Postat 18 June 2012 - 04:29 PM
Ca nu s-au respectat caietele de sarcini este adevarat, dar pana la ceva pe acolo e departe totusi.
Uite ce am gasit prin notitele mele, se pare ca Ferrarin a prezentat doar avionul Ansaldo 300 TER
26.05.1921 Gr.2 Av. La ora 14.40 a aterizat Ansaldo pilot si mec.italieni de la Belgrad. Derivat din Ansaldo A300.
Comisia compusa din Col.Rujinski Dir.Sup.Aeron.,Lt.Col.Popovici Andrei Dir.Aeron., Mr.Ing.av.Protopopescu Stefan Dir.AA.,Mr.Av.Giossanu Haralambie Sef M.St.M. al Inspectoratului Aeron.,Cpt.Av.Macavei Petre din Arsenalul Aeronauticei au examinat avionul Ansaldo,s-a constat urmatoarele:
Avionul Ansaldo se prezinta sub forma generala a avioanelor curente si este prevazut cu un motor Fiad de 300 C.P.El se compune din:
1.Un fuselaj dn lemn contraplacat,de sectiune dreptunghiulara pana aproape de jumatate,de unde sectiunea devine triunghiulara prin etc etc etc -urmeaza tot raportul.
Aparatul condos de pilotul Ferranini si avand 2 pasageri se preteaza cu mare usurinta la toate acrobatiile ca:looping,rastirnari,vrille etc.
Avand in vedere cele de mai sus,comisiunea a conchis urmatoarele: etc etc urmeaza raportul.
Comparativ cu avioanele curente ce le avem si cu ce urmeaza a ne sosi din Franta,in special comparative cu avionul Breguet de recunoastere,avionul Ansaldo prezinta superioritate avand viteza superioara,suplete mult mai mare si fiind construit din lemn permite o reparatie si intrtinere mai usoara.
A ora 7.45 a plcat a Galati Ansaldo Cpt.Ferranini,Min.Valeanu,dl.Mirea.
28.06.1921.
Gr.2 Av.
La ora 7 a sosit de la Constanta Ansaldo Cpt.Ferranini,Aghiotantul Min.,Srg.Osca,Sld. Dumitrache D-tru.
La ora 15.00 a plecat Ansaldo Cpt.Ferrain,Min.Valeanu si aghiotantul lui.
29.06.1921.
Gr.2 Av.
La ora 6.30 a plecat la Galasi Ansaldo Cpt.Ferranini,Cpt.Macavei+un civil.
24.07.1921.
Despre Ansaldo SVA nu am date.