare personale"... ce sa zic... si io am trecut prin faza "ruginoasa"... doar de ceva vreme mi-am reconsiderat-o.
Sa fii sanatos, fratioare, abia astept sa-l vad postat pe T-48 !
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 27 January 2008 - 07:44 PM
#9
Postat 27 January 2008 - 07:39 PM
Vezi aici cu minerele http://www.cartula.ro/forum/index.php?show...cleste&st=0
Deci erau si cu minere din lemn si daca tancul asta nu a avut cleste cu minere din lemn atunci l-au pierdut pe ala cu minere din metal si au pus unul cu minere din lemn sau s-au rupt minerele din bachelita si nu au avut altceva la indemina decit minere de lemn sa-i puna.
Ninjaaaaaaaaaaaaa ! (Calin, nu stiu daca am pus suficienti "a")
Aceasta postare a fost editata de marhaba: 27 January 2008 - 07:47 PM
#10
Postat 27 January 2008 - 08:27 PM
Iar grija pentru mici detalii aparent neinsemnate merita toata aprecierea...
Imi place mult de tot cum ti-a iesit in special uzura de pe butoi si canistre... Crezi ca ai putea sa explici cum ai obtinut-o?
#14
Postat 28 January 2008 - 08:48 AM
#16
Postat 28 January 2008 - 09:27 AM
marhaba, la 27 Jan 2008, 16:50, a spus:
Suntem rabdatori si asteptam cu interes, chiar daca dureaza ceva suntem siguri ca se merita.
Excelenta "testoasa", felicitari!
P.S. Sa-mi iasa mie manevrele si te impulsionez eu, fratioare!
#17
Postat 28 January 2008 - 09:50 AM
alexie, la 28 Jan 2008, 09:27, a spus:
marhaba, la 27 Jan 2008, 16:50, a spus:
Suntem rabdatori si asteptam cu interes, chiar daca dureaza ceva suntem siguri ca se merita.
Excelenta "testoasa", felicitari!
P.S. Sa-mi iasa mie manevrele si te impulsionez eu, fratioare!
Tot e bine ca n-ai pus linkul catre Mikasa . Manevrele tale abia astept sa-ti iasa.
#18
Postat 28 January 2008 - 10:06 AM
Aceasta postare a fost editata de Cata: 28 January 2008 - 10:07 AM